AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #21 Skrevet 23. september 2013 Veldig varierende, men aldri ofte nok.. Vært sammen i 8 år. Det kan være 1-2 ganger på en uke, en sjelden gang kanskje 3. Også kan det gå 2, av og til 3 uker i mellom. Men gjennomsnittet er kanskje hver 8 dag? Anonymous poster hash: 0098a...83a 1
Gjest Mupsi Skrevet 24. september 2013 #22 Skrevet 24. september 2013 (endret) Tja det er veldig forskjellig, men 1 gang om dagen annenhver dag ca. Vært sammen i 2 år. Endret 25. september 2013 av Mupsi
Gjest J.Bourne Skrevet 24. september 2013 #23 Skrevet 24. september 2013 2-3 ganger i måneden, vært sammen 3 år. Blir gal.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #24 Skrevet 24. september 2013 Ca 1 gang annenhver måned, hvis jeg er heldig.. Grusomt, og vi er begge 20 år.. Men var vært sammen i 5 år. Anonymous poster hash: f1a1c...7f6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #25 Skrevet 25. september 2013 1-3 ganger daglig, vært sammen i 2 år Hehe, dere har neppe fulltidsjobb begge to... Men høres deilig ut. Hehe, blir redd når jeg leser hvor ofte dere som er litt eldre enn meg har dere. Jeg er 19, vært sammen med samboeren min i to år, men vi har ikke sex 3 ganger i uken....kanskje 4 ganger i mnd..... UffAnonymous poster hash: 9ab7d...a17 Dette er ingen ukjent sak. Vi er selv i slutten av 30-årene har har mer sex nå enn da vi var i 20-årene. Og ikke bare det, men sexen er jo 5 ganger bedre når man kjenner hverandre så godt. Det handler veldig mye om å bli trygg på seg selv og slippe hemninger i senga. Anonymous poster hash: bd59b...ec8 3
Bamsemor80 Skrevet 25. september 2013 #26 Skrevet 25. september 2013 Hehe, dere har neppe fulltidsjobb begge to... Men høres deilig ut. Er ikke helt enig der. Selv om barn og lange dager på han så er det ikke umulig her heller at det kan bli 2-3 ganger på en kveld MEN det er jo ikke ofte her da. Men det er min skyld egentlig. Før vi fikk barn og var begge i fulle stillinger (han normal arb.tid, ikke som nå 10-15 timer dagen) var det flere ganger hver dag. Uten problemer
Bernardette Skrevet 25. september 2013 #27 Skrevet 25. september 2013 Man kan fint gjøre det fire ganger på et døgn selv med fulltidsjobb og barn. Det gjør vi. Men ikke når jeg er sur, da kan han ta rennafart og "blåse i" det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #28 Skrevet 25. september 2013 Er ikke helt enig der. Selv om barn og lange dager på han så er det ikke umulig her heller at det kan bli 2-3 ganger på en kveld MEN det er jo ikke ofte her da. Men det er min skyld egentlig. Før vi fikk barn og var begge i fulle stillinger (han normal arb.tid, ikke som nå 10-15 timer dagen) var det flere ganger hver dag. Uten problemer Man kan fint gjøre det fire ganger på et døgn selv med fulltidsjobb og barn. Det gjør vi. Men ikke når jeg er sur, da kan han ta rennafart og "blåse i" det. Så flott for dere da. Min kropp er uansett ikke skapt til å klare å knulle flere ganger om dagen i 2 sammenhengende år Her hos oss gjelder kvalitet foran kvantitet..... Anonymous poster hash: bd59b...ec8
Irja Skrevet 25. september 2013 #29 Skrevet 25. september 2013 Med ei lita suppe godt under året, har det blitt litt mindre siden jeg ble gravid til nå . 1-2 ganger i uka. Sammen i 5 år
Irja Skrevet 25. september 2013 #30 Skrevet 25. september 2013 Med ei lita suppe godt under året, har det blitt litt mindre siden jeg ble gravid til nå . 1-2 ganger i uka. Sammen i 5 år
Gjest Heartbeat Skrevet 25. september 2013 #31 Skrevet 25. september 2013 (endret) Hehe, dere har neppe fulltidsjobb begge to... Men høres deilig ut. Dette er ingen ukjent sak. Vi er selv i slutten av 30-årene har har mer sex nå enn da vi var i 20-årene. Og ikke bare det, men sexen er jo 5 ganger bedre når man kjenner hverandre så godt. Det handler veldig mye om å bli trygg på seg selv og slippe hemninger i senga. Anonymous poster hash: bd59b...ec8 Fulltidsjobber har vi nok begge to , ja Vi har ofte sex både på ettermiddagen, når vi legger oss og om morgenen Eller gjerne midt i natten også, eller to ganger før vi sovner Er velsignet med en viril mann Endret 25. september 2013 av Heartbeat 1
Bamsemor80 Skrevet 25. september 2013 #33 Skrevet 25. september 2013 Så flott for dere da. Min kropp er uansett ikke skapt til å klare å knulle flere ganger om dagen i 2 sammenhengende år Her hos oss gjelder kvalitet foran kvantitet..... Anonymous poster hash: bd59b...ec8 Det gjelder å fordele det jevnt over, da blir det kvalitet over det. Kvantitet er uaktuelt. Har da ikke sex bare for å ha det. Og etter snart 12 år sammen og 11 år som gift så har vi vel fått orden på systemet om det kan siees slik Er egentlig fornøyd som det er spesielt når man ser på hvor lange dager han jobber nå ja.
Liriel Skrevet 5. oktober 2013 #34 Skrevet 5. oktober 2013 Vært sammen i 7år, og har bare mer og mer sex for hvert år. Sånn som det er nå så har vi fort sex 8-10 ganger i uken. Begge jobber fulltid og vi har to små barn. Det er som regel på kvelden, ofte en gang i løpet av natten der jeg vekker han ved å suge og noen ganger om morningen om vi rekker før ungene våkner. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #35 Skrevet 5. oktober 2013 Kjenner jeg blir litt missunelig nå altså! Vi har sex 3-4 ganger i ÅRET... Er ikke 30 enda, og synes dette er kjipt, men mannen vil ikke, så da kommer jeg jo ingen vei. Har vært sammen i 11 år. Anonymous poster hash: bee51...843
Sillicious Skrevet 5. oktober 2013 #36 Skrevet 5. oktober 2013 Hver dag, noen ganger flere ganger om dagen. Vært sammen i .. ja, som du ser under her :-D
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #37 Skrevet 5. oktober 2013 2-5 ganger i mnd Anonymous poster hash: 07790...317
Alja Skrevet 5. oktober 2013 #38 Skrevet 5. oktober 2013 ALT FOR SJELDEN! Han er i forsvaret å jeg holder på å dø. Fra å gå fra å ha sex hver dag til hver 6 uke er tortur
MsMax Skrevet 5. oktober 2013 #39 Skrevet 5. oktober 2013 2-5 ganger i mnd. Pga meg som har en sexlyst som vinker farvel. Jeg VIL i teorien ha lyst mer, men klarer ikke å presse meg bare fordi jeg har dårlig samvittighet for samboern. Om noen har tips for å øke sexlyst så si fra. (Nei, drit i sex avler sex.. funker ikke.. ) 1
Monsterkid Skrevet 5. oktober 2013 #40 Skrevet 5. oktober 2013 Vanligvis 1-3 ganger om dagen. Det er koselig. Og vi har også vært ilag i snart 2 år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå