Rumle Skrevet 18. januar 2017 #1741 Del Skrevet 18. januar 2017 Jeg har lyst på med prydgress! Har du det? Jeg har litt her og der, men ikke store flater - kunne godt tenkt meg det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #1742 Del Skrevet 18. januar 2017 Lurer på om jeg orker å styre med å så dem fra bunn - hadde vært fint om man bare kunne så de direkte ute, men de jeg har funnet hittil bør visst så inne. Må lese meg opp på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 18. januar 2017 Forfatter #1743 Del Skrevet 18. januar 2017 Prydgress? Hm....nei har ikke det, men sikkert fint! Men kan man ikke kjøpe små avleggere? Aner egentlig ikke altså. Det finnes vel i nært sagt alle varianter, store, små og forskjellige farger etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 18. januar 2017 Forfatter #1744 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) Noe sånt du tenkte på: Endret 18. januar 2017 av hjertesukka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #1745 Del Skrevet 18. januar 2017 32 minutter siden, hjertesukka skrev: Noe sånt du tenkte på: Ja, blant annet - finnes masse forskjellige varianter Her er noen eksempler fra pinterest. Er det ikke flott? Jeg elsker litt ville og overfylte hager Er spesielt på jakt etter noen som gir flotte farger på høsten, pluss at de står litt utover vinteren uten å bare falle sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #1746 Del Skrevet 18. januar 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 18. januar 2017 Forfatter #1747 Del Skrevet 18. januar 2017 Ahh! Lekkert alt sammen! Enig i det med farger om høsten, skulle gjerne hatt noe som frisket opp litt! Og så er de flotte med frostrim på også da! Dekorative, liksom. Jo, dette var virkelig noe å tenke på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #1748 Del Skrevet 18. januar 2017 Akkurat nå, hjertesukka skrev: Ahh! Lekkert alt sammen! Enig i det med farger om høsten, skulle gjerne hatt noe som frisket opp litt! Og så er de flotte med frostrim på også da! Dekorative, liksom. Jo, dette var virkelig noe å tenke på. Veldig enig i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 18. januar 2017 Forfatter #1749 Del Skrevet 18. januar 2017 Spesielt det nest siste bildet, kan jeg se for meg nedenfor huset mitt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #1750 Del Skrevet 18. januar 2017 Jeg vil gjerne ha mer bregner også - jeg driver å flytter bregner inn i hagen hele tiden sikkert den eneste på vestlandet som gjør det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 18. januar 2017 Forfatter #1751 Del Skrevet 18. januar 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Jeg vil gjerne ha mer bregner også - jeg driver å flytter bregner inn i hagen hele tiden sikkert den eneste på vestlandet som gjør det Haha, nei JEG gjør også! Men det blei liksom ikke noe fres på dem. Kanskje gjødsle litt ekstra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #1752 Del Skrevet 18. januar 2017 Akkurat nå, hjertesukka skrev: Spesielt det nest siste bildet, kan jeg se for meg nedenfor huset mitt! Go for it! Jeg har en bakhage som liksom er verken fugl eller fisk Men, den har et nydelig, gammelt tre der. Lurer veldig på å lage en sånn eng der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #1753 Del Skrevet 18. januar 2017 Akkurat nå, hjertesukka skrev: Haha, nei JEG gjør også! Men det blei liksom ikke noe fres på dem. Kanskje gjødsle litt ekstra? Haha! Bra Jeg har til og med en i krukke på terrassen Jeg gjødsler minimalt egentlig, de får jo ikke noe ekstra gjødsel ute i skogen? Men stortrives likevel Men, en ting - de foretrekker å ikke stå i full sol, og er ikke veldig glad i å tørke for mye ut. Den i krukke gir jeg litt gjødsel da, den har minimalt med jord 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 18. januar 2017 Forfatter #1754 Del Skrevet 18. januar 2017 2 minutter siden, Rumle skrev: Go for it! Jeg har en bakhage som liksom er verken fugl eller fisk Men, den har et nydelig, gammelt tre der. Lurer veldig på å lage en sånn eng der Jepp, eng er tingen! Ifjor kastet jeg utover noe frø jeg hadde til overs der, blir spennende å se om de kommer opp! Har også et stykke nedenfor huset mitt som hverken er fugl eller fisk, det er litt bratt der, men likevel.....vil ikke plante noe som tar utsikten heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #1755 Del Skrevet 18. januar 2017 Du får finne på noe spennende som ikke er altfor høyt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #1756 Del Skrevet 18. januar 2017 Jeg har det evige dilemmaet med brunsneglene, men krysser fingrene for at de ikke begynner på prydgress også - men hvem vet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 18. januar 2017 Forfatter #1757 Del Skrevet 18. januar 2017 2 minutter siden, Rumle skrev: Haha! Bra Jeg har til og med en i krukke på terrassen Jeg gjødsler minimalt egentlig, de får jo ikke noe ekstra gjødsel ute i skogen? Men stortrives likevel Men, en ting - de foretrekker å ikke stå i full sol, og er ikke veldig glad i å tørke for mye ut. Den i krukke gir jeg litt gjødsel da, den har minimalt med jord Du sier noe, det er nok ikke gjødsel som mangler, men de har vel tørket da kanskje.....skal ikke gi meg! Nok å ta av. Sier seg nesten selv at hvis de står i skyggen fra før, så er det jo ikke så lurt å sette de i solsteiken! Noen ganger blir jeg så ivrig at jeg glemmer å tenke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #1758 Del Skrevet 18. januar 2017 Akkurat nå, hjertesukka skrev: Du sier noe, det er nok ikke gjødsel som mangler, men de har vel tørket da kanskje.....skal ikke gi meg! Nok å ta av. Sier seg nesten selv at hvis de står i skyggen fra før, så er det jo ikke så lurt å sette de i solsteiken! Noen ganger blir jeg så ivrig at jeg glemmer å tenke! Den kjenner jeg altfor godt til selv Om de får nok vann, klarer de seg nok ok i sol også - men tror de foretrekker halvskygge i alle fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 18. januar 2017 Forfatter #1759 Del Skrevet 18. januar 2017 Kan aldri tenke meg at brunsneglene går på prydgress, men som du sier, man vet aldri. Er det ikke et ordtak som sier at i nøden spiser fanden fluer? Håper du får til en fin eng under det fine gamle treet! Det kan bli veldig idyllisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. januar 2017 #1760 Del Skrevet 18. januar 2017 3 minutter siden, hjertesukka skrev: Kan aldri tenke meg at brunsneglene går på prydgress, men som du sier, man vet aldri. Er det ikke et ordtak som sier at i nøden spiser fanden fluer? Håper du får til en fin eng under det fine gamle treet! Det kan bli veldig idyllisk! Ja, det håper jeg også, det er et nydelig tre, hadde sikkert blitt fint ja De sneglene ja .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå