AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #41 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg er imponert over dere som har sex flere ganger til dagen! Vi har oss ca 1 gang i uka.. Men nå er det min mann som ikke orker så mye, jeg har alltid hatt mer lyst enn han. Anonymous poster hash: fbca1...8e2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #42 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg er i midten av 30-årene, og har mistet lysten på sex totalt. Jeg har vært sammen med samme gutt/mann siden jeg var 20 år, og tenner rett og slett ikke på ham i det hele tatt mer. Han er den eneste jeg noen gang har hatt sex med. Føler meg virkelig mislykket... Da vi ble sammen hadde vi ofte sex, noe jeg følte var "obligatorisk" når man gikk inn i et forhold. Jeg fikk aldri orgasme, og jeg synes i grunnen sex er fryktelig oppskrytt. Nå har vi ikke hatt sex på over et år, og jeg savner det overhodet ikke heller. Jeg klarer ikke å ha sex bare for å gi ham hva han vil ha heller. Han han ytret sin frustrasjon, men nå har han bare gitt opp. Det hele er i grunnen tragisk.... Anonymous poster hash: 79fe7...b5a 1
whoppii Skrevet 5. oktober 2013 #43 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg er i midten av 30-årene, og har mistet lysten på sex totalt. Jeg har vært sammen med samme gutt/mann siden jeg var 20 år, og tenner rett og slett ikke på ham i det hele tatt mer. Han er den eneste jeg noen gang har hatt sex med. Føler meg virkelig mislykket... Da vi ble sammen hadde vi ofte sex, noe jeg følte var "obligatorisk" når man gikk inn i et forhold. Jeg fikk aldri orgasme, og jeg synes i grunnen sex er fryktelig oppskrytt. Nå har vi ikke hatt sex på over et år, og jeg savner det overhodet ikke heller. Jeg klarer ikke å ha sex bare for å gi ham hva han vil ha heller. Han han ytret sin frustrasjon, men nå har han bare gitt opp. Det hele er i grunnen tragisk....Anonymous poster hash: 79fe7...b5a Jeg føler akk det samme. Det er ikke noe godt å ha sex... jeg får ikke orgasme. Eneste grunnen til at jeg gjør det er for han
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #44 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg føler akk det samme. Det er ikke noe godt å ha sex... jeg får ikke orgasme. Eneste grunnen til at jeg gjør det er for han Uff, er det stygt å si at det er en trøst å høre at andre kan ha det slik også... ? Jeg blir så misunnelig når jeg ser forelskede par, som kysser og kjærtegner hverandre. Men for meg blir det helt unaturlig. Iallefall i vårt forhold. Anonymous poster hash: 79fe7...b5a
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #45 Skrevet 5. oktober 2013 Vært sammen i 11 år. Det varierer veldig hvor ofte vi har sex, det går i perioder. Noen ganger opp til 3-4 uker mellom hver gang, andre perioder nesten daglig. Aldri oftere enn 5 ganger i uka, da. Vanligvis ca 1 gang i uka i snitt. Vi har små barn, og merker godt at de er "i veien". Jeg kan plutselig får lyst kl 17 om ettermiddagen, men det nytter jo ikke med små barn i hus. Og når barna endelig er i seng, er øyeblikket borte... Anonymous poster hash: 77d6d...3c5
smilo Skrevet 5. oktober 2013 #46 Skrevet 5. oktober 2013 Vært sammen i 7år, og har bare mer og mer sex for hvert år. Sånn som det er nå så har vi fort sex 8-10 ganger i uken. Begge jobber fulltid og vi har to små barn. Det er som regel på kvelden, ofte en gang i løpet av natten der jeg vekker han ved å suge og noen ganger om morningen om vi rekker før ungene våkner. Jeg må bare spørre.. Hvordan får dere nok søvn??
