Gå til innhold

Se så fint dyret mitt er! *skryte tråd*


Kiarapus

Anbefalte innlegg

Du har jo allerede lagt ut bilder jo?

Anonymous poster hash: 2b054...482

Mitt dyr er representert to ganger i tråden selv om jeg kun har lagt ut et bilde fordi mannen i huset også har lagt ut et - er det heller ikke OK? Det er en skrytetråd, lå nå folk skryte :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

https://db.tt/nyzy1prC

Mine 3 ildere <3 Anonymous poster hash: 4a893...1bc

Så fine. Hvordan er det å ha ildere? Leste at de er som en mellomting mellom katter og hunder, stemmer det? Har alltid trodd de er som marsvin omtrent, men hvis det stemmer det jeg leste så har de mye mer personlighet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fine. Hvordan er det å ha ildere? Leste at de er som en mellomting mellom katter og hunder, stemmer det? Har alltid trodd de er som marsvin omtrent, men hvis det stemmer det jeg leste så har de mye mer personlighet? :)

Har hatt både hund og katt, og det kan vel sikkert stemme at det er som en mellomting, men samtidig ikke.

De er ikke burdyr (kan til nød bo i bur om natten f.eks), meget aktive når de først er våkne, men kan sove opp mot 20 timer i døgnet.

Den ene min er en valp, han er mye våken og meget aktiv :ler:

De har alle hver sin personlighet.

Valpen er valp. Høyt og lavt hele tiden, tester alle grenser. Nysgjerrig, elsker å bade, elsker å gå tur og er ekstremt sosial og omgjengelig.

Den voksne hannen min er veldig forsiktig og kan lett bite. Han er omplassert så det kan være noe der som han har opplevd. Meget kosete og mammas lille kosebamse, men kan som sagt bite om han plutselig føler seg utrygg.

Tispa mi liker ikke å kose. Hun liker nesten ingen andre ildere (bortsett fra den voksne hannen. Hun hater valpen). Liker å gå for seg selv, være dronning over huset, sette alle på plass.

Anonymous poster hash: 4a893...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av hunden min fra turen i dag. Nydelige høstfarger for tiden!

1399651_10151654369301721_107972335_o.jp

Så nydelig! For et år siden visste jeg ikke om denne rasen, nå er den en rase jeg elsker. Ser ikke for meg at jeg kunne hatt noen annen rase :)

Her er min:

51rnkm.jpg

Som valp<3

2me2tsx.jpg

Idag :)

Anonymous poster hash: cf1d7...203

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...