Gå til innhold

sex i parforhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vært sammen i to år, 18 og 21 (snart 22)

Det kommer heelt an på. En uke har vi sex hver dag, en annen har vi sex to ganger :) vi har perioder der vi har sex som kaniner, og perioder der det dabber av. hehe :) men vi har regelmessig sex da, og gjennomsnittlig 3 ganger i uka, kanskje..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor ikke sammen ennå, men så ofte som mulig når vi treffes.

Anonymous poster hash: 33065...fbd
Skrevet

Vært sammen i ca 1.5 år, ser hverandre i gjennomsnitt 4 ganger i uka og da har vi sex 1-5 ganger, men som oftest 1-3. De få gangene vi legger oss uten å ha sex er jeg skikkelig misfornøyd dagen etter... De første 6 månedene hadde vi sex konstant, en gang var det over ti ganger på en dag... kan ikke klage å sexlivet, men jeg er jo umettelig, så savner litt mer initiativ fra hans side. Det er alltid jeg som legger opp til det nå for tiden. Men til gjengjeld er han jo ikke hard å be, så jeg får det som oftest som jeg vil. Savner bare den følelsen av at han MÅ ha meg og at jeg ikke har noe valg! Vi er begge 23.

Anonymous poster hash: bbb84...4b4
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har aldri bodd med en gutt, men kan virkelig ikke se for meg å IKKE ha sex når vi møtes, hvis vi holder på/er sammen... Så et spørsmål til dere: Er det fordi mannen ikke vil, du ikke vil, fordi dere er slitne og automatisk sovner før noe får skjedd, eller fordi dere bare ikke føler for det - at dere ikke har det?

Jeg lurer på om dere bor sammen eller ikke? Og om man møtes hver dag eller bare av og til? Det har jo mye å si for hvor ofte man har sex...

Anonymous poster hash: d5a70...ff1
Skrevet

Vi er begge 19 (han er snart 20), har sex 1-2 ganger i uken. Før hadde vi oftere, omtrent hver gang vi møttes, men etter vi flyttet sammen er det ikke like ofte.

Anonymous poster hash: d230d...0fe
Skrevet

2-5 ganger i uken. Vært sammen 1,5 år.

Anonymous poster hash: f3aaa...177
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Max en gang i uke 

Endret av Herogder
Den er bedre
AnonymBruker
Skrevet

0-2 ganger dalig, men går aldri mer enn en dag mellom, så fremt en av oss ikke er veldig syk eller er bortreist etc. De dagene med null er som oftest på grunn av at jeg ikke føler meg helt bra (Sliter veldig med en kronisk sykdom), men blir uansett en del kos og slikt, jeg er veldig glad i å suge.

Vært sammen i 3 år, bodd sammen i 2.

Anonymous poster hash: cb9fd...24f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri bodd med en gutt, men kan virkelig ikke se for meg å IKKE ha sex når vi møtes, hvis vi holder på/er sammen... Så et spørsmål til dere: Er det fordi mannen ikke vil, du ikke vil, fordi dere er slitne og automatisk sovner før noe får skjedd, eller fordi dere bare ikke føler for det - at dere ikke har det?

Jeg lurer på om dere bor sammen eller ikke? Og om man møtes hver dag eller bare av og til? Det har jo mye å si for hvor ofte man har sex...

Anonymous poster hash: d5a70...ff1

Fordi han ikke vil. Blir max tre ganger i måneden for tiden :/

Han har ikke behov for mer, er mye slapp.

Anonymous poster hash: 1642f...e9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...