Liriel Skrevet 5. oktober 2013 #47 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg må bare spørre.. Hvordan får dere nok søvn?? Ungene legger seg 7, vi legger oss ofte kl 9. Så står vi opp 6-7 ca de fleste dagene. Så alt handler om prioriteringer . Både jeg og mannen fungerer best med 7 timer søvn, så det passer perfekt!
sukkermomsen Skrevet 5. oktober 2013 #48 Skrevet 5. oktober 2013 1-2 gg i uken. Altfor lite, for min del kunne det vært minst en gang om dagen.
smilo Skrevet 5. oktober 2013 #49 Skrevet 5. oktober 2013 Ungene legger seg 7, vi legger oss ofte kl 9. Så står vi opp 6-7 ca de fleste dagene. Så alt handler om prioriteringer . Både jeg og mannen fungerer best med 7 timer søvn, så det passer perfekt! Det høres jo greit ut. Kan jo bli en utfordring når ungene begynner å være oppe til 9-10
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #50 Skrevet 5. oktober 2013 Alt fra fem ganger om dagen til en gang i uka. Stort sett blir det to-tre ganger i løpet av hverdagene og to-tre ganger om dagen lørdag og søndag. Anonymous poster hash: cb266...33b
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #51 Skrevet 5. oktober 2013 AB#50. Glemte å nevne at vi begge er i midten av 20-årene og har vært sammen i syv år. Anonymous poster hash: cb266...33b
Liriel Skrevet 5. oktober 2013 #52 Skrevet 5. oktober 2013 Det høres jo greit ut. Kan jo bli en utfordring når ungene begynner å være oppe til 9-10 Men til gjengjeld da så vil de sikkert sove lenger i helgene . Finnes en løsning på det meste. Og når de blir såpass store så har vi også utleieleilighet i kjelleren med to soverom som de/vi kan bruke.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #54 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg kjenner at misunnelsen vokser innvendig! Vi giftet oss i år, og vi har hatt sex 3 ganger siden da. Nå er det 2 mnd siden sist...Hos oss er det han som ikke har det store behovet. Anonymous poster hash: ca9b9...1c1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #55 Skrevet 8. desember 2013 Når han er hjemme så alt fra 6 ganger i uka til 4 ganger i mnd. Kommer Ann på stressnivået. Stort sett han som "bremser", men jeg kunne nok tatt mer initiativ. Skal skjerpe meg der! Vært sammen i fire år. Med eksen kunne vi ha sex fire til seks ganger om dagen. Før jobb, etter jobb, i bilen på vei et sted, før vi sovnet og gjerne enda en gang til. Vi var umettelige. Råeste sexen jeg har vært med på. Synd han var en kødd!Anonymous poster hash: 014cc...cdb
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #56 Skrevet 9. desember 2013 Nå er det en god stund siden vi har hatt vaginalt samleie grunnet at jeg har hatt influensa og så hatt konstant mensen i over en måned til jeg sluttet på p-pillen. Nå venter jeg på å få satt inn spiral, som skjer neste uke. Så er ca 2-3 måneder siden vi sist hadde sex. Til gjengjeld koser vi jo som oftest hver dag, gjerne i form av fingring, runking, oralsex. Men jeg vil ha han inni meg! Ååå, kjenner jeg blir så frustrert. Er jo alltids kondom, men nå har vi bygget opp denne "spenningen" med at vi skal ha skikkelig deilig sex (uten kondom) om en uke. Hihi. Stakkars mann. Vi er begge i starten av 20-årene og har vært sammen i snart 3 år. Anonymous poster hash: b1994...404
missdior Skrevet 9. desember 2013 #57 Skrevet 9. desember 2013 1-3 ganger i uka, men gjerne 5-6 ganger den 2 og 3..uka i syklusen
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #58 Skrevet 9. desember 2013 Fordi samboeren har reisejobb blir det sjeldent mer enn 1-3 ganger i mnd. Sliter litt med helsa og sex medfører stress for min del og det gjør det i perioder mer til en plikt enn nytelse. Har en mann som er flink til å ta initativ, men ofte har jeg ikke lyst eller orker. Føler meg forferdelig og får dårlig samviitighet. Vi har vært sammen i snart 9 år og er begge i midten av 20-årene. Anonymous poster hash: e45b7...6c3
Gjest Smiley_cat Skrevet 9. desember 2013 #59 Skrevet 9. desember 2013 Sammen i 18 år, k 33. Variabelt. Som oftes ikke mer enn 2 uker mellom hver gang. I snitt hver 3.-4.dag kanskje. Noen ganger flere ganger/dag.
Gjest Smiley_cat Skrevet 9. desember 2013 #60 Skrevet 9. desember 2013 Sammen i 18 år, k 33. Variabelt. Som oftes ikke mer enn 2 uker mellom hver gang. I snitt hver 3.-4.dag kanskje. Noen ganger flere ganger/dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå