Gå til innhold

Anonym spørreundersøkelse for KG-gutta: Er du den som må vente på sex, eller er du vant til å få sex første kvelden?


Cuckold

Er du av de menn som må vente eller de som får sex første kveld?  

25 stemmer

  1. 1. Er du av de menn som må vente eller de som får sex første kveld?

    • Jeg må som regel vente til vi har blitt bedre kjent.
      4
    • Har jeg lyst på en kvinne, er det ingenting som er bedre enn heftig sex første kveld, og det pleier jeg å få.
      11
    • Jeg er sjelden interessert i sex første kveld.
      10


Anbefalte innlegg

Absolutt ingen behagelig halvsannhet for min del, det er på ingen måte viktig om det skjer eller ikke skjer med en gang. Ofte er det også en fordel å vente (litt) fordi man ønsker å se an dama. Å være litt kresen er ikke noe som bare gjelder kvinner ;)

Anonymous poster hash: 1e614...ff1

For min del er det at jeg egentlig ikke får noe ut av ons, føler meg ikke dårlig elns som enkelte jenter gjør altså :P Blir bare kjedelig.

Mye bedre å la spenningen bygge seg opp først syns jeg

Anonymous poster hash: e09be...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt ingen behagelig halvsannhet for min del, det er på ingen måte viktig om det skjer eller ikke skjer med en gang. Ofte er det også en fordel å vente (litt) fordi man ønsker å se an dama. Å være litt kresen er ikke noe som bare gjelder kvinner ;)

Anonymous poster hash: 1e614...ff1

Jeg tror deg. Selvsagt finnes det menn som foretrekker å vente, menn som ville satt seg på bakbena om hun hadde lagt opp til sex første kveld, hadde jeg ikke trodd at slike menn finnes ville jeg jo ikke opprettet alternativ 3. Jeg synes bare det er litt urovekkende hvor mange som har trang til å vente sammenliknet med de som innrømmer at de må vente fordi hun vil ha det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte vente litt på min første kjæreste, men det handlet mer om at vi begge var jomfruer så vi tok det litt piano.

Jeg liker rocka damer og de gir ofte faen og knuller når de vil så har ikke vært mye venting som jeg kan huske etter det.

Jeg hadde ikke hatt noe imot å vente egentlig jeg, kan være pirrende det :)

Hyggelig å se Mike Waters tilbake. Til og med i den opprinnelige versjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror deg. Selvsagt finnes det menn som foretrekker å vente, menn som ville satt seg på bakbena om hun hadde lagt opp til sex første kveld, hadde jeg ikke trodd at slike menn finnes ville jeg jo ikke opprettet alternativ 3. Jeg synes bare det er litt urovekkende hvor mange som har trang til å vente sammenliknet med de som innrømmer at de må vente fordi hun vil ha det sånn.

Tja. Ser hvel ikke hvorfor man skulle ha noe å vinne på å svare ærlig på en anonym avstemning. Kanskje det finnes flere luresnabler enn vi liker å tro?

Anonymous poster hash: 1e614...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Ser hvel ikke hvorfor man skulle ha noe å vinne på å svare ærlig på en anonym avstemning. Kanskje det finnes flere luresnabler enn vi liker å tro?

Anonymous poster hash: 1e614...ff1

Er det ikke en artikkel på KG nå (se over) som lyder "Derfor trenger vi livsløgnen"? Vi mennesker har en egen evne til å danne oss en forståelse av oss selv som er behagelig og hyggelig å leve med. I den prosessen kan man f.eks velge å tro at man selv er opptatt av å vente med sex, mens realiteten kanskje er at man som regel må vente fordi jentene man involverer seg med sjelden er innstilt på å hoppe til køys første kveld. Jeg sier ikke at dette gjelder alle, men i den grad det blir et for stort sprik mellom antall menn som har stemt på alternativ 1 og alternativ 3, mistenker jeg at denne mekanismen kan være del av forklaringen.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vant til begge. Men ser ann dama er det en som har vært "løs" før og jeg må vente, da kjører jeg på til jeg har fått mitt og dumper ho hardt og brutalt, tenker da er jeg ikke like attraktiv. Hva skal jeg med en som ikke tenner på meg? Er det en som har vært veldig forsiktig da e det null stress å vente på at ho blir trygg og ta det pent med henne :)

Thats me! :)

Anonymous poster hash: bd49b...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer vel kanskje an på hvordan man definerer det.

I en date-situasjon hvor man ikke kjenner hverandre fra før er det vel vanlig at begge vil vente litt? Ser ikke for meg at mange hopper til køys etter en kaffe hvor man blir kjent.

Eller om det er en date-situasjon hvor det er noen man kjenner godt fra før.

Evt en tur på byen som starter som en ONS.



Anonymous poster hash: 6305e...889
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en artikkel på KG nå (se over) som lyder "Derfor trenger vi livsløgnen"? Vi mennesker har en egen evne til å danne oss en forståelse av oss selv som er behagelig og hyggelig å leve med. I den prosessen kan man f.eks velge å tro at man selv er opptatt av å vente med sex, mens realiteten kanskje er at man som regel må vente fordi jentene man involverer seg med sjelden er innstilt på å hoppe til køys første kveld. Jeg sier ikke at dette gjelder alle, men i den grad det blir et for stort sprik mellom antall menn som har stemt på alternativ en og alternativ 3, mistenker jeg at denne mekanismen kan være del av forklaringen.

Joda, ser helt klart at det kan gjelde en del. Men jeg ser på den annen side ikke hvorfor man skulle være redd for å gi et ærlig svar på en anonym avstemning. En innrømmelse face to face? Helt klart, men i en situasjon der sannsynligheten er lik null for å bli identifisert?

Dessuten er det jo gjerne slik at den livsløgnen man baserer sin egen virkelighet på ikke nødvendigvis behøver å være så langt fra den virkelige sannheten heller, i den grad man kan definere noe slikt. Og mellom her har du alle mulige nyanser fra innrømmelser som ligger svært nær sannheten til et godt stykke unna.

For eksempel kan jo man se for seg en som anser seg som jentenes ultimate drøm, en Don Juan. Selv om det objektivt sett ikke skulle være sant behøver det ikke bety at han er stygg og uten attraksjon. Han kan fint være objektivt relativt attraktiv selv om han kanskje ikke kan karakteriseres som den ultimate drømmen. Men nå skal jeg ikke gå videre inn på det, er jo en helt annen diskusjon.

Anonymous poster hash: 1e614...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, ser helt klart at det kan gjelde en del. Men jeg ser på den annen side ikke hvorfor man skulle være redd for å gi et ærlig svar på en anonym avstemning. En innrømmelse face to face? Helt klart, men i en situasjon der sannsynligheten er lik null for å bli identifisert?

Dessuten er det jo gjerne slik at den livsløgnen man baserer sin egen virkelighet på ikke nødvendigvis behøver å være så langt fra den virkelige sannheten heller, i den grad man kan definere noe slikt. Og mellom her har du alle mulige nyanser fra innrømmelser som ligger svært nær sannheten til et godt stykke unna.

For eksempel kan jo man se for seg en som anser seg som jentenes ultimate drøm, en Don Juan. Selv om det objektivt sett ikke skulle være sant behøver det ikke bety at han er stygg og uten attraksjon. Han kan fint være objektivt relativt attraktiv selv om han kanskje ikke kan karakteriseres som den ultimate drømmen. Men nå skal jeg ikke gå videre inn på det, er jo en helt annen diskusjon.

Anonymous poster hash: 1e614...ff1

For å ta det første først: Livsløgner og tilsvarende handler jo nettopp om at man narrer seg selv, derfor hjelper det ikke at avstemningen er anonym. Hele ditt selvbilde kan baseres på en halvsannhet eller livsløgn der du har tilpasset deg realitetene og forklarer dette at du som regel må vente med at du gjerne vil vente.

Men du har selvsagt helt rett i at livsløgner fungerer best når de har en snev av sannhet i seg, så livsløgnen tilhører gjerne de sider av virkeligheten der vi kan tøye og strekke litt på vår forståelse, vi vil vel sjelden innbille oss selv at vi er kløppere i matematikk hvis vi ikke er det, men vi kan som du nevner oppfatte oss selv som hakket mer attraktive eller populære enn vi er.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ta det første først: Livsløgner og tilsvarende handler jo nettopp om at man narrer seg selv, derfor hjelper det ikke at avstemningen er anonym. Hele ditt selvbilde kan baseres på en halvsannhet eller livsløgn der du har tilpasset deg realitetene og forklarer dette at du som regel må vente med at du gjerne vil vente.

Men du har selvsagt helt rett i at livsløgner fungerer best når de har en snev av sannhet i seg, så livsløgnen tilhører gjerne de sider av virkeligheten der vi kan tøye og strekke litt på vår forståelse, vi vil vel sjelden innbille oss selv at vi er kløppere i matematikk hvis vi ikke er det, men vi kan som du nevner oppfatte oss selv som hakket mer attraktive eller populære enn vi er.

Det interessante er jo da når en livsløgn eller en fordekkelse av realiteten går over til å bli sannheten. Om man lurer seg selv lenge nok så er det en viss andel av de som gjør dette som virkelig begynner å tro at dette er realiteten. Eller sagt på en annen måte, man går fra en livsløgn som man innerst inne vet ikke representerer virkeligheten til en slags ny sannhet som ikke uten videre lenger kan fremstå som en løgn selv ved iherdig selvransakelse.

Det er jo et kjent fenomen at lystløgnere etterhvert begynner å tro på sine egne fantasier. Ikke fordi de kun ønsker å tro det, men fordi de også innerst inne har akseptert det som en ny sannhet.

Men nå skal jeg slutte å spore av ;)

Anonymous poster hash: 1e614...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det interessante er jo da når en livsløgn eller en fordekkelse av realiteten går over til å bli sannheten. Om man lurer seg selv lenge nok så er det en viss andel av de som gjør dette som virkelig begynner å tro at dette er realiteten. Eller sagt på en annen måte, man går fra en livsløgn som man innerst inne vet ikke representerer virkeligheten til en slags ny sannhet som ikke uten videre lenger kan fremstå som en løgn selv ved iherdig selvransakelse.

Det er jo et kjent fenomen at lystløgnere etterhvert begynner å tro på sine egne fantasier. Ikke fordi de kun ønsker å tro det, men fordi de også innerst inne har akseptert det som en ny sannhet.

Men nå skal jeg slutte å spore av ;)

Anonymous poster hash: 1e614...ff1

Det kan jo også være at "livsløgnen" bare handler om å tilpasse årsaksforklaringen litt, kanskje man ikke er så opptatt av sport, men at det henger sammen med at man på et tidspunkt i barndom/ungdom oppdaget at man ikke var så veldig god i sport, men i stedet for å gå rundt og sørge over manglende sportslige ferdigheter har man vendt sporten ryggen og tenker i dag ikke over at det var dette som var grunnen. Hvis noen spør deg, vil du kanskje svare: "Nei, jeg har egentlig aldri vært noe særlig opptatt av sport, jeg." Og du tror på det selv, men sannheten kan være at du en gang i tiden innså at du ikke ville bli så god at det var noe poeng å fortsette. Bare for å ta et eksempel.

Tilsvarende kan vi tilpasse årsaksforklaringene på mange andre områder. Kanskje også slik at noen forklarer dette at man bare får sex etter at man har blitt ganske godt kjent med jenta med at man vil ha det sånn. Fordi alternativet, erkjennelsen av at man er blant de menn som må vente når man vet at mange menn ikke må det, er litt for sur.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Blant de snart 100 kvinnene jeg har ligget med kommer jeg ikke på ett eneste tilfelle hvor vi ikke lå med hverandre første kvelden vi møttes eller første kvelden vi var alene.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte vente litt på min første kjæreste, men det handlet mer om at vi begge var jomfruer så vi tok det litt piano.

Jeg liker rocka damer og de gir ofte faen og knuller når de vil så har ikke vært mye venting som jeg kan huske etter det.

Jeg hadde ikke hatt noe imot å vente egentlig jeg, kan være pirrende det :)

Jeg er Rockbitch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal innrømme at sannheten desverre er at jeg har måtte vente, lenge, før sex med mine få kjærester. Kjæresten min nå hadde jeg ikke sex med, før det hadde gått et par månder. Hun har hatt one night stands før, og gitt sex første kvelden. Sårer dt meg? Ja.



Anonymous poster hash: 29b4e...fee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Jeg skal innrømme at sannheten desverre er at jeg har måtte vente, lenge, før sex med mine få kjærester. Kjæresten min nå hadde jeg ikke sex med, før det hadde gått et par månder. Hun har hatt one night stands før, og gitt sex første kvelden. Sårer dt meg? Ja.

Anonymous poster hash: 29b4e...fee

Hvorfor tar det så lang tid?

Er det fordi du venter på at hun skal ta initiativ og selv ikke gjør noe? Eller hva er det?

Sex er forresten ikke noe en kvinne gir til en mann. Det er like mye og sannsynligvis i større grad mannen som gir henne noe.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror deg. Selvsagt finnes det menn som foretrekker å vente, menn som ville satt seg på bakbena om hun hadde lagt opp til sex første kveld, hadde jeg ikke trodd at slike menn finnes ville jeg jo ikke opprettet alternativ 3. Jeg synes bare det er litt urovekkende hvor mange som har trang til å vente sammenliknet med de som innrømmer at de må vente fordi hun vil ha det sånn.

9 stemmer så langt. Du synes ikke du drar litt mange konklusjoner ut av et så snevert utvalg da? Et utvalg som sikkert heller ikke er representativt for befolkningen generelt..

Anonymous poster hash: 5d248...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine single dager ble det langt flere tilfeldige forbindelser enn noe mer. Når det viser seg at både hun og han er på samme side, er det bare å kjøre på. (kan egentlig ikke si jeg har møtt en mann som ikke ville ha sex første kvelden, forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...