AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #1 Skrevet 28. september 2013 Har lenge vurdert å begynne på p-piller, men seriøst ALLE venninnene mine har lagt på seg 10-15 kg etter de begynte med p-piller. De sier puppene forandrer seg, og kroppsfasongen generelt. Jeg har alltid vært vanlig tynn, og er livredd for å legge på meg mer enn 2-3 kg. Noen erfaringer her? Anonymous poster hash: 84911...97c
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #2 Skrevet 28. september 2013 Eneste p-pillen jeg har lagt på meg av er Cerazette. Gikk opp ca 5-7 kg. Når jeg gikk fra Cerazette til Loette28 gikk jeg ned 5 kg på kort tid(uten å gjøre noe for det). Og 2 kg til over en litt lengre periode. Anonymous poster hash: 948b3...a19
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #3 Skrevet 28. september 2013 P-piller lurer kroppen til å tro at den er gravid, så vektøkning kan bli en bivirkning ja.
Nephthys Skrevet 28. september 2013 #4 Skrevet 28. september 2013 Har lenge vurdert å begynne på p-piller, men seriøst ALLE venninnene mine har lagt på seg 10-15 kg etter de begynte med p-piller. De sier puppene forandrer seg, og kroppsfasongen generelt. Jeg har alltid vært vanlig tynn, og er livredd for å legge på meg mer enn 2-3 kg. Noen erfaringer her? Anonymous poster hash: 84911...97c Merkelig det der! Har alltid hørt at det er en myte at man legger på seg av p-piller, men jeg har hatt perioder uten p-piller pga. sykdom, og gått ned to kg. Når jeg starter opp igjen, legger jeg på meg to kg hver gang etter tre måneder.. Tilfeldig? Kanskje, men jeg tror nå litt på den myten jeg da.. Vet dog ikke om man legger på seg fryktelig mange kilo kan relateres til p-pillene alene..
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2013 #5 Skrevet 28. september 2013 Merkelig det der! Har alltid hørt at det er en myte at man legger på seg av p-piller, men jeg har hatt perioder uten p-piller pga. sykdom, og gått ned to kg. Når jeg starter opp igjen, legger jeg på meg to kg hver gang etter tre måneder.. Tilfeldig? Kanskje, men jeg tror nå litt på den myten jeg da.. Vet dog ikke om man legger på seg fryktelig mange kilo kan relateres til p-pillene alene.. Vel, enig. Kvinner i forhold tendenserer til å bli sofagriser.
MilleVanille Skrevet 28. september 2013 #6 Skrevet 28. september 2013 Årsaken til at kvinner legger på seg av p-piller, er utelukkende økt matlyst. Så dersom du fortsetter å spise vanlig, vil du ikke gå opp et gram. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #7 Skrevet 28. september 2013 Årsaken til at kvinner legger på seg av p-piller, er utelukkende økt matlyst. Så dersom du fortsetter å spise vanlig, vil du ikke gå opp et gram. Og du er skråsikker som alltid. Det er faktisk en ganske vanlig bivirkning av Cerazette at man får mindre matlyst og likevel legger på seg. Jeg har dårligere matlyst på Cerazette og kan gå sulten i butikken uten å få lyst på noe som helst. Både mat og sex har blitt helt "meh" av pillene. Til tross for dårlig matlyst og økt aktivitetsnivå da jeg startet på pillene gikk jeg så raskt opp i vekt at jeg fikk strekkmerker på magen. Anonymous poster hash: d4ded...77c 6
MilleVanille Skrevet 28. september 2013 #8 Skrevet 28. september 2013 Og du er skråsikker som alltid. Det er faktisk en ganske vanlig bivirkning av Cerazette at man får mindre matlyst og likevel legger på seg. Jeg har dårligere matlyst på Cerazette og kan gå sulten i butikken uten å få lyst på noe som helst. Både mat og sex har blitt helt "meh" av pillene. Til tross for dårlig matlyst og økt aktivitetsnivå da jeg startet på pillene gikk jeg så raskt opp i vekt at jeg fikk strekkmerker på magen. Anonymous poster hash: d4ded...77c Jeg har selv gått på Cerazette, og merket ikke til noe sånt. Jeg vet at bivirkninger varierer fra person til person, men å si at det er pillene i seg selv som gir 10-15 kilos vektoppgang, om ikke mer - det er ansvarsfraskriving på sitt verste, og særdeles lite attraktivt. Det er da en ærlig sak det, at man kan oppleve økt matlyst. Selvfølgelig vil det være vanskelig til tider å stå i mot, men da er det viktig at den berømte viljestyrken trår til.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #9 Skrevet 28. september 2013 Jeg har selv gått på Cerazette, og merket ikke til noe sånt. Jeg vet at bivirkninger varierer fra person til person, men å si at det er pillene i seg selv som gir 10-15 kilos vektoppgang, om ikke mer - det er ansvarsfraskriving på sitt verste, og særdeles lite attraktivt. Det er da en ærlig sak det, at man kan oppleve økt matlyst. Selvfølgelig vil det være vanskelig til tider å stå i mot, men da er det viktig at den berømte viljestyrken trår til. Jada, vi er klar over hva du mener er attraktivt eller ikke. Jeg gikk forresten ned i vekt av Yasmin uten å endre på livsstil, men det er vel kanskje ikke like stor ansvarsfraskrivelse eller like lite attraktivt når det går den veien? Anonymous poster hash: d4ded...77c 4
Alja Skrevet 28. september 2013 #10 Skrevet 28. september 2013 Jeg har aldri lagt på meg av noen p-piller. MEN! Nå har jeg gått på Diane i 3 og en halv mnd, og cup sizen min har blitt ett hakk større Og vet dere hva? Kløft ER tøft!
MilleVanille Skrevet 28. september 2013 #11 Skrevet 28. september 2013 Jada, vi er klar over hva du mener er attraktivt eller ikke. Jeg gikk forresten ned i vekt av Yasmin uten å endre på livsstil, men det er vel kanskje ikke like stor ansvarsfraskrivelse eller like lite attraktivt når det går den veien? Anonymous poster hash: d4ded...77c Jeg tror ikke noe på at vektnedgangen kom av p-piller, nei. Dessuten kan du legge fra deg den lite dannede tonen å snakke til meg på. Lavstatus.
Gjest snoopy_93 Skrevet 28. september 2013 #12 Skrevet 28. september 2013 Jeg har gått på Mercilon i 4år og har ikke lagt på meg. Jeg har kun blitt mer hormonell og hadde brystsmerter de to-tre første dagene jeg gikk på de. Tror ingen av venninnene mine har lagt på seg av p-piller heller.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #13 Skrevet 28. september 2013 Jeg har aldri lagt på meg av noen p-piller. MEN! Nå har jeg gått på Diane i 3 og en halv mnd, og cup sizen min har blitt ett hakk større Og vet dere hva? Kløft ER tøft! Det har jeg og! Eller har gått på de i 2 mnd så ikke så lenge. Men vet du om det er en slags "regel" om hvor lenge man får lov å gå på de i strekk? Anonymous poster hash: acfb0...08b
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #14 Skrevet 28. september 2013 Jeg tror ikke noe på at vektnedgangen kom av p-piller, nei. Dessuten kan du legge fra deg den lite dannede tonen å snakke til meg på. Lavstatus. Lite dannet og lavstatus å være ærlig? Javel, du om det Hva du tror på er uansett ikke særlig relevant. Anonymous poster hash: d4ded...77c 8
MilleVanille Skrevet 28. september 2013 #15 Skrevet 28. september 2013 Lite dannet og lavstatus å være ærlig? Javel, du om det Hva du tror på er uansett ikke særlig relevant. Anonymous poster hash: d4ded...77c Det var du som spurte, så da kan du i grunn takke deg selv for ditt irrelevante spørsmål til meg.
Alja Skrevet 28. september 2013 #16 Skrevet 28. september 2013 Det har jeg og! Eller har gått på de i 2 mnd så ikke så lenge. Men vet du om det er en slags "regel" om hvor lenge man får lov å gå på de i strekk? Anonymous poster hash: acfb0...08b Legen sa ingenting om det til meg, men jeg tror det vanlige er ett år. Jeg går kun på de pga uren hud og plager med kviser. Puppene var kun bonus i tillegg til babyhud i ansikt
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #17 Skrevet 28. september 2013 Gjennomsnittlig vektoppgang av p-piller er på 0,7 kg. Har de gått opp 10-15 kg så kan de ikke skylde på pillene. Anonymous poster hash: 4cedf...de5 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #18 Skrevet 28. september 2013 Jeg tror ikke noe på at vektnedgangen kom av p-piller, nei. Dessuten kan du legge fra deg den lite dannede tonen å snakke til meg på. Lavstatus. Jeg gikk ned 5 kilo på cerazette, så jo, vektnedgang kan komme av p-piller. Jeg ble stygg som fy, så de pillene måtte jeg bare slutte på. Nå er jeg normalvektig og flott, og jeg går på microgynon. Anonymous poster hash: 4cedf...de5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #19 Skrevet 28. september 2013 Legen sa ingenting om det til meg, men jeg tror det vanlige er ett år. Jeg går kun på de pga uren hud og plager med kviser. Puppene var kun bonus i tillegg til babyhud i ansikt Går på de pga uren hud jeg og ja. Tusen takk for svar Anonymous poster hash: acfb0...08b
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #20 Skrevet 28. september 2013 Det har jeg og! Eller har gått på de i 2 mnd så ikke så lenge. Men vet du om det er en slags "regel" om hvor lenge man får lov å gå på de i strekk? Anonymous poster hash: acfb0...08b Om Diane er vanlige p-piller, kan du gå på dem i 10 år uten stopp om du vil det. Anonymous poster hash: 4cedf...de5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå