Rumle Skrevet 27. januar 2016 #381 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) Så bra at du kom deg ut i stormen Her ser det ut til at været blir både kaldere og mer de neste dagene, mulig orkan på fredag høres litt voldsomt ut .. håper det ikke blir så heftig. Kjekt å finne inspirasjon på nett, ja. Blir fort mye dagdrømming på meg når jeg finner slikt Endret 27. januar 2016 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 27. januar 2016 Forfatter #382 Del Skrevet 27. januar 2016 Har så lyst på en gammel sykkel som jeg kan stæsje i vei: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 27. januar 2016 Forfatter #383 Del Skrevet 27. januar 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. januar 2016 #384 Del Skrevet 27. januar 2016 Jaaa, det er så fint jeg har hatt det i tankene en stund selv også - en vakker dag skal jeg få gjort det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 27. januar 2016 Forfatter #385 Del Skrevet 27. januar 2016 Hvilken farge skal du ha på sykkelen? Jeg har i grunnen litt lyst på turkis, men må tenke litt. Må jo passe til blomstene og korgene jeg eventuelt skal pynte den med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. januar 2016 #386 Del Skrevet 27. januar 2016 Har sett for meg sort eller dyp grønn Men, er veldig glad i blå, så det blir fort blått når jeg først svinger penselen Turkis er sommerlig og nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. januar 2016 #387 Del Skrevet 27. januar 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. januar 2016 #388 Del Skrevet 27. januar 2016 Ha! se på denne da, gjenbruk er fint altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 27. januar 2016 Forfatter #389 Del Skrevet 27. januar 2016 Oj, så masse fint! Her får man jo ideer til mye spennende. Joda, svart sykkel er kjempelekkert og så passer det til de fleste fargene ellers. Den vasken var jo orginal og superfin. Hadde aldri kommet på noe sånt selv, tror jeg. Og den kremhvite sykkelen var jo bare knæsj. Hm, jeg må tenke litt over hvor jeg skal ha den, kanskje nede ved hovedveien, men da er jeg jo livredd at noen skal stikke av med den. Så jeg har den nok rundt huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. januar 2016 #390 Del Skrevet 28. januar 2016 Sikkert smart å ha den ved huset, ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 28. januar 2016 Forfatter #391 Del Skrevet 28. januar 2016 Hehe, ja det er nok det. Jeg må ha den en plass jeg kan se den fra huset/terrassen også, tenker jeg. Mulig jeg har funnet en super plass. Slik at jeg kan se den på regnværsdager fra stuevinduet. #Blar videre på nett og får inspirasjon# Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 28. januar 2016 Forfatter #392 Del Skrevet 28. januar 2016 Sikle, sikle.......mon tro om jeg kommer i nærheten av dette noen gang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. januar 2016 #393 Del Skrevet 29. januar 2016 Klart du gjør! Håper du får en fin helg og at du går klar for orkanen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 29. januar 2016 Forfatter #394 Del Skrevet 29. januar 2016 Like måte, Rumle! .....litt av min helg.......som sikkert ikke er så ulik andre sin. Jeg ligger heldigvis litt i le. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. januar 2016 #395 Del Skrevet 29. januar 2016 Det ser bra ut Jeg bor vel sånn passe utsatt til om den slår til for full kraft - håper den ikke gjør det. I så fall blir det vel fare for både strømbrudd og det som verre er. Får håpe på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 29. januar 2016 Forfatter #396 Del Skrevet 29. januar 2016 Har faktisk kjøpt inn ekstra både fyrstikker og stearinlys, just in case. Og jeg har såpass ved at jeg kan fyre opp i ovnen om strømmen går. Er ikke så glad i strømbrudd, men håper det ikke varer så lenge hvis det skulle skje. Lommelykt er et must! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. januar 2016 #397 Del Skrevet 29. januar 2016 Ja, der sa du noe! Jeg må hente ved jeg også Lys og fyrstikker er på plass. Tror jeg har lommelykt også - må sjekkes! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. januar 2016 #398 Del Skrevet 29. januar 2016 Og mobilen må lades godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 29. januar 2016 Forfatter #399 Del Skrevet 29. januar 2016 1 time siden, Rumle skrev: Og mobilen må lades godt Jaaaa.... det tenkte jeg nettopp på! Guri, alt man må huske. Prøver å gjøre litt husarbeid nå også, i tilfelle jeg blir sittende her i stummende mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 30. januar 2016 Forfatter #400 Del Skrevet 30. januar 2016 Gudskjelov at det gikk bra, ikke bare for meg personlig, men det virker som om det gikk over i likeste laget nordover også. Bortsett fra alle de som er uten strøm, da. Det er virkelig noe av det verste jeg kan tenke meg. Alt går jo i stå. Så da er det back to normal, forhåpentligvis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå