Gå til innhold

sex i parforhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3-10 ganger i uka, går litt opp og ned i perioder etter hvor mye stress vi har i livet ellers. Har vært sammen i 12 år.

Anonymous poster hash: cfb68...7f3
Skrevet

1-3 ganger i uka.

Vært sammen i 16 år.

:)

Skrevet

1-6 ganger per måned. Vært sammen 4 år.

• Liker 2
Skrevet

1-3 ganger daglig, vært sammen i 2 år :)

WOW!

Det blir 2-4 ganger ukentlig for min del. Har vært sammen i 5 år

• Liker 2
Skrevet

Det varierer veldig med tidspunkt og sted men 1 - 3 ganger i uken er et bra gjennomsnitt. Vært sammen 22 år.

Skrevet

Hehe, blir redd når jeg leser hvor ofte dere som er litt eldre enn meg har dere. Jeg er 19, vært sammen med samboeren min i to år, men vi har ikke sex 3 ganger i uken....kanskje 4 ganger i mnd..... Uff

Anonymous poster hash: 9ab7d...a17

• Liker 3
Skrevet

1-2 ganger i uken. Er i sekstiårene, og passer på å holde aktiviteten oppe.

• Liker 5
Skrevet

Siste uka 0 fordi jeg har vært syk hele uka. Men til vanlig har vi vel sex 2-3 ganger i uka. Ser hverandre 5 ganger i uka

Anonymous poster hash: 8e94a...14e
Skrevet

Hver dag, 1 gang de dagene vi begge er på skole/jobb til sent på kvelden, og ellers blir det fort 2-3. Vi har vært sammen i 18 måneder :)

Anonymous poster hash: e9e50...0eb
Skrevet

Ok... det blir vel en blowjob ca daglig, og samleie ca 1-2 ganger i uka. Vært sammen 1,5 år.

Begynner å mistenke at vi har et problem... eller i hvert fall jeg, for jeg ville helst hatt det som Heartbeat over her! :blush:

Anonymous poster hash: d69a6...7b9
Skrevet

Ca hver andre dag i hverdagen, 2-3 ganger om dagen i ferier, og hver måned har en uplanlagt periode hvor sex havner i fokus og prioriteres over alt. Vi har vært sammen i tre år, et som gift. Det hjelper at min kjære er den mest sexye jeg noen gang har sett.

Anonymous poster hash: f354e...b60

Skrevet

Vært sammen snart 1 år. Har somregel sex annenhver dag. I noen perioder kan vi ha sex hver dag, flere ganger.

Skrevet

I en normal situasjon er det kanskje et par ganger i uka, litt i perioder egentlig.

Men i det siste har vi fått to unger på ett år, og i deler av svangerskapet og i spedbarnstiden er det labert.

Har vært sammen i 4,5 år.

Anonymous poster hash: fc19b...a3c
Skrevet

Gjennomsnittlig 1 gang om dagen.

Skrevet

I snitt 3-4 ganger i uka, men det er mer i helger enn i ukedager siden han ofte er borte i uka på jobb. Var enda mer da jeg var gravid og mens vi hadde helt små. Vært gift i 11 år og snart 12 år sammen.

Skrevet

Ok... det blir vel en blowjob ca daglig, og samleie ca 1-2 ganger i uka. Vært sammen 1,5 år.

Begynner å mistenke at vi har et problem... eller i hvert fall jeg, for jeg ville helst hatt det som Heartbeat over her! :blush:

Anonymous poster hash: d69a6...7b9

Du hørtes ut til å være en god kjæreste å ha :)

Anonymous poster hash: 2d41b...06d

Skrevet

1-3 ganger pr mnd. Og kanskje 10 blowjober pr mnd i tillegg.

vært sammen i 4 år.

Anonymous poster hash: 0e644...fd8
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...