AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #61 Skrevet 29. september 2013 Hjelpes. ? Anonymous poster hash: 3897f...a98 2
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #62 Skrevet 29. september 2013 ? Anonymous poster hash: 3897f...a98
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #63 Skrevet 29. september 2013 Det gjør ikke ungdomsskoleelever nei. Skjerp deg, da jeg gikk på ungdomsskolen var det de kuleste jentene som hadde eldre kjærester med bil og hadde sex, og markerte status ved å vifte med p-pillene sine i garderoben etter gymmen. Så alle ungdomsskoler er ikke like. De det ble tisket om var de som harvet over tre fyrer på en uke, eller ble fingret på dassen på fest. Sier også sitt når ei jente som er født i -98 fremstår som langt mer moden og reflektert enn deg. Anonymous poster hash: fa80d...b38 3
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #64 Skrevet 29. september 2013 (endret) Skjerp deg, da jeg gikk på ungdomsskolen var det de kuleste jentene som hadde eldre kjærester med bil og hadde sex, og markerte status ved å vifte med p-pillene sine i garderoben etter gymmen. Så alle ungdomsskoler er ikke like. De det ble tisket om var de som harvet over tre fyrer på en uke, eller ble fingret på dassen på fest. Sier også sitt når ei jente som er født i -98 fremstår som langt mer moden og reflektert enn deg. Anonymous poster hash: fa80d...b38 Vel, de kunne kanskje brife til sine likemenn, men de tenkte nok sitt, men kjærestene gav fanden og kameratene deres ventet på sin tur. Endret 29. september 2013 av Gjest
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #65 Skrevet 29. september 2013 Tenåringsfyrer elsker ikke. De vil pule og drikke de, og det er noe tenåringsjenter må ta i betraktning.
Gjest Riskjeks Skrevet 29. september 2013 #66 Skrevet 29. september 2013 Det er bare 15 år siden jeg var på alder med TS sin datter, og jeg tror det var svært få, om noen, som hadde sex mens de gikk på ungdomsskolen. De fleste var nok nærmere 16 før de hadde sex. Det var (og er nok fortsatt) en hårfin balansegang mellom det "tøffe" og interessante i å være tidlig ute med voksenlivet, og til å bli sett ned på som lett på tråden pga dette. Det er selvsagt synd, men sånn er det. Tror det er viktig å ta en prat med jenta om dette. Det viktigste er uansett at hun må holde seg unna alkohol! Det må TS være krystallklar på. Ei 14 år gammel jente klarer nesten garantert ikke å sette grenser når hun selv er beruset. Hun bør heller ikke få bli med på fester der det drikkes alkohol (altså alle fester...). Jeg ville vært skeptisk til en voksen mann som er interessert i en 14-åring også. De fleste (neida, ikke alle) unge menn som er interessert i så mye yngre jenter, er svært umodne selv, og ofte ikke svigermors drøm, for å si det forsiktig. Likevel, pga aldersforskjellen, er det lite sannsynlig at en fjortenåring vil tørre å hevde sine grenser og sine meninger mot en 18-åring, rett og slett fordi alder gir respekt blant ungdommer. Det er jo gjerne slik at tenåringer ikke tør å plage dem som er ett år eldre... Så å hevde seg mot en 3-4 år eldre person er nok ønsketenkning at hun klarer, uansett hvor mye TS stoler på henne, og hvor "moden" for alderen hun er (det er jo alle tenåringene her inne iflg foreldrene...). Og til slutt - denne mannen er faktisk en lovbryter om han har sex med TS sin datter... Hun er under den seksuelle lavalder, og han er myndig og regnes som voksen. Det er dermed ingen formildende omstendigheter her, slik det ville vært om det var en gutt på 16 (da ville de blitt regnet som noenlunde jevnbyrdige og det ville ikke blitt noen sak av det). 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #67 Skrevet 29. september 2013 Hei! Jeg møtte kjæresten min da jeg fortsatt var 15 og han var 19 (tidlig 90 og sent 93), han ble min første seksualpartner og til dags dato min eneste Vi brukte noen mnd på å bli kjent så jeg hadde blitt 16 år da vi hadde sex for første gang. Foreldrene mine sa aldri et negativt ord om dette, de tok i mot ham med åpne armer, og det samme gjorde hans familie med meg. Jeg kunne aldri tenkt meg å vært sammen på min egen alder, det var DE guttene jeg ikke hadde noe til felles med. Dette var 5 år siden, idag er vi samboere Anonymous poster hash: e6972...c1a
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #68 Skrevet 29. september 2013 Hei! Jeg møtte kjæresten min da jeg fortsatt var 15 og han var 19 (tidlig 90 og sent 93), han ble min første seksualpartner og til dags dato min eneste Vi brukte noen mnd på å bli kjent så jeg hadde blitt 16 år da vi hadde sex for første gang. Foreldrene mine sa aldri et negativt ord om dette, de tok i mot ham med åpne armer, og det samme gjorde hans familie med meg. Jeg kunne aldri tenkt meg å vært sammen på min egen alder, det var DE guttene jeg ikke hadde noe til felles med. Dette var 5 år siden, idag er vi samboere Anonymous poster hash: e6972...c1a Vel, men hvorfor måtte han gå så langt nede i alder for å få seg fitte da? Var det ingen jevnaldrende som ville ha ham? En tyveårig mann ilag med en 16-åring.. Uansett om det her #har gått bra", så hadde jeg ikke stolt på ham der.
Gjest Riskjeks Skrevet 29. september 2013 #69 Skrevet 29. september 2013 Det er alltid noen solskinnshistorier, men vi diskuterer på generelt grunnlag her. Selvsagt KAN denne kjæresten være en bra fyr, men i de fleste tilfeller er det god grunn til å være skeptisk. 3
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #70 Skrevet 29. september 2013 Det er alltid noen solskinnshistorier, men vi diskuterer på generelt grunnlag her. Selvsagt KAN denne kjæresten være en bra fyr, men i de fleste tilfeller er det god grunn til å være skeptisk. Du sier det så fint Riskjeks. 1
Gjest Riskjeks Skrevet 29. september 2013 #71 Skrevet 29. september 2013 Du sier det så fint Riskjeks.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #72 Skrevet 29. september 2013 Vel, men hvorfor måtte han gå så langt nede i alder for å få seg fitte da? Var det ingen jevnaldrende som ville ha ham? En tyveårig mann ilag med en 16-åring.. Uansett om det her #har gått bra", så hadde jeg ikke stolt på ham der. Fy f.... Nå får du skjerpe deg. Skulle vært utesteng du, så ufin som du er. Anonymous poster hash: 3897f...a98 2
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #73 Skrevet 29. september 2013 Fy f.... Nå får du skjerpe deg. Skulle vært utesteng du, så ufin som du er. Anonymous poster hash: 3897f...a98 Jeg stilte noen spørsmål og du blir sur. Hvorfor?
Gjest Riskjeks Skrevet 29. september 2013 #74 Skrevet 29. september 2013 Fy f.... Nå får du skjerpe deg. Skulle vært utesteng du, så ufin som du er. Anonymous poster hash: 3897f...a98 Hvis du ser litt forbi språkbruken som jeg kan forstå at noen reagerer på, har hun en god del gode poenger...
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #75 Skrevet 29. september 2013 Hvis du ser litt forbi språkbruken som jeg kan forstå at noen reagerer på, har hun en god del gode poenger... Det er bevisst. Jeg vil at folk skal se ting slik det er, uten gavepakning. Det er ikke en spøk det temaet her.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #76 Skrevet 29. september 2013 Det er bare 15 år siden jeg var på alder med TS sin datter, og jeg tror det var svært få, om noen, som hadde sex mens de gikk på ungdomsskolen. De fleste var nok nærmere 16 før de hadde sex. Det var (og er nok fortsatt) en hårfin balansegang mellom det "tøffe" og interessante i å være tidlig ute med voksenlivet, og til å bli sett ned på som lett på tråden pga dette. Det er selvsagt synd, men sånn er det. Tror det er viktig å ta en prat med jenta om dette. Det viktigste er uansett at hun må holde seg unna alkohol! Det må TS være krystallklar på. Ei 14 år gammel jente klarer nesten garantert ikke å sette grenser når hun selv er beruset. Hun bør heller ikke få bli med på fester der det drikkes alkohol (altså alle fester...). Jeg ville vært skeptisk til en voksen mann som er interessert i en 14-åring også. De fleste (neida, ikke alle) unge menn som er interessert i så mye yngre jenter, er svært umodne selv, og ofte ikke svigermors drøm, for å si det forsiktig. Likevel, pga aldersforskjellen, er det lite sannsynlig at en fjortenåring vil tørre å hevde sine grenser og sine meninger mot en 18-åring, rett og slett fordi alder gir respekt blant ungdommer. Det er jo gjerne slik at tenåringer ikke tør å plage dem som er ett år eldre... Så å hevde seg mot en 3-4 år eldre person er nok ønsketenkning at hun klarer, uansett hvor mye TS stoler på henne, og hvor "moden" for alderen hun er (det er jo alle tenåringene her inne iflg foreldrene...). Og til slutt - denne mannen er faktisk en lovbryter om han har sex med TS sin datter... Hun er under den seksuelle lavalder, og han er myndig og regnes som voksen. Det er dermed ingen formildende omstendigheter her, slik det ville vært om det var en gutt på 16 (da ville de blitt regnet som noenlunde jevnbyrdige og det ville ikke blitt noen sak av det). Et av de eneste konstruktive og saklige svarene i hele tråden. 1+ fra meg Anonymous poster hash: 37509...54c
