Gå til innhold

Hjertesukkenes bro


hjertesukka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, Rumle skrev:

--

Jeg planter de bare, og opp kommer de som oftest, mer vet ikke jeg :vetikke: Kan jo plage deg litt med at jeg fant et par som hadde falt ned på gulvet mellom noen krukker og de hadde begynt å skyte ut blomst de også - uten kontakt med jord! :ler: Så det er nok ikke min fortjeneste at de kommer i alle fall :) 

:dry: 

 

:laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jeg vil på besøk i Rumlehagen :grine: Du har så mye :daane::rodmer:  Men balkongAugusta lever :yvonne: 

Krokus ja, tenker på å dra på hytta snart med minst en boks blodmel sånn at jeg kanskje kan få se en eneste liten blomst i år :ler: Jeg så noen få snøklokker og krokus i Slottsparken i går da, men det er ikke det samme. 

Haha, jeg har faktisk altfor mye! Kaos! :bond: Og jeg som ikke skulle kjøpe noe nytt i år :ninja: Fra nå av blir det full skjerpings! :Nikke: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vakkert, Rumle! :ninuskapus: Skal si at du jobber i hagen for tida! Jeg bare diller, hehe.

Endret av hjertesukka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rumle skrev:

Jeg tror vi må få Hjertesukka med i Augusta-fanklubben i år! :jepp: :lur: 

What??? Noe jeg har gått glipp av? Fortell! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hjertesukka skrev:

Så vakkert, Rumle! :ninuskapus: Skal si at du jobber i hagen for tida! Jeg bare diller, hehe.

Neida, hadde bare noen veldig effektive timer i går :Nikke: Var så mildt og fint vær :rodmer: Har ikke gjort en døyt i selve hagen enda, kun fikset litt på verandaen. Er faktisk helt avhengig av å være tidlig ute der, for ellers vokser ting for tett til at jeg får gjort noe som helst :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rumle skrev:

Haha, jeg har faktisk altfor mye! Kaos! :bond: Og jeg som ikke skulle kjøpe noe nytt i år :ninja: Fra nå av blir det full skjerpings! :Nikke: 

:laugh: Det tror jeg ingenting på foreløpig :fnise: 

 

3 minutter siden, Rumle skrev:

Veldig bra at balkongAugusta lever :rodmer: 

Jaaaaa :strix: 

 

3 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg tror vi må få Hjertesukka med i Augusta-fanklubben i år! :jepp: :lur: 

Absolutt :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, hjertesukka skrev:

What??? Noe jeg har gått glipp av? Fortell! :)

Den rosen jeg fortalte deg om for litt siden :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hjertesukka skrev:

What??? Noe jeg har gått glipp av? Fortell! :)

Haha ja, det er en av mine absolutte rosefavoritter, som jeg maste så mye til Frøkensina om at hun til slutt måtte kjøpe den også - og hun ble (selvsagt) frelst med en gang. Den er helt vidunderlig vakker! Stooooore roser, og duften :daane: 

Bilderesultat for augusta luise rose
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

:laugh: Det tror jeg ingenting på foreløpig :fnise: 

 

---

:ninja: :plystre: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rodmer:  

Det ble ingen blomster, eller kanskje én når jeg ikke var der, på Augusta på hytta i fjor. Men den overlevde hvertfall, den ble jo helt spist ned av rådyr og så fikk den noe larveangrep.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hjertesukka skrev:

Jaaaaaaaa, DEN skal jeg få tak i! :yvonne:

Hurra! :hoppendeglad: Du vil garantert ikke angre :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:rodmer:  

Det ble ingen blomster, eller kanskje én når jeg ikke var der, på Augusta på hytta i fjor. Men den overlevde hvertfall, den ble jo helt spist ned av rådyr og så fikk den noe larveangrep.

Så kjedelig at de spiser på rosene da :sukk: Du må jo snart ha rosebur der, eller noe! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Frøkensina skrev:

Den rosen jeg fortalte deg om for litt siden :jepp: 

:klappe:Of course! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den får sterkest farger når det er kaldt, og den holder jo på langt inn på høsten :rodmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har glemt å fortelle hvordan det gikk med romblandingen med epler, augusta luise roseblader, honning og et par markjordbær? :ler: 

 

Den ble ikke så verst, men den var faktisk for lite søt, så må ha mer honning/sukker i neste gang :Nikke: Det var en ganske kraftig roseduft når jeg åpnet den da, det var litt gøy :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...