Gå til innhold

Opptimistiske selger på finn.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lincoln

Nå er de merket som solgt! Jammen heldig den kjøperen...

De som er i målgruppen er neppe de skarpeste knivene i skuffen. Kunne sikkert lagt på ennå litt til.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har alle filmene i Olsenbanden jeg, men ikke mot i brøstet, vet hele var gratis å se på sumo før.

Akkurat Olsenbanden har jo en verdi i seg selv på grunn av tidskoloritten. Filmene fungerer nesten som en dokumentar av gamle Oslo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange som ikke helt skjønner seg på prissetting av brukte varer :fnise: Hadde selv en venninne som prøvde å selge en 10 år gammel brukt Gucciveske med en stor "vannflekk" i det ene hjørnet + skinnet var særdeles slitt. Hun skulle ha 7000 for den... Og den var vel kjøpt for rundt 8 000... Tror hun fortsatt har vesken altså... :fnise:



Anonymous poster hash: 0a39a...178
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner meg litt om de kjøp og salg gruppene på facebook. Herregud for noen priser folk prøver å ta for rælet sitt. Først og fremst; trodde det var en uskreven regel at man solgte brukt-ting for ca halvpris av nypris (med mindre det er samleobjekter og andre ting som stiger i verdi).

Ser så mange som prøver å selge sine GODT brukte klippansofaer fra ikea til nesten nypris for eksempel. Det verste er at folk får solgt det, til tross for at de samme greiene ligger gratis på finn.no.



Anonymous poster hash: 4a796...076
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner meg litt om de kjøp og salg gruppene på facebook. Herregud for noen priser folk prøver å ta for rælet sitt. Først og fremst; trodde det var en uskreven regel at man solgte brukt-ting for ca halvpris av nypris (med mindre det er samleobjekter og andre ting som stiger i verdi).

Ser så mange som prøver å selge sine GODT brukte klippansofaer fra ikea til nesten nypris for eksempel. Det verste er at folk får solgt det, til tross for at de samme greiene ligger gratis på finn.no.

Anonymous poster hash: 4a796...076

Så lenge man ikke gir intrykk av at greiene er flett nye, ser jeg ikke helt problemet? Det er ikke forbudt å være grådig, så lenge man ikke lurer folk. Er man en bevisst forbruker sjekker man prisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Karl & Co tok jeg som 1 av 3 velkomst-DVDer når jeg meldte meg inn i en DVD-klubb for noen år siden, (Enjoy, tror jeg det var hvor man fikk 3 DVD'er til prisen av 1), og jeg tok den, ikke fordi jeg syntes den var fantastisk morsom serie, men fordi dette var rett etter at Grete Kausland hadde gått bort, og siden jeg var en fan av henne, måtte jeg ha den. (dette ble en lang setning...)

Anonymous poster hash: 46d69...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg "Fredriksons fabrikk - the movie" på DVD.

Det tar automatisk fra meg all rett til å kritisere andre.

Jeg kunne faktisk tenke meg hele tv-serien av Fredrikssons Fabrikk. Jeg har noen episoder på vhs, men finner bare ikke flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk solgt et riviera maison bord jeg hadde kjøpt for 9000kr til en pris av 16000kr hehehehe....men det var fint da,ikke no ræl fra 1999 liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5k for mot i brøstet når du bare kan laste ned hele driten gratis?

Anonymous poster hash: 34d53...309

Endret av estrella
Link til nedlastningskilde er fjernet fra innlegget, Estrella mod.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...