Gå til innhold

14 år og forhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

På ungdomsskolen så snakker alle om og har full dekning over hvem av jentene som har gjort hva med hvem. Den samtalen speiler hvordan eldre tenåringer ser på små tenåringsjenter som seksuelle byttedyr.

Nå går ikke en 18-åring på ungdomsskolen lenger heller da, men siste året på videregående, og man blir ikke sett på som løs om man har sex med kjæresten sin. Dessuten er da de fleste 18 åringer mer modne enn som så, og som andre har sagt her : de 14-15 åringene som har kjæreste på samme alder har sex de også

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå går ikke en 18-åring på ungdomsskolen lenger heller da, men siste året på videregående, og man blir ikke sett på som løs om man har sex med kjæresten sin. Dessuten er da de fleste 18 åringer mer modne enn som så, og som andre har sagt her : de 14-15 åringene som har kjæreste på samme alder har sex de også

Jo, man blir sett på som løs når man har sex hvis man ikke har gått ut av ungdomsskolen.

• Liker 1
Skrevet

Jo, man blir sett på som løs når man har sex hvis man ikke har gått ut av ungdomsskolen.

Nei, ikke av de andre elevene og vennene sine. Nå har kanskje ting forandret seg litt siden du gikk på ungdomsskolen og da.

• Liker 3
Skrevet

Nei, ikke av de andre elevene og vennene sine. Nå har kanskje ting forandret seg litt siden du gikk på ungdomsskolen og da.

Nei, ingenting er forandret.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe jeg kjenner meg igjen i fra min skole iallefall. Jentene som ble sett på som løse der var single jenter som hadde sex med både gutter på sin egen alder og eldre. Er man i et forhold så skjønner ungdomsskoleelever også at sex ofte er en del av pakka, uten at noen blir anklaget for å være løse.

Jeg ville holdt et øye med forholdet, men utover det ville jeg ikke bekymret meg allverden. Det er ikke så fryktelig stor aldersforskjell.

Anonymous poster hash: 25ec3...b35

• Liker 3
Skrevet

Og det vet du fordi du fortsatt går på ungdomsskolen eller?

• Liker 4
Skrevet

Jo, det er det. Jeg ville jo tro at jeg visste dette da jeg er like gammel som denne jenta og jeg går på ungdomsskolen nå

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke noe jeg kjenner meg igjen i fra min skole iallefall. Jentene som ble sett på som løse der var single jenter som hadde sex med både gutter på sin egen alder og eldre. Er man i et forhold så skjønner ungdomsskoleelever også at sex ofte er en del av pakka, uten at noen blir anklaget for å være løse.

Jeg ville holdt et øye med forholdet, men utover det ville jeg ikke bekymret meg allverden. Det er ikke så fryktelig stor aldersforskjell.

Og det vet du fordi du fortsatt går på ungdomsskolen eller?

Jenter som har sex før de er ute av ungdomsskolen både i og utenfor forhold blir sett på som løse og fritt vildt av alle.

• Liker 1
Skrevet

Jenter som har sex før de er ute av ungdomsskolen både i og utenfor forhold blir sett på som løse og fritt vildt av alle.

Ingen respekterer ei lita skreffa.

Du tar helt feil

• Liker 4
Skrevet

Nei.

Jo, ting har tydeligvis forandret seg siden du gikk på ungdomsskolen. Man ser ikke på en 10 klassing som løs hvis hun har sex med kjæresten sin. Er man løs har man sex med mange på kort tid

• Liker 4
Skrevet

Jo, ting har tydeligvis forandret seg siden du gikk på ungdomsskolen. Man ser ikke på en 10 klassing som løs hvis hun har sex med kjæresten sin. Er man løs har man sex med mange på kort tid

Ja ha, hvordan vil du forklare at alle får høre om det hvis det er så såre greit at jenter som ikke har gått ut av ungdomsskolen puler da?

Skrevet

Nå får du virkelig gi deg. Jeg vet ikke hvilken ungdomsskole du gikk på, men i mine yngre søsken og deres venner er det ikke slik. Hvis jeg husker riktig, er du rundt 30-40 år, ikke sant? Det er altså en god stund siden du gikk på ungdomsskolen, så jeg tviler sterkt på at du virkelig vet så jævla mye om dagens ungdomsskoleelever.

Jeg vet nok til å råde alle tenåringsjenter til å ikke jage og skræve for gutter, men konsentrere seg om skolen. For jeg hører hva M og kameratene hans sier om småripsen på ungdomsskolen og det er mye godt så enkelt som at de venter på tur til å få pule de der som er "ilag" med kameratene deres.

• Liker 1
Skrevet

Ja ha, hvordan vil du forklare at alle får høre om det hvis det er så såre greit at jenter som ikke har gått ut av ungdomsskolen puler da?

Det er ingen som bryr seg, derfor gidder ikke folk å spre rykter lenger. Det er forskjell på å ha sex med kjæresten sin og med masse random gutter. Du tar feil, bare innse det.

Flere av veninnene mine og jenter jeg kjenner på min alder har debutert seksuelt, men ingen bryr seg eller kaller dem løse

• Liker 4
Skrevet

Det er ingen som bryr seg, derfor gidder ikke folk å spre rykter lenger. Det er forskjell på å ha sex med kjæresten sin og med masse random gutter. Du tar feil, bare innse det.

Flere av veninnene mine og jenter jeg kjenner på min alder har debutert seksuelt, men ingen bryr seg eller kaller dem løse

Du vil høre annet når du kommer deg over på videregående og enda eldre.

• Liker 1
Skrevet

Alle her vet jo at "Gjest" alltid skjærer alle over en kam, at hun vet best, at hun tror at om ting var sånn i hennes ungdom, så må det jo fortsatt være sånn...

Gjest evner ikke å se ting nyansert, men ser kun svart/ hvitt...

Dette innlegget blir sikkert slettet, for vi vet jo alle også at Gjest er beskyttet av moddene å at hun kan spy ut så mye eder og galle å være så ufin mot andre som hun vil uten at det blir sletta...

Anonymous poster hash: 3897f...a98
  • Liker 6
Skrevet

Så utrolig trist at sex tydeligvis er en normal del av en 14-årings liv. Jeg håper dette gjelder et fåtall.

Skrevet

Alle her vet jo at "Gjest" alltid skjærer alle over en kam, at hun vet best, at hun tror at om ting var sånn i hennes ungdom, så må det jo fortsatt være sånn...

Gjest evner ikke å se ting nyansert, men ser kun svart/ hvitt...

Dette innlegget blir sikkert slettet, for vi vet jo alle også at Gjest er beskyttet av moddene å at hun kan spy ut så mye eder og galle å være så ufin mot andre som hun vil uten at det blir sletta...

Anonymous poster hash: 3897f...a98

Hvis du skal gå til åtak på meg så kan du i det minste snakke til meg og ikke om meg og det under nick. ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...