Rumle Skrevet 6. mars 2017 #2041 Del Skrevet 6. mars 2017 Akkurat nå, hjertesukka skrev: Høres nokså lik ut! Jeg lurer litt på om den syns det hadde vært gøy med mer selskap, en puse hun kunne lekt med, men jeg vet ikke. Kanskje hun liker å være "dronning på haugen"- slik som matmor. Ja, jeg tenker på det også av og til. Men, du har jo en utekatt, ikke sant? Da får hun jo truffet en del nabokatter regner jeg med? Trives sikkert godt med å være alene da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 6. mars 2017 Forfatter #2042 Del Skrevet 6. mars 2017 Jo, det hender det dukker opp noen her, hankatter regner jeg med. Men hun ligger bare og venter og oppsøker ikke noen, heldigvis. Beveger seg kun i en radius av ca 20 m fra huset. Slik sett er det greit med steriliserte hunkatter. Den forrige vi hadde var hankatt og forsvant i dagesvis av og til.(bodde et annet sted,da). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. mars 2017 #2043 Del Skrevet 6. mars 2017 Jeg vil ikke være allergisk mot katter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 6. mars 2017 Forfatter #2044 Del Skrevet 6. mars 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Jeg vil ikke være allergisk mot katter Ånei, så synd at du er allergisk, da. For puser er jo noen skjønnaser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. mars 2017 #2045 Del Skrevet 6. mars 2017 Akkurat nå, hjertesukka skrev: Ånei, så synd at du er allergisk, da. For puser er jo noen skjønnaser. Ja koser med dem uansett om jeg er på besøk eller lignende 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. mars 2017 #2046 Del Skrevet 6. mars 2017 Vet ikke om du så disse jeg har tenkt til å plante i den andre tråden, men de pynter jo opp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 6. mars 2017 Forfatter #2047 Del Skrevet 6. mars 2017 (endret) Oj,oj,oj, såååå flotte!! Den siste der minner om en jeg satte ifjor- navn? Er det "Rhapsody in Blue"? Roser er bare så utrolig vakre og herlige! Endret 6. mars 2017 av hjertesukka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. mars 2017 #2048 Del Skrevet 6. mars 2017 1 minutt siden, hjertesukka skrev: Oj,oj,oj, såååå flotte!! Den siste der minner om en jeg satte ifjor- navn?' Roser er bare så utrolig vakre og herlige! Den heter Blue For You, den oransje Lady of Shalott og den øverste Celestial Plantet en Celestial i fjor, gleder meg til blomstringen! Den har utrolig fint blågrønt bladverk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 6. mars 2017 Forfatter #2049 Del Skrevet 6. mars 2017 Nyyyyydelige alle sammen! Sjølsagt er det Blue for You, men jeg syns den minner om Rhapsody in Blue,da. Skal se om jeg finner et bilde jeg tok i fjor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. mars 2017 #2050 Del Skrevet 6. mars 2017 Ja jeg tror de to er ganske like? Leste at Blue for You er veldig robust mot sykdommer m.m. Så tenker jeg skal prøve den. Har tenkt til å plante de sammen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 6. mars 2017 Forfatter #2051 Del Skrevet 6. mars 2017 Ligner litt, sant? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 6. mars 2017 Forfatter #2052 Del Skrevet 6. mars 2017 (endret) Så vanvittig mye fint vi har å glede oss til!! Syns jeg kjenner den gode roselukten allerede. Men hvordan planter du dem når du har balkong? I kasse, eller? Endret 6. mars 2017 av hjertesukka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. mars 2017 #2053 Del Skrevet 6. mars 2017 11 minutter siden, hjertesukka skrev: Ligner litt, sant? Ååå vil ha den også nå! Jeg har en rose på balkongen i en stor potte, ellers har jeg plantet på hyttetomten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 6. mars 2017 Forfatter #2054 Del Skrevet 6. mars 2017 Kjempekjekt at du har den hytta hvor du kan boltre deg og eksperimentere litt. (men det var de sultne gratispassasjerene da) - Tenker på rådyr etc. Som min gamle bestemor sa; NOE er det alle steder! Takk for flott roseinspirasjon! Lyst på flere jeg også nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. mars 2017 #2055 Del Skrevet 6. mars 2017 7 minutter siden, hjertesukka skrev: Kjempekjekt at du har den hytta hvor du kan boltre deg og eksperimentere litt. (men det var de sultne gratispassasjerene da) - Tenker på rådyr etc. Som min gamle bestemor sa; NOE er det alle steder! Takk for flott roseinspirasjon! Lyst på flere jeg også nå. Ja de er frekke altså! I fjor spiste vi middag ute mens et rådyr skulte på oss et stykke unna Det er lite jord der, men stor plass så har alltid masse drømmer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 6. mars 2017 Forfatter #2056 Del Skrevet 6. mars 2017 Guuud, frekkere enn flatlusa! - Men den trodde vel det var noe godt å "hale" da kanskje? (som vi sier) Jeg har også masse drømmer om hvordan jeg vil ha det her, men får ta et steg om gangen,sukk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 6. mars 2017 Forfatter #2057 Del Skrevet 6. mars 2017 Og så var det filmkveld med pusen; 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mars 2017 #2058 Del Skrevet 7. mars 2017 13 timer siden, hjertesukka skrev: Og så var det filmkveld med pusen; Så skjønn!!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mars 2017 #2059 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) 20 timer siden, Frøkensina skrev: Jeg vil ikke være allergisk mot katter Tror det finnes noen som er allergivennlig, Sibirkatter mener jeg? Hvis jeg ikke tar feil? http://www.sibirkattensvenner.no/?page_id=1181 De kan være, står det, noen tåler, noen ikke. Endret 7. mars 2017 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 7. mars 2017 Forfatter #2060 Del Skrevet 7. mars 2017 Good morning, Vietnam! Vakker sol i dag! Må nytes, i morgen kommer snø,sludd og regn, brrr... Takk for gode puseråd, Rumle. Du er så flink med sånt. Denne buketten fikk jeg raska med meg i går på en kort handletur; syns liksom jeg får energi ved å se på den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå