Gå til innhold

Hjertesukkenes bro


hjertesukka

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, hjertesukka skrev:

Ja, god ide! Og så må jeg huske å kle meg godt, det pleier å blåse innmari der. 

:foto:

Jaaa, det kan jeg forestille meg! Masse ull! :Nikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag lå det et tynt lag med snø ute og jeg måtte skrape bilen, huffamei altså! :ler: Skulle tidlig avgårde på svømming, nei ikke i sjøen, men i et varmt og godt basseng. Sola skinner forøvrig, så det forsvinner nok snart.

Liten smak av vinter med andre ord.

:kalle:(men ikke nok til snømann) :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en liten trøst, så har jeg rota fram sommerklær, hehe. Faktisk så fant jeg to lekre kjoler jeg aldri har brukt! (er det mulig, liksom, men dette er tynne sommerkjoler med spaghettistropper som egner seg dårlig til vestlandssommer!- kjøpt på salg stort sett). -Men nå får jeg jo sjansen i mai da. Kjekt å ha noe å se fram til når snøen kryper langs husveggen. :P

Ellers tenker jeg at alt som vokser har godt av en hvileperiode, det er naturens gang. Men det begynner å krible i hagehjernen nå, kjenner jeg. Utrolig spennende å se hva som kommer opp- og ikke. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hjertesukka skrev:

Som en liten trøst, så har jeg rota fram sommerklær, hehe. Faktisk så fant jeg to lekre kjoler jeg aldri har brukt! (er det mulig, liksom, men dette er tynne sommerkjoler med spaghettistropper som egner seg dårlig til vestlandssommer!- kjøpt på salg stort sett). -Men nå får jeg jo sjansen i mai da. Kjekt å ha noe å se fram til når snøen kryper langs husveggen. :P

Ellers tenker jeg at alt som vokser har godt av en hvileperiode, det er naturens gang. Men det begynner å krible i hagehjernen nå, kjenner jeg. Utrolig spennende å se hva som kommer opp- og ikke. :ler:

Kjekt å finne nye klær da :) Håper det ikke blir altfor mange månedene til du kan få brukt de!

Ja, har lyst å kjøpe all slags frø jeg nå :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er annerledes for dere, men det er jo veldig lenge til man kan plante noe ut. Har ikke klart å så ting som overlever så lenge :ler: Det er veldig dårlig med lys og plass her inne også, veldig lite direkte sol så spirer blir rare og lange. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi er nok velsignet med lite frost og snø her på Vestlandet, iallefall så langt i vinter. Og mange planter blir finest og sterkest når de såes direkte ut. Har som sagt ikke så store frøplaner i år, satser på at det meste jeg satte ned i fjor, kommer opp igjen!  :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som blomstrer i hagen min nå, er julerosa.(helleborus)- men den liker jo vintervær. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusen min får lov å være inne både dag og natt nå. Liker ikke kulda, skjønt det er vel neppe mer enn minus 3.

:ninuskapus:

bilde (247).JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin pus i sola :rodmer: Min katt hater kulden også, men hun er innekatt da, og vil helst ikke ut på terrassen en gang, om det ikke minst er 15 pluss :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har virkelig lagt merke til at dagene er litt lengre de siste dagene, det er alltid så fint når man plutselig bare merker det :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Rumle skrev:

Så fin pus i sola :rodmer: Min katt hater kulden også, men hun er innekatt da, og vil helst ikke ut på terrassen en gang, om det ikke minst er 15 pluss :ler: 

Artig puse du har! Sart dame den pusen, eller er det en fin herrepus? Min er ute om nettene såsant det er ok vær ute. Den liker ikke for mye blåst, heller, for da smeller det i ting og tang som jeg har ute. :laugh:

9 minutter siden, Rumle skrev:

Har virkelig lagt merke til at dagene er litt lengre de siste dagene, det er alltid så fint når man plutselig bare merker det :jepp: 

Ja, det er virkelig sant- og så blir det så mye lysere når det ikke er overskyet! Deilig. Kjenner humøret stiger! :mynona:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, hjertesukka skrev:

Artig puse du har! Sart dame den pusen, eller er det en fin herrepus? Min er ute om nettene såsant det er ok vær ute. Den liker ikke for mye blåst, heller, for da smeller det i ting og tang som jeg har ute. :laugh:

Ja, det er virkelig sant- og så blir det så mye lysere når det ikke er overskyet! Deilig. Kjenner humøret stiger! :mynona:

En eldre pusedame, som får det som hun vil stort sett hele tiden :ler: 

 

Ja, håper vi får en mild og fin senvinter :Nikke: 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ninuskapus::catmilk:Min pusefrøken hilser din pusedame! Min har en "forlovede" på Østlandet, men de har aldri møtt hverandre og det skjer nok ikke heller. :mrgreen:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, hjertesukka skrev:

:ninuskapus::catmilk:Min pusefrøken hilser din pusedame! Min har en "forlovede" på Østlandet, men de har aldri møtt hverandre og det skjer nok ikke heller. :mrgreen:

Hun hilser tilbake! :ninuskapus::ler: Så morsomt med katteforlovede, håper de treffes! :Nikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med Rumlepusen!  :klem1:  Da har pusen min to internettvenner, haha. Den forloveden er en rasekatt som er en skikkelig forfinet herremann, tror neppe de hadde funnet tonen. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selv om jeg nyter mildværet av mange grunner, så savner jeg den høye, klare blå himmelen vi har her. Alle medaljer har en bakside. :rolleyes:

Kjenner det kribler i hagefoten nå, lyst å renske opp og gjøre klart til blomstring! :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, hjertesukka skrev:

Selv om jeg nyter mildværet av mange grunner, så savner jeg den høye, klare blå himmelen vi har her. Alle medaljer har en bakside. :rolleyes:

Kjenner det kribler i hagefoten nå, lyst å renske opp og gjøre klart til blomstring! :blomst:

Samme her :Nikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka de flotte irisene (på bildet) i dag, og jammen er de kommet opp, flere cm, friske og grønne! :yvonne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, hjertesukka skrev:

Sjekka de flotte irisene (på bildet) i dag, og jammen er de kommet opp, flere cm, friske og grønne! :yvonne:

Åhhh! :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...