Gå til innhold

Hjertesukkenes bro


hjertesukka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååååååå, berre lekkert alt sammen! :hoppe:Takk for inspirasjon!

(innbiller meg at det er hjemme hos deg, Rumle.....:icon_lol:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hjertesukka skrev:

Åååååååå, berre lekkert alt sammen! :hoppe:Takk for inspirasjon!

(innbiller meg at det er hjemme hos deg, Rumle.....:icon_lol:)

Haha I wish :ler: Er nok via pinterest :Nikke: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempespent på min egen hortensia! Det var en sånn kjøpeblomst fra Kiwi som hang litt med nebbet her i fjor, så flyttet jeg den opp i "fjellhagen" der den får mye vann. Nå ser jeg at det kommer mange nye spirer. :hoppendeglad:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hjertesukka skrev:

Er kjempespent på min egen hortensia! Det var en sånn kjøpeblomst fra Kiwi som hang litt med nebbet her i fjor, så flyttet jeg den opp i "fjellhagen" der den får mye vann. Nå ser jeg at det kommer mange nye spirer. :hoppendeglad:

Så spennende! du må bo utrolig lunt til altså! Her er Hortensia noe av det aller seneste som spirer på våren! Alltidlike stor utfordring å ikke beskjære den, fordi alt ser dødt ut :ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Rumle skrev:

Så spennende! du må bo utrolig lunt til altså! Her er Hortensia noe av det aller seneste som spirer på våren! Alltidlike stor utfordring å ikke beskjære den, fordi alt ser dødt ut :ler: 

Ja, passer nøye på at jeg ikke beskjærer den. Bor relativt lunt, men har et problem med store trær som skygger enkelte steder. 

(så jeg har en sagejobb til handymannen!):tre:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må teste de nye fargene! 

Ellers må jeg ta det med ro og helst holde hånda opp. Det er nesten umulig når man skal lage seg mat etc....i går "slåss" jeg med en kjøpepizza, for tenkte det skulle være så lettvint, det var det ikke,hehe. Den skal jo skjæres opp! :fnise:

Tror jeg tar en tur og kjøper meg noe som er enkelt å lage istand, feks pastaputer, laksestrimler og smøreost på lefse/polarbrød etc- forslag mottas med takk. (spiser ikke kjøtt, da).

Good day! :lillesky2:-syns forøvrig at hele hagen står stille for tida.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er perleblomstene mine nesten ferdige, så jeg klippet ned alle - og fikk 2 ganske store buketter! håper de klarer seg noen dager til i vann :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Rumle skrev:

Huffda, håper du fant noe enkelt og letthåndterlig :Nikke: 

 

Fortsatt god bedring! :klemmer: 

Jepp, pastaputer og oppskåret salat i pose var toppen av lykke i dag! Med litt dressing og ost på toppen. :sikle: Takk for god bedringtanken! Går greit, men bakvendt i enkelte situasjoner. :lur:

34 minutter siden, Rumle skrev:

I dag er perleblomstene mine nesten ferdige, så jeg klippet ned alle - og fikk 2 ganske store buketter! håper de klarer seg noen dager til i vann :) 

Mine synger også på siste verset nå, så det skal jeg jammen prøve.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg da, dere. Her skal bare dulles, dilles og dalles. :fnise:

 

perleblomst i vase.JPG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint bilde :ninuskapus: Du får passe på å ikke bruke tommelen for mye. God helg :lillesky2:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Frøkensina! Ja, prøver så godt jeg kan- det verste var å starte bilen, vri nøkkelen, au,au,au......sett pris på tomlene deres! :tommelopp: Men trøster meg med at det er ikke farlig med det som skal bli bedre. :strix:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:unsure: Huff, bra det ikke er noe varig! :klemmer: Har du sådd noe forresten? Eller har planer om?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne nye solsikken i går (England selvfølgelig) Ms. Mars :rodmer: 

500x550.crop.152003_1.jpg

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj, så flott! :rodmer: Tenkte jeg skulle ha vanlige solsikker, men nå er jeg ikke så sikker,haha.

Har sådd et lass med blodbegre og noen sommergeorginer. Har masse frø, så jeg tenkte også å så litt direkte i jorda når det blir litt varmere. Blodbegerne har jeg store planer om skal pynte opp i noen gamle krabbeteiner som jeg har. :hjerter_rundt:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent sånn ser jeg for meg blomsterfloret mitt i sommer; :ler:

 

Dhalia sommergeorginer fra nett.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh sånn vil jeg også ha :daane::rodmer: Ser ut som en drøm :ler: 

Blodbegere vokser ganske mye har jeg sett, det blir sikkert fint! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og så snirkler de seg inn i alle kroker og kriker, så jeg tenkte at de passer inn i ei krabbeteine med alle sine snirkler. Den ene står ytterst på en bergknaus så ser for meg at de vokser litt nedover også. I fjor hadde jeg blå stemor i den, men ikke helt optimalt. :)

 

krabbeteine med stemor.JPG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...