Gå til innhold

Opptimistiske selger på finn.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kjæreste som leter etter alle dvdene av Karl og co og mot i brøstet, kommer over denne:

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44130598&searchQuery=Mot+i+br%F8stet

Unnskyld meg, 2500 for sesong 1-8 av Mot i brøstet? Som lå vel på rundt 400 pr boks (boks 1 sesong 1-5 og boks to med sesong 6-8 hvis jeg ikke helt feil). Og

1000 kroner for hele Karl og co som hadde vel en ca pris på rundt 400-500 kroner.

Dette er brukt altså, snakk om å ikke vite hva ting går for. Helt greit at mot i brøstet er sjeldent og ikke så lett å få tak i, men du skal være dum eller utrolig fan av serien for å betale 2500 kroner for sesongene av mot i brøstet og 1000 kroner for karl og co.



Anonymous poster hash: 531b0...91e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Generellt så overpriser folk brukte ting noe veldig...

F.eks barnesko, som man tydelig kan se er godt brukte. Det skal de ha 300 kr for o.l.

Og de dytter opp annonsene sine (på facebook) igjen og igjen og igjen, ofte i flere måneder, og så skjønner de ikke hvorfor tingene ikke blir solgt...

Og ikke er de villig til å gå ned i pris heller.

Ja ja. Lykke til.



Anonymous poster hash: fbc65...dc8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte jeg skulle legge inn en flåsete kommentar om at prisen sikkert er høy, fordi dette er en serie det umulig går an å laste ned. Men nei! Den fins der ute faktisk! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Jeg liker at han STARTER med Pris er udiskutabelt.

Hun..

Det jeg imidlertid hadde reagert mer på, hadde vært om jeg hadde en kjæreste som var på utkikk etter Karl og Co og mot i brøstet. :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun..

Det jeg imidlertid hadde reagert mer på, hadde vært om jeg hadde en kjæreste som var på utkikk etter Karl og Co og mot i brøstet. :)

Personlig har jeg "Fredriksons fabrikk - the movie" på DVD.

Det tar automatisk fra meg all rett til å kritisere andre.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Personlig har jeg "Fredriksons fabrikk - the movie" på DVD.

Det tar automatisk fra meg all rett til å kritisere andre.

Finnes det en "the movie"? Ja, virkelig. Personlig er det lameste jeg har eid The Matrix, så jeg kan kritisere høyt og lavt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det en "the movie"? Ja, virkelig. Personlig er det lameste jeg har eid The Matrix, så jeg kan kritisere høyt og lavt.

Oh yeah! Sjekk ut denne gullbiten fra norsk films historie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yeah! Sjekk ut denne gullbiten fra norsk films historie!

Ikke diss, Fredriksons farbrikk er høyden av norsk kultur, drit å Bjørn stjene bjørnson, hamsun og Ibsen!

Dette er det beste norge har kommet med!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh yeah! Sjekk ut denne gullbiten fra norsk films historie!

Rart å lese en omtale på engelsk av en tvserie laget bare for det norsk/svenske markedet. Eller.. ? Får man engelsk tekst på denne her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karl & Co tok jeg som 1 av 3 velkomst-DVDer når jeg meldte meg inn i en DVD-klubb for noen år siden, (Enjoy, tror jeg det var hvor man fikk 3 DVD'er til prisen av 1), og jeg tok den, ikke fordi jeg syntes den var fantastisk morsom serie, men fordi dette var rett etter at Grete Kausland hadde gått bort, og siden jeg var en fan av henne, måtte jeg ha den. (dette ble en lang setning...)



Anonymous poster hash: 46d69...945
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke diss, Fredriksons farbrikk er høyden av norsk kultur, drit å Bjørn stjene bjørnson, hamsun og Ibsen!

Dette er det beste norge har kommet med!

Sjøl kan jeg faktisk sitte og LE av Fredriokssons Fabrikk.....

Rart å lese en omtale på engelsk av en tvserie laget bare for det norsk/svenske markedet. Eller.. ? Får man engelsk tekst på denne her?

Det aner jeg faktisk ikke.... jeg ser ikke på den så OFTE...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest FuturePrimitive

Sjøl kan jeg faktisk sitte og LE av Fredriokssons Fabrikk.....

Det aner jeg faktisk ikke.... jeg ser ikke på den så OFTE...

Le AV fredrikssons fabrikk kan jeg nok være enig i at jeg kunne gjort..Men tror neppe jeg hadde humret av vitsene. Mener å huske jeg synes det var forferdelig pinlig og dårlig da jeg så det som barn på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Le AV fredrikssons fabrikk kan jeg nok være enig i at jeg kunne gjort..Men tror neppe jeg hadde humret av vitsene. Mener å huske jeg synes det var forferdelig pinlig og dårlig da jeg så det som barn på tv.

Nei altså ikke AV... Men en av se fire syerskene (mørkt hår og briller) er så sykt tørrvittig og sarkastisk at jeg syntes det er morsomt.

Så ser jeg på det hvert skuddår eller deromkring, så jeg glemmer kommentarene hennes fra gang til gang :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...