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #77 Skrevet 29. september 2013 Vel, men hvorfor måtte han gå så langt nede i alder for å få seg fitte da? Var det ingen jevnaldrende som ville ha ham? En tyveårig mann ilag med en 16-åring.. Uansett om det her #har gått bra", så hadde jeg ikke stolt på ham der. Det handlet om at jeg passet bedre med en eldre gutt, at vi var mer på samme nivå enn jeg var med gutter på min alder/han var med jenter å sin alder. Det var ikke det at han ikke kunne få seg noe, han har fått mye han.. Men vi ble tydeligvis forelsket da. Den dag ser jeg fortsatt på litt eldre gutter som de mest interessante, da jeg ikke føler jeg er på samme stadiet i livet som en 20 år gammel gutt. Kjæresten min måtte aldri noen ting, han kunne prøvd seg på hvilken som helst jente, men vi fant tonen, ble venner og etter hvert kjærester. Så vil jeg legge til noe som ikke er på generelt grunnlag, men ut fra egne erfaringer: de som ble sammen med noen på sin egen alder på ungdomsskolen hadde også sex, men vokste fort fra hverandre. Jeg og mine venner som fnt oss gutter på 1-4 år eldre vokste mer i takt med partneren, om man kan si det på den måten Angrer ikke et sekund, jeg sitter jo her med verdens herligste samboer Opplevde aldri press om alkohol ol, tvert i mot hadde jeg en sjåfør som henta meg på fest og kjørte meg hjem.. Så slutt å dra alle over en kam bare fordi du har kanskje hadde en kjip ungdomtid selv... Anonymous poster hash: e6972...c1a 2
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2013 #78 Skrevet 29. september 2013 (endret) Det handlet om at jeg passet bedre med en eldre gutt, at vi var mer på samme nivå enn jeg var med gutter på min alder/han var med jenter å sin alder. Det var ikke det at han ikke kunne få seg noe, han har fått mye han.. Men vi ble tydeligvis forelsket da. Den dag ser jeg fortsatt på litt eldre gutter som de mest interessante, da jeg ikke føler jeg er på samme stadiet i livet som en 20 år gammel gutt. Kjæresten min måtte aldri noen ting, han kunne prøvd seg på hvilken som helst jente, men vi fant tonen, ble venner og etter hvert kjærester. Så vil jeg legge til noe som ikke er på generelt grunnlag, men ut fra egne erfaringer: de som ble sammen med noen på sin egen alder på ungdomsskolen hadde også sex, men vokste fort fra hverandre. Jeg og mine venner som fnt oss gutter på 1-4 år eldre vokste mer i takt med partneren, om man kan si det på den måten Angrer ikke et sekund, jeg sitter jo her med verdens herligste samboer Opplevde aldri press om alkohol ol, tvert i mot hadde jeg en sjåfør som henta meg på fest og kjørte meg hjem.. Så slutt å dra alle over en kam bare fordi du har kanskje hadde en kjip ungdomtid selv... Anonymous poster hash: e6972...c1a Han har fått mye han, men likevel måtte han ha seg en jomfru på 16 år da han var 20 år? Seriøst, du er rundlurt for ei ungdomstid du. Endret 29. september 2013 av Gjest
Djungelvrål Skrevet 29. september 2013 #79 Skrevet 29. september 2013 En jente på 14 er ikke voksen, det er 4 år siden hun lekte med dukker. Jeg hadde ikke tillat at min 14 år gamle datter var sammen med en på 18 under noen omstendigheter. Men det er meg........ 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #80 Skrevet 29. september 2013 Han har fått mye han, men likevel måtte han ha seg en jomfru på 16 år da han var 20 år? Seriøst, du er rundlurt for ei ungdomstid du. Herlighet, skjerp deg. Ikke snakk nedlatende om han da du faktisk ikke kjenner han i det hele tatt. Jeg brukte meg selv som eksempel for å fortelle en historie fra det virkelige liv, fordi det finnes faktisk ganske manke ok gutter der ute. I've met them. Men det er ingen grunn til at du skal gå direkte på min samboer å si at han har LURT meg og frarøvet meg ungdomstiden min?! Diskuter tema, ikke person. Anonymous poster hash: e6972...c1a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå