Gå til innhold

Anonym spørreundersøkelse for KG-gutta: Er du den som må vente på sex, eller er du vant til å få sex første kvelden?


Cuckold

Er du av de menn som må vente eller de som får sex første kveld?  

25 stemmer

  1. 1. Er du av de menn som må vente eller de som får sex første kveld?

    • Jeg må som regel vente til vi har blitt bedre kjent.
      4
    • Har jeg lyst på en kvinne, er det ingenting som er bedre enn heftig sex første kveld, og det pleier jeg å få.
      11
    • Jeg er sjelden interessert i sex første kveld.
      10


Anbefalte innlegg

Inspirert av alle trådene her på KG der kvinner velger å la noen menn vente, mens andre får hodeløs sex første kveld. Hvilken kategori tilhører du? (Ingen kan se hva du svarer så det er fint om du kan være ærlig.)

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man har opplevd begge da Cuckold?

Har jeg lyst på en dame så vil jeg bare ha henne. At vi har sex første kvelden endrer ikke noe for meg.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har opplevd begge da Cuckold?

Har jeg lyst på en dame så vil jeg bare ha hun, at vi har sex første kvelden endrer ikke noe for meg.

Kryss av for det som er riktig i de fleste tilfeller. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg svare dersom det er jeg som ikke er interessert i sex første kvelden?



Anonymous poster hash: e09be...14f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste gangen jeg har opplevd å ikke få sex første kvelden var mitt første forhold når jeg var rundt 17 år. Varte 2 måneder og ble ikke noe skikkelig hanky panky av det i det hele tatt. :)

Etter det har jeg faktisk aldri opplevd å ikke ha sex første date for så og ha det senere, har selvfølgelig enkelte ganger kjent jenter litt på forhånd men aldri måttet vente til andre date. Forøvrig har jeg heller aldri hatt sex for første gang i beruset tilstand eller med en beruset person.

Hatt sex med over 10 til nå. Er 25.



Anonymous poster hash: 1f5e6...207
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg svare dersom det er jeg som ikke er interessert i sex første kvelden?

Anonymous poster hash: e09be...14f

Da kan du svare at du sjelden er interessert i sex første kveld. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelopp:

Da kan du svare at du sjelden er interessert i sex første kveld. :)



Anonymous poster hash: e09be...14f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte vente litt på min første kjæreste, men det handlet mer om at vi begge var jomfruer så vi tok det litt piano.

Jeg liker rocka damer og de gir ofte faen og knuller når de vil så har ikke vært mye venting som jeg kan huske etter det.

Jeg hadde ikke hatt noe imot å vente egentlig jeg, kan være pirrende det :)

Endret av Mike Waters
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg spiller det egentlig ikke så stor rolle, men tidligere har det skjedd ganske raskt uansett. Men selv om jeg svarte at jeg gjerne venter litt selv ville jeg nok ikke likt om det hadde trukket ut i månedsvis.



Anonymous poster hash: 1e614...ff1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ventet én gang. Da gikk det 2-3 uker før vi hadde sex. Det forholdet var dårlig og tok slutt etter 3-4 måneder.

Utenom det går jeg for sex samme kvelden og som regel i fylla på byen. Får med dama hjem der og da. Er hun pen, går jeg for sex flere ganger de neste par ukene. Liker jeg også henne som person, begynner vi kanskje å date.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen som spurte hva man skulle svare om man som mann ikke hadde lyst på sex første kveld, og derfor la jeg til det siste alternativet, men jeg ser jo nå at dette alternativet har fått mange avkrysninger mens ingen har svart at de må vente, så det er nok kanskje en fare for at alternativ 3 for noen kan være en behagelig "halvsannhet" som man kan tro på og trøste seg med slik at man slipper å skrysse av for alternativ 1. Sånn sett kan det tredje alternativet ødelegge litt for avstemningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen som spurte hva man skulle svare om man som mann ikke hadde lyst på sex første kveld, og derfor la jeg til det siste alternativet, men jeg ser jo nå at dette alternativet har fått mange avkrysninger mens ingen har svart at de må vente, så det er nok kanskje en fare for at alternativ 3 for noen kan være en behagelig "halvsannhet" som man kan tro på og trøste seg med slik at man slipper å skrysse av for alternativ 1. Sånn sett kan det tredje alternativet ødelegge litt for avstemningen.

Er mulig det for noen, men stemmer hvertfall ikke i mitt tilfelle.

Trur vel egentlig ikke noen kommer til å stemme det første alternativet selv om du fjerner det tredje uansett :P

Anonymous poster hash: e09be...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mulig det for noen, men stemmer hvertfall ikke i mitt tilfelle.

Trur vel egentlig ikke noen kommer til å stemme det første alternativet selv om du fjerner det tredje uansett :P

Anonymous poster hash: e09be...14f

Hehe, kanskje ikke? Jeg synes jo det vil være rart, vi har jo hatt nok av tråder her på KG der menn har reagert på at de måtte vente med sex for så senere å høre at hun har hatt one night stands og sex første kveld med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje ikke? Jeg synes jo det vil være rart, vi har jo hatt nok av tråder her på KG der menn har reagert på at de måtte vente med sex for så senere å høre at hun har hatt one night stands og sex første kveld med andre.

Tråder på KG lar seg sjeldent omsette i fakta fra virkeligheten ;)

Anonymous poster hash: 83f10...58b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje ikke? Jeg synes jo det vil være rart, vi har jo hatt nok av tråder her på KG der menn har reagert på at de måtte vente med sex for så senere å høre at hun har hatt one night stands og sex første kveld med andre.

Kanskje du heller skal vinkle det sånn her :

#1

Er du en som jenter helst vil ha forhold til?

#2

Er du en jenter helst vil ha sex med?

Anonymous poster hash: e09be...14f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var noen som spurte hva man skulle svare om man som mann ikke hadde lyst på sex første kveld, og derfor la jeg til det siste alternativet, men jeg ser jo nå at dette alternativet har fått mange avkrysninger mens ingen har svart at de må vente, så det er nok kanskje en fare for at alternativ 3 for noen kan være en behagelig "halvsannhet" som man kan tro på og trøste seg med slik at man slipper å skrysse av for alternativ 1. Sånn sett kan det tredje alternativet ødelegge litt for avstemningen.

Absolutt ingen behagelig halvsannhet for min del, det er på ingen måte viktig om det skjer eller ikke skjer med en gang. Ofte er det også en fordel å vente (litt) fordi man ønsker å se an dama. Å være litt kresen er ikke noe som bare gjelder kvinner ;)

Anonymous poster hash: 1e614...ff1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du heller skal vinkle det sånn her :

#1

Er du en som jenter helst vil ha forhold til?

#2

Er du en jenter helst vil ha sex med?

Anonymous poster hash: e09be...14f

Nei, det tror jeg ikke. For jeg tror nemlig at en del av oss opplever å få sex første kvelden uansett, både når det bare er en one night stand og når det har potensiale for noe mer. Så det er nok ikke slik at alle menn må finne seg i å vente hver gang man treffer en kvinne som er interessert i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder på KG lar seg sjeldent omsette i fakta fra virkeligheten ;)

Anonymous poster hash: 83f10...58b

Jeg tror faktisk folk i mange tilfeller kan tillate seg å være enda åpnere på nett enn i real life. Så jeg tror KG kan gi et visst innblikk i både menns og kvinners oppfatning av verden. Det er det som gjør det såpass interessant. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varierer veldig. jeg forventer ingenting, og blir heller positivt overrasket om det faktisk skjer. så jeg vegrer meg for å si at jeg "venter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...