Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #81 Skrevet 29. september 2013 Vi hadde en episode her for halvannen års tid siden også, jeg overrasket M i å få orale gleder av en jentunge på 14 år, jeg ble gal og fikk henne unna ham og slengte ham på sengen og geleidet henne til stuen hvor jeg fikk ringt opp moren hennes og forklarte hva som hadde skjedd. Hun var blek da hun kom og hentet ungen, aner ikek hva som skjedde etterpå, men jeg tok for meg han som jeg ser på som min og forklarte hva han risikerte hvis han fikk en slik dom på seg. Jeg har i ettertid fått høre at hun pr i dag forstod at jeg ville beskytte henne, selv om det var flaut da.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 29. september 2013 #82 Skrevet 29. september 2013 Det er bare 15 år siden jeg var på alder med TS sin datter, og jeg tror det var svært få, om noen, som hadde sex mens de gikk på ungdomsskolen. De fleste var nok nærmere 16 før de hadde sex. Det var (og er nok fortsatt) en hårfin balansegang mellom det "tøffe" og interessante i å være tidlig ute med voksenlivet, og til å bli sett ned på som lett på tråden pga dette. Det er selvsagt synd, men sånn er det. Tror det er viktig å ta en prat med jenta om dette. Det viktigste er uansett at hun må holde seg unna alkohol! Det må TS være krystallklar på. Ei 14 år gammel jente klarer nesten garantert ikke å sette grenser når hun selv er beruset. Hun bør heller ikke få bli med på fester der det drikkes alkohol (altså alle fester...). Jeg ville vært skeptisk til en voksen mann som er interessert i en 14-åring også. De fleste (neida, ikke alle) unge menn som er interessert i så mye yngre jenter, er svært umodne selv, og ofte ikke svigermors drøm, for å si det forsiktig. Likevel, pga aldersforskjellen, er det lite sannsynlig at en fjortenåring vil tørre å hevde sine grenser og sine meninger mot en 18-åring, rett og slett fordi alder gir respekt blant ungdommer. Det er jo gjerne slik at tenåringer ikke tør å plage dem som er ett år eldre... Så å hevde seg mot en 3-4 år eldre person er nok ønsketenkning at hun klarer, uansett hvor mye TS stoler på henne, og hvor "moden" for alderen hun er (det er jo alle tenåringene her inne iflg foreldrene...). Og til slutt - denne mannen er faktisk en lovbryter om han har sex med TS sin datter... Hun er under den seksuelle lavalder, og han er myndig og regnes som voksen. Det er dermed ingen formildende omstendigheter her, slik det ville vært om det var en gutt på 16 (da ville de blitt regnet som noenlunde jevnbyrdige og det ville ikke blitt noen sak av det). Jeg gidder ikke formulere noe eget, siden du allerede har skrevet det så bra
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #83 Skrevet 29. september 2013 Herlighet, skjerp deg. Ikke snakk nedlatende om han da du faktisk ikke kjenner han i det hele tatt. Jeg brukte meg selv som eksempel for å fortelle en historie fra det virkelige liv, fordi det finnes faktisk ganske manke ok gutter der ute. I've met them. Men det er ingen grunn til at du skal gå direkte på min samboer å si at han har LURT meg og frarøvet meg ungdomstiden min?! Diskuter tema, ikke person. Anonymous poster hash: e6972...c1a Jeg trenger ikke å kjenne ham, jeg kjenner mange slike fyrer. Du var nok forelsket i ham, men jeg tror han hadde andre motiv enn kjærlighet. Det virket for kalkulerende at han skulle oppsøke ei lita ei, på den der måte. Du er enklere å kontrollere du enn en jevnaldrende jente. Du skrev det jo selv, du ble hentet på fest. Omtrent som om han skulle vært faren din, problemet er at man har ikke sex med faren sin.
Alice123 Skrevet 29. september 2013 #84 Skrevet 29. september 2013 Vi hadde en episode her for halvannen års tid siden også, jeg overrasket M i å få orale gleder av en jentunge på 14 år, jeg ble gal og fikk henne unna ham og slengte ham på sengen og geleidet henne til stuen hvor jeg fikk ringt opp moren hennes og forklarte hva som hadde skjedd. Hun var blek da hun kom og hentet ungen, aner ikek hva som skjedde etterpå, men jeg tok for meg han som jeg ser på som min og forklarte hva han risikerte hvis han fikk en slik dom på seg. Jeg har i ettertid fått høre at hun pr i dag forstod at jeg ville beskytte henne, selv om det var flaut da. Hvem er M? Leieboeren din?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #85 Skrevet 29. september 2013 Hvem er M? Leieboeren din? Nei, en gutt BV plasserte på hybel her og som mye godt gikk for lut og kaldt vann helt til den dagen jeg oppdaget at det var tre dager siden han sist spiste.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #86 Skrevet 29. september 2013 Vi hadde en episode her for halvannen års tid siden også, jeg overrasket M i å få orale gleder av en jentunge på 14 år, jeg ble gal og fikk henne unna ham og slengte ham på sengen og geleidet henne til stuen hvor jeg fikk ringt opp moren hennes og forklarte hva som hadde skjedd. Hun var blek da hun kom og hentet ungen, aner ikek hva som skjedde etterpå, men jeg tok for meg han som jeg ser på som min og forklarte hva han risikerte hvis han fikk en slik dom på seg. Jeg har i ettertid fått høre at hun pr i dag forstod at jeg ville beskytte henne, selv om det var flaut da. Er jo ikke nødvendig å legge ut om alt og alle ut på nettet. Anonymous poster hash: 37509...54c 2
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #87 Skrevet 29. september 2013 Er jo ikke nødvendig å legge ut om alt og alle ut på nettet. Anonymous poster hash: 37509...54c Ingenting er nødvendig, vennen.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #88 Skrevet 29. september 2013 Jeg trenger ikke å kjenne ham, jeg kjenner mange slike fyrer. Du var nok forelsket i ham, men jeg tror han hadde andre motiv enn kjærlighet. Det virket for kalkulerende at han skulle oppsøke ei lita ei, på den der måte. Du er enklere å kontrollere du enn en jevnaldrende jente. Du skrev det jo selv, du ble hentet på fest. Omtrent som om han skulle vært faren din, problemet er at man har ikke sex med faren sin. Han hentet meg på fest fordi jeg ringte han og spurte om det. Er det feil at kjæresten henter deg på fest? Ville ikke du latt din kjæreste hente deg på fest hos en veninne? Vær grei å hold min samboer utenfor dette, da du (igjen) ikke kjenner han. Hadde han kun vært ute etter sex hadde vi ikke sittet her 4 år etter med mange utrolie minner i lag. Hadde jeg fortalt mer om oss og vår historie tror jeg du hadde fått et annet syn på han en det du tydeligvis har nå. Men jeg har ingenting å bevise for deg, jeg sier bare at det kan gå fint. Og det er bedre å snakke åpent med datteren sin, og bli kjent med denne potensielle kjæresten før man avfeier han. Hun klarer fint å møte gutter bak TS sin rygg også, vet du.. Anonymous poster hash: e6972...c1a 1
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #89 Skrevet 29. september 2013 (endret) Han hentet meg på fest fordi jeg ringte han og spurte om det. Er det feil at kjæresten henter deg på fest? Ville ikke du latt din kjæreste hente deg på fest hos en veninne? Vær grei å hold min samboer utenfor dette, da du (igjen) ikke kjenner han. Hadde han kun vært ute etter sex hadde vi ikke sittet her 4 år etter med mange utrolie minner i lag. Hadde jeg fortalt mer om oss og vår historie tror jeg du hadde fått et annet syn på han en det du tydeligvis har nå. Men jeg har ingenting å bevise for deg, jeg sier bare at det kan gå fint. Og det er bedre å snakke åpent med datteren sin, og bli kjent med denne potensielle kjæresten før man avfeier han. Hun klarer fint å møte gutter bak TS sin rygg også, vet du.. Anonymous poster hash: e6972...c1a Du som begynte og trekke inn ditt privatliv i diskusjonen. Og om jeg kjente ham... Så kan det være at jeg hadde andre historier å fortelle om ham. Noe som ikke en 16-årig pike burde bli innblandet i. Endret 29. september 2013 av Gjest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå