Gå til innhold

Se så fint dyret mitt er! *skryte tråd*


Kiarapus

Anbefalte innlegg

1394362_10151638430246570_673537813_n.jp

427239_10151268349181570_1718016431_n.jp

Dette er Gyda av og til kalt Gerd

å fyttiKATTA!! SÅ fiiiiin! Omg, denne må ikke gubben få se! Da dør han på seg! :P

Jeg syns jeg ser noen hvite tær der, er det en hellig birma?? Eller nei, vent, den er da for mørk på kroppen til det.. Det er en ragdoll? Uansett helt sinnsykt fin! Og slike blå øyne er jo bare til å drukne i! :strix::strix::strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok en ragdoll ja, kjempesnill katt. Hun bare godtar alt man gjør. Kan også se at hun har hvite tær pga hun har hvit hake.

Endret av Vex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awww, søte voffen! <3

Nei gudbedre meg! :( Vakre pusen! :( Så urettferdig at hun ikke fikk bli gammel og enda mer går.. :(

Haha! Så søt-rar! :D Ikke heeelt vokst inn i ørene sine enda, eller? :fnise: Kjempe sjarmerende! :fnise:

Haha nei, når det bildet ble tatt var hun ikke mer en 9 uker gammel, så ørene dominerte litt kan du si :P haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig :) jeg får min franske bulldog idag :) gleder meg så utrolig mye :) er du fornøyd med valg av rase?

Veldig fornøyd mtp rase, vært igjennom ett par andre raser tidligere. Og kan absolutt anbefale FB! Eneste jeg har å si noe på er den enorme staheten dems, dette er igjen noe som går utover husrentrening ( for ett langt ord) og lydighet, men hun er super herlig og lærte seg sitt og ligg på en kveld. Hun er nesten husren nå, og vi er kjempe fornøyde! Er sant som alle sier, FB er virkelig en klovn i hundekropp. Hun finner på så utrolig mange sprell og det er aldri kjedelig i heimen for å si det slik! Gratulerer med ny hund og lykke til :) Nyt valpetiden ( om du får valp) den blir borte ALT for fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fornøyd mtp rase, vært igjennom ett par andre raser tidligere. Og kan absolutt anbefale FB! Eneste jeg har å si noe på er den enorme staheten dems, dette er igjen noe som går utover husrentrening ( for ett langt ord) og lydighet, men hun er super herlig og lærte seg sitt og ligg på en kveld. Hun er nesten husren nå, og vi er kjempe fornøyde! Er sant som alle sier, FB er virkelig en klovn i hundekropp. Hun finner på så utrolig mange sprell og det er aldri kjedelig i heimen for å si det slik! Gratulerer med ny hund og lykke til :) Nyt valpetiden ( om du får valp) den blir borte ALT for fort :)

Takk for svar. Har ikke rukket å svare før, for har hatt fullt opp med den lille:) ja har fått valp, men han er snart 4 måneder, så han begynner å bli litt mer robust. Ja, ser du har en på 16 måneder selv :) har blitt så glad i han,selv om jeg bare har hatt han i 5 dager ;) vi trener masse på sitt og ut for å tisse, men ikke så lett å forstå alt, hehe..

Skal prøve å legge ut ett bilde av han etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1545715-9-1382144305734.jpg

Ikke la deg lure, han er en liten ramp, hehe

1545715-9-1382144379639.jpg

1545715-9-1382144622523.jpg
Gullklumpen min

1545715-9-1382145124191.jpg

Pus. Han så litt sur ut på bildet, men jeg tror faktisk ikke jeg har sett han sur før

Nå blir jeg nok gjennkjent, jaja :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er våre nydelige katter; Bosse, Tjukken og Mora. Tjukken er sønnen til Mora :)

pa010608.jpg?w=490&h=367

pa020635.jpg?w=490&h=367

p9300603.jpg?w=490&h=367

Mora kan ikke fordra de andre to, Tjukken prøver hele tida å få til sosial lek og kos, men feiler, og Bosse bryr seg egentlig ikke.

Du bør kutte ut den maten der, den er direkte skadelig for katten din over lengre tid. Friskas og lignende butikk-fòr inneholder 4% kjøtt og katter er 100% (!!!) kjøttetere. Det er fullt av salter og tilsetningsstoffer og er laget av poteter og grønnsaker som katter overhode ikke nyttiggjør.

Kjenner jeg blir så ufattelig provosert over folk som er "glade" i dyrene sine men stapper de full av drittmat. Da bryr du deg tydeligvis ikke NOK til å gidde å sette deg inn i næringsbehovet deres og hva de faktisk bør spise!

Anonymous poster hash: 879b4...00f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre ikke jeg som er ansvarlig for latteforet, men kan jo selvfølgelig overføre informasjonen til min far ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke irritasjon, det er fakta.

Anonymous poster hash: 879b4...00f

Sa da ikke det :S sa jo jeg skal si i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hvordan klarer dere forresten å legge ut store bilder?:)

Jeg legger det ut med lenken til bildet - funksjonen, ikke som vedlegg i innlegget. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig :) jeg får min franske bulldog idag :) gleder meg så utrolig mye :) er du fornøyd med valg av rase?

Huff, denne skulle vært lagt ut for noen uker siden så hadde du kanskje droppet det..

http://www.nrk.no/norge/_-hunder-lider-for-utseendet-1.11306844

Anonymous poster hash: 879b4...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...