Gå til innhold

Gutter! Hvor mye er dere villig til å gjøre for sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trodde vel ærlig talt det om min forlovede også, at han gjorde alt for å få vaginaen min - men etter misforståtte greier, så var det mer enn vagina han ville ha gitt.. :)

Men helt ærlig, så går det begge veier - finnes kvinnfolk som gjør alt for å få seg ett simpelt ligg, som mer enn gjerne ofrer sjela si..



Anonymous poster hash: d492f...baf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde vel ærlig talt det om min forlovede også, at han gjorde alt for å få vaginaen min - men etter misforståtte greier, så var det mer enn vagina han ville ha gitt.. :)

Men helt ærlig, så går det begge veier - finnes kvinnfolk som gjør alt for å få seg ett simpelt ligg, som mer enn gjerne ofrer sjela si..

Anonymous poster hash: d492f...baf

Vaginaen min?? Jeg ler meg ihjel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dama var ekstremt fin, kunne jeg sikkert pratet om hunder og katter i timesvis, hvis jeg følte jeg kunne fått henne til sengs i mine glansdager som singel.

Jo penere, jo mer tull kan man prate om. Det er betalingen som definerer hvor mye man gidder å jobbe (dersom man ikke absolutt må.. Dyp jeg nå..)

Om jeg hadde vært singel nå, hadde jeg ikke orket. Ikke fordi jeg er mindre kåt, men fordi jeg hadde skjønt at det var tull, eller at dama var for gal (og kanskje hadde masse dyr hjemme.. Hund i senga.. Usj!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel nesten sitere Hank Moody:

"Never really all that interested, but I find myself telling her how beautiful she is anyway. ’cause it’s true – all women are, in one way or another. You know, there’s always something about every damn one of you. There’s a smile, a curve, a secret. You ladies really are the most amazing creatures. My life’s work. But then there’s the morning after. The hangover, and the realization that I’m not quite as available as I thought I was the night before. And then she’s gone. And I’m haunted by yet another road not taken."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som drops så er jeg skeptisk/realistisk som faen. Han sier han ville blitt forelsket i deg, ergo så er han ikke det nå. Han sier jo at han bryr seg da, og det er jo en god ting, men det er forskjell på å være glad i noen, og være forelsket. Det er jo ikke noe garanti for at han blir forelsket i deg, og nå som han er i utlandet blir jo det vankselig å få prøvd ut dette videre. Kan hende han tenker at han vil prøve igjen når han kommer hjem, men jeg ville vært skeptisk til dette. Du vet jo ikke hva han gjør i utlandet og for alt han og du vet kan han treffe en annen der. Så er det også slik at med tid, så endrer gjerne følelsene man har. Om 2 måneder uten særlig kontakt er du sikkert ikke interessert i han lengre. Hadde jeg vært deg, ville jeg enten sagt hva jeg følte nå og prøvd å fått til noe seriøst, eller så hadde jeg bare antatt at her kommer det ikke til å skje noe, og gått videre.

Jeg var i samme situasjon som deg i år, og jeg sa jeg ville prøve å teste om vi funket sammen selv om hun reiste, men hun ønsket ikke det. Hun ville være singel og fri. Så da gikk jeg videre. Var aldri aktuelt for meg å bli holdt på vent et halvt år mens hun traff andre. Ikke var jeg interessert i å være venn/ go to guyen hennes heller. Så tenker at det er best at du enten en avklaring nå, eller så går du videre uten å gjøre noe. Jeg klarte ikke å leve med what if, så jeg fikk avklaringen jeg trengte. Tredje alternativ er jo å holde kontakten uten å ta dette så seriøst. Det er kanskje det som er det beste alternativet med tanke på at utfallet skal gå i din retning. Jeg var forelsket så det var ikke akkurat et alternativ for meg :P

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til hva jeg er villig til å gjøre for sex, så er vel svaret det som trengs uten at det går over mine moralske grenser for hva som er greit å gjøre. Om hun vil vente elsn så er ikke det noe problem. Jeg er ikke så glad i å lyge til folk, ikke er jeg noe flink til det heller, så jeg sier ikke til en jente at jeg er glad, forelsket, eller hva det måtte være i henne med mindre jeg faktisk er det. Har aldri trengt å måtte lyge om det uansett. Om jeg vil ha henne i sengen så viser jeg det gankse tydelig, det pleier som regel å funke :nigo:

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser det er litt behov for å å balansere denne tråden fra en manns synsvinkel. Jeg har aldri hatt sex med noen jeg ikke kunne tenke meg et forhold til. Grunnen til det er nok at jeg tenner mye på den rette personligheten i tillegg til kropp og utseende, så kvinner jeg har lyst på seksuelt har jeg også lyst på romantisk sett. En fin kropp med en personlighet som ikke tenner meg like mye er ikke så veldig interessant for meg. Det er kanskje greit å tenker over før flere skriver at "alle menn er slik og sånn"?

Anonymous poster hash: cf9dd...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode poenger her. Takk for innspill! :)

Som sagt jeg har en god følelse på han og har hatt det hele tiden, ting han har sagt ting han har gjort sier meg og mitt hode at han er i alle fall litt interessert i litt mer enn bare et ligg...

Han ga meg jo også nummeret sitt og har lovet å holde kontakt.

Tror jeg bare skal holde på min gode magefølelse, håpe han holder kontakten og møtes igjen når han er ferdig om noen måneders tid for å se hvordan det er mellom oss... :)

Anonymous poster hash: 23922...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye vi er villige til å gjøre for sex?

Tja.... Herodes Falsk kutta av seg foten med motorsag (sketsj), det ble ringt etter ambulanse og etter det kom kona og spurte hvordan det gikk med ham, hun begynte å kose og stryke og inviterte til sex.

Da skrek Herodes at noen skulle be ambulansen om å vente litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...