Gå til innhold

Hjertesukkenes bro

hjertesukka

Anbefalte innlegg

Så bra at du kom deg ut i stormen :) Her ser det ut til at været blir både kaldere og mer de neste dagene, mulig orkan på fredag høres litt voldsomt ut .. håper det ikke blir så heftig. 

Kjekt å finne inspirasjon på nett, ja. Blir fort mye dagdrømming på meg når jeg finner slikt :ler: 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa, det er så fint :rodmer: jeg har hatt det i tankene en stund selv også - en vakker dag skal jeg få gjort det! :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farge skal du ha på sykkelen? :)

Jeg har i grunnen litt lyst på turkis, men må tenke litt. Må jo passe til blomstene og korgene jeg eventuelt skal pynte den med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett for meg sort eller dyp grønn :jepp: Men, er veldig glad i blå, så det blir fort blått når jeg først svinger penselen :ler: 

Turkis er sommerlig og nydelig :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, så masse fint! Her får man jo ideer til mye spennende. Joda, svart sykkel er kjempelekkert og så passer det til de fleste fargene ellers. Den vasken var jo orginal og superfin. Hadde aldri kommet på  noe sånt selv, tror jeg.

Og den kremhvite sykkelen var jo bare knæsj. Hm, jeg må tenke litt over hvor jeg skal ha den, kanskje nede ved hovedveien, men da er jeg jo livredd at noen skal stikke av med den. :) Så jeg har den nok rundt huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er nok det. Jeg må ha den en plass jeg kan se den fra huset/terrassen også, tenker jeg. Mulig jeg har funnet en super plass. Slik at jeg kan se den på regnværsdager fra stuevinduet. :)

#Blar videre på nett og får inspirasjon#

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like måte, Rumle!  :veslejenta::vin::spise::kokk::essen2: .....litt av min helg.......som sikkert ikke er så ulik andre sin. :)

Jeg ligger heldigvis litt i le.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser bra ut :) 

Jeg bor vel sånn passe utsatt til om den slår til for full kraft - håper den ikke gjør det. I så fall blir det vel fare for både strømbrudd og det som verre er. Får håpe på det beste :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk kjøpt inn ekstra både fyrstikker og stearinlys, just in case. Og jeg har såpass ved at jeg kan fyre opp i ovnen om strømmen går. Er ikke så glad i strømbrudd, men håper det ikke varer så lenge hvis det skulle skje. Lommelykt er et must!

:lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, der sa du noe! Jeg må hente ved jeg også :) Lys og fyrstikker er på plass. Tror jeg har lommelykt også - må sjekkes! :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rumle skrev:

Og mobilen må lades godt :jepp: 

Jaaaa.... det tenkte jeg nettopp på! Guri, alt man må huske. Prøver å gjøre litt husarbeid nå også, i tilfelle jeg blir sittende her i stummende mørke. :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudskjelov at det gikk bra, ikke bare for meg personlig, men det virker som om det gikk over i likeste laget nordover også. Bortsett fra alle de som er uten strøm, da. Det er virkelig noe av det verste jeg kan tenke meg. Alt går jo i stå.

Så da er det back to normal, forhåpentligvis.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...