Gå til innhold

Gutter! Hvor mye er dere villig til å gjøre for sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et spørsmål, hvis dere bare hadde brukt en jente for sex. Hadde dere da sendt en melding til henne der du skrev at hun var den skjønneste du noen gang har møtt og skulle ønske vi fikk mer tid sammen for da hadde jeg definitivt blitt forelska i deg?

I tillegg til dette gitt henne det nye mobilnummeret ditt som du skal ha i det landet du skulle studere?

Er litt usikker på en fyr. Vi møttes og tok hverandre med storm i overkant av en mnd, men så reiser han til utlandet pga skolegreier og kommer til å bli der en stund.

Han har sagt at han kommer til å savne meg og at han lover å holde kontakt, egentlig har jeg en god følelse på dette. Men så tenker jeg samtidig at folk gjør hva som helst for å få seg noe...

Hva tenker dere? Har han kun brukt meg? Selvom han skrev alt det han gjorde og ga meg det nye nr sitt? :S

Anonymous poster hash: 23922...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig å vite. Noen gutter sier mye romantisk, andre ikke. Det det koker ned til er selvsagt om han tar initativ igjen, men ettersom dere ikke bor i samme land ville jeg ikke kastet bort noe særlig tid på det. Dere vil ikke kunne være sammen, men det kan godt hende han vil holde deg tilgjengelig via sporadisk kontakt.

Hvis du faktisk vil ha et reellt forhold ville jeg ikke tatt så mye del i det - du tilknyttes jo emosjonelt uten å få det du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man først skulle lure noen til sex så er det ikke akkurat veldig drøyt å si at jenta er den peneste, at man vil tilbringe mer tid sammen eller gi telefonnummer.

Det betyr selvsagt ikke at det er grunnlag for å tro at han lurer deg.

Endret av Arbeider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninne hadde en teori på at alle fyrer kunne gjøre alt for sex, så vi dro på byen for å teste teorien vår, men fikk beskjed fra en fyr om at vi måtte søke hjelp da vi nektet å snakke om annet enn hunder. Ler og ler.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror gutter kan gå utrolig langt for sex.

Jeg trodde en gutt likte meg, for han sa så mye fint, sendte meldinger osv. Så hadde vi sex, og det ble helt stille. Dessverre hadde jeg falt for han :(



Anonymous poster hash: ef9e8...208
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv går jeg ut ifra regelen om at hvis ingenting annet blir sagt relativt eksplisitt, så er det bare sex han vil ha.

Bra regel. Den skal jeg leve etter heretter. Slippe å bli såret.

Anonymous poster hash: ef9e8...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv går jeg ut ifra regelen om at hvis ingenting annet blir sagt relativt eksplisitt, så er det bare sex han vil ha.

Den regelen hjelper vel ikke her, han sier jo "annet".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninne hadde en teori på at alle fyrer kunne gjøre alt for sex, så vi dro på byen for å teste teorien vår, men fikk beskjed fra en fyr om at vi måtte søke hjelp da vi nektet å snakke om annet enn hunder. Ler og ler.

Haha! Fantastisk! Men du vet, dette er egentlig min erfaring å (og flere av mine venninners) Er gutta kun ute etter et ligg, så er det begrenset hvor mye de gidder å jobbe for det hvis de bare er under middels interessert. De gidder visst i hvert fall ikke gi deg så mye oppmerksomhet etter de har kommet ned i buksa på deg...

Anonymous poster hash: 23922...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror gutter kan gå utrolig langt for sex.

Jeg trodde en gutt likte meg, for han sa så mye fint, sendte meldinger osv. Så hadde vi sex, og det ble helt stille. Dessverre hadde jeg falt for han :(

Anonymous poster hash: ef9e8...208

:( Å :( Har hatt en sånn en jeg å. Føler med deg :)

Anonymous poster hash: 23922...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Fantastisk! Men du vet, dette er egentlig min erfaring å (og flere av mine venninners) Er gutta kun ute etter et ligg, så er det begrenset hvor mye de gidder å jobbe for det hvis de bare er under middels interessert. De gidder visst i hvert fall ikke gi deg så mye oppmerksomhet etter de har kommet ned i buksa på deg...

Anonymous poster hash: 23922...404

De fleste menn er faktisk mer oppegående enn jeg umidelbart vil tiltro dem. Ler og ler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv går jeg ut ifra regelen om at hvis ingenting annet blir sagt relativt eksplisitt, så er det bare sex han vil ha.

Absolutt et bra poeng! Men han her lurte på om jeg ville blitt kjæresten hans om han ikke skulle studert i utlandet...

Anonymous poster hash: 23922...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste menn er faktisk mer oppegående enn jeg umidelbart vil tiltro dem. Ler og ler.

Sant det. Fillern!! Jeg som trodde menn var enkle ;)

Anonymous poster hash: 23922...404

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Den regelen hjelper vel ikke her, han sier jo "annet".

Det som ble nevnt i hovedinnlegget hadde ikke vært eksplisitt nok for meg. Men jeg er en skeptisk faen, så hva vet jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som ble nevnt i hovedinnlegget hadde ikke vært eksplisitt nok for meg. Men jeg er en skeptisk faen, så hva vet jeg.

Da er jeg med, selv om jeg tror regelen blir litt streng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Da er jeg med, selv om jeg tror regelen blir litt streng

Hehe, det har du helt sikkert rett i at den er, men man slipper iallefall å bli såret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte gutter er villige til å selge sjelen sin tror jeg, bare for å få seg et ligg. Det er en desperasjon etter sex/nærhet som er på grensen til patetisk, og mange er villige til å leke kjæreste, lyve, betale penger og gjøre alt mulig rart, bare for å være nær en vagina.



Anonymous poster hash: 478b9...e45
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte gutter er villige til å selge sjelen sin tror jeg, bare for å få seg et ligg. Det er en desperasjon etter sex/nærhet som er på grensen til patetisk, og mange er villige til å leke kjæreste, lyve, betale penger og gjøre alt mulig rart, bare for å være nær en vagina.

Anonymous poster hash: 478b9...e45

Det der tror jeg faktisk ikke skjer så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...