Gå til innhold

Hjertesukkenes bro


hjertesukka

Anbefalte innlegg

Nydelige tulipaner! :rodmer: Ja, det er virkelig gull verdt med tulipanbuketter på denne tiden altså! Men, heldigvis er det ikke så lenge til de begynner å blomstre i hagen :) 

 

Mine to dyprøde juleamaryllis er nå i full blomst i vinduet mitt, så her er det julestemning! :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, dyprøde amaryllis høres jo helt praktfullt ut. :blomst:

Ja, mine tulipanløker stikker nå ca 10 cm over bakken, ser litt herja ut, men det går seg vel til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hjertesukka skrev:

Åh, dyprøde amaryllis høres jo helt praktfullt ut. :blomst:

Ja, mine tulipanløker stikker nå ca 10 cm over bakken, ser litt herja ut, men det går seg vel til.

Ja, de er nydelige, men de skulle gjerne dukket opp for ca 2,5 mnd siden :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hvite og rosa i blomst også - så her er det fremdeles fullt amarylliskjør :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Rumle skrev:

maxresdefault.jpg

En av de hvite har en sånn syltynn rød kant, det er så vakkert :rodmer: 

Det er kjempelekkert med en sånn kant! Elsker det. :nordvesta: nydelig vannlilje, nå fikk jeg lyst på dam!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Rumle skrev:

Nydelige tulipaner! :rodmer: Ja, det er virkelig gull verdt med tulipanbuketter på denne tiden altså! Men, heldigvis er det ikke så lenge til de begynner å blomstre i hagen :) 

 

Mine to dyprøde juleamaryllis er nå i full blomst i vinduet mitt, så her er det julestemning! :ler: 

Jo det er lenge  til :grine:

5 timer siden, Rumle skrev:

Jeg har hvite og rosa i blomst også - så her er det fremdeles fullt amarylliskjør :ler: 

:rodmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Trøster på Frøkensina" :troest: - neiiida, tida går så fort, atte! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kvinnedagen! Skal ikke gå i tog i dag, men må få tilføye at jeg har gått i mange tog og støtter dem som står på barrikadene. Bevisstgjøring og holdningsendring er like viktig i dag!

Ellers er det tilnærmet snøstorm her nå, men det skal gi seg til i morgen, heldigvis. Det snør jammen på tvers. :sno:

:kaffekopp::hjertesmil: God kaffe! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God 8. mars ja :blomst: Ooog kaffe og narsisser :rodmer: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønne narsisser! Hvorfor har ikke jeg sånne,mon tro? Her er bare gule, vanlige påskeliljer som stod her da jeg flyttet inn.

Og etter en stund så blir man litt lei av dem, fælt å si det, men sånn er det. Skjønt de aller, aller første er gjeve da! 

Spent på om det kommer fugl i fuglekassen min i år, har flyttet den, men vet ikke om det hjelper. :wink:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så blei jeg spådd at jeg skal møte en franskmann på min neste reise. :heks:

Hm, høres spennende ut ved første øyekast, men jeg lukter trøbbel lang vei. :fnise: Så hvis det ikke går i oppfyllelse, så er det kanskje like greit. Gidder ikke friske opp fransken, heller. :laugh: Uff,nei,hørtes jeg negativ ut nå- var ikke meningen! :ler2:

" trenger mer kaffe" :kaffekopp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hjertesukka skrev:

Så blei jeg spådd at jeg skal møte en franskmann på min neste reise. :heks:

Hm, høres spennende ut ved første øyekast, men jeg lukter trøbbel lang vei. :fnise: Så hvis det ikke går i oppfyllelse, så er det kanskje like greit. Gidder ikke friske opp fransken, heller. :laugh: Uff,nei,hørtes jeg negativ ut nå- var ikke meningen! :ler2:

" trenger mer kaffe" :kaffekopp:

 

Voulez-vous des fleurs avec du café, Madame?

3653e51456763a42b119b5b847d876f6.jpg

:laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatakk, Madame! Kanskje det var en fransk pusekatt jeg skulle møte? Håper nesten det.

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, hjertesukka skrev:

Jatakk, Madame! Kanskje det var en fransk pusekatt jeg skulle møte? Håper nesten det.

:fnise:

Du skal bare se på det :ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dakar Henri. :hug: Fikk lyst å ta han på fanget og gi han en god klem! -"I'm surrounded by morons"- :fnise: Ja, det var virkelig en filosofisk puse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Franske puser altså, jaja :ler:

20.30 er det hageprogram på Vox med Monty Don :lillesky2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...