Gå til innhold

sex med bruce willis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gi meg Hugh Jackman og Christian Bale samtidig heller. Brad Pitt og Johnny Depp hadde jeg ikke sagt nei til. Bruce Willis er asshole og Tom Cruise latterlig.

Siden personlighet tydeligvis teller litt, hvor mye annet er det som teller enn utseendet? Hvordan de fremstår på film? At de er kjendiser? Kanskje ikke så lett å svare, men regner med at det ikke er så vanlig å tenke han kunne jeg lett ligget med, når det er snakk om gamlinger som har omtrent like bra utseende(må vel være noen supertrente 40/50-åringer i norge).

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det morsomme her er at svært få ville vurdert å hoppe til køys med hverken Gerhard Helskog, Arne Hjeltnes eller Christian Tybring-Gjedde. Selv om alle tre er født samme år som Johnny Depp. :fnise:

Anonymous poster hash: cdca8...040

Hehe, de er ikke akkurat kjekkaser da, men hørt om unge jenter som kunne hatt sex med Jonas Gahr Støre. Selv synes jeg tidligere helsedirektør Bjørn Inge Larsen er ganske kjekk .

https://www.google.no/search?q=Bjørn-Inge+Larsen&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.53371865,d.Yms,pv.xjs.s.en_US.VeNOsx2ZNOA.O&biw=1195&bih=701&dpr=1&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=z_tJUuPzA9HSsgb_mYGABQ

Rob Lowe fra The West Wing er 49.

Endret av Arbeider
Skrevet

Flere navn på menn over 50 som er seksuelt attraktive?

Jason Isaacs. ^^,

Skrevet

Jeg hadde tatt hjeltnes. Han er skjønn.

• Liker 1
Skrevet

Gi meg Hugh Jackman og Christian Bale samtidig heller. Brad Pitt og Johnny Depp hadde jeg ikke sagt nei til. Bruce Willis er asshole og Tom Cruise latterlig.

Hvem av Jackman og Bale hadde fått fitta og hvem hadde fått rumpa? Eller kanskje bytta på det?

Anonymous poster hash: e45f9...066

Skrevet

Hehe, de er ikke akkurat kjekkaser da, men hørt om unge jenter som kunne hatt sex med Jonas Gahr Støre. Selv synes jeg tidligere helsedirektør Bjørn Inge Larsen er ganske kjekk .

https://www.google.no/search?q=Bjørn-Inge+Larsen&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.53371865,d.Yms,pv.xjs.s.en_US.VeNOsx2ZNOA.O&biw=1195&bih=701&dpr=1&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=z_tJUuPzA9HSsgb_mYGABQ

Rob Lowe fra The West Wing er 49.

Pene menn, men virkelig hotte er Olaf Thommesen, Sven Nordin, Ola Elvestuen, Jan Bøhler og Jens, så klart.

Anonymous poster hash: f8e08...0e9

Gjest Wanderlust
Skrevet

Med eller uten motorsag?

Uten. Ikke den mest attraktive rollefiguren må jeg si, men utrolig godt spilt.

Siden personlighet tydeligvis teller litt, hvor mye annet er det som teller enn utseendet? Hvordan de fremstår på film? At de er kjendiser? Kanskje ikke så lett å svare, men regner med at det ikke er så vanlig å tenke han kunne jeg lett ligget med, når det er snakk om gamlinger som har omtrent like bra utseende(må vel være noen supertrente 40/50-åringer i norge).

Det er nok en blanding av hvordan de fremstår på film i de rollene man liker godt, samt hvordan de fremstår som privatpersoner i intervjuer og lignende. Det helhetlige inntrykket. Et lignende inntrykk ville nok vært vanskeligere å få av ukjente personer. Man tilegner jo ofte skuespilleren de positive egenskapene til rollefigurene de har spilt. Selv vil jeg ikke sett bort i fra at jeg kunne ha ligget med en 40-50 år gammel mann om jeg fant ham attraktiv nok både når det gjelder utseende og personlighet.

Hvem av Jackman og Bale hadde fått fitta og hvem hadde fått rumpa? Eller kanskje bytta på det?

Anonymous poster hash: e45f9...066

Ingen rumpe på noen! De kan vente på tur mens jeg tar meg av den som venter på andre måter. Bare for de to!

Skrevet (endret)

Alle som er nevnt i denne tråden :fnise:

Endret av Lacosimus
Skrevet

Lurer på hvor mange kvinnelige sexsymboler vi ville hatt om menn også ble avtent av det inni hodet på dama.

Men ingen som synes det er rart at en som er i 50 årene som depp har så vannvittig draget på unge jenter? De fleste ville vel ment at andre menn var ekkelt.

Og hva med de som synes gahr støre er kjekk ville noen ligget med ham. Flere navn på menn over 50 som er seksuelt attraktive?

Så så, rolig nå. Husk at vi har likestilling. Ikke driv å påpek at kvinner oppleves som noe skrudd i skallen for oss (de fleste) menn og vice versa........ Pass deg, snart kommer Inga Marthe og Audun og lekser opp for deg :skratte:

Skrevet

Noen som vil ha Jeremy Irons eller Christopher Walken? Ingen av de har vel spilt særlig mange sympatiske roller, så det er kanskje litt ekstra turnoff?

Gjest Arbeider
Skrevet (endret)

Noen som vil ha Jeremy Irons eller Christopher Walken? Ingen av de har vel spilt særlig mange sympatiske roller, så det er kanskje litt ekstra turnoff?

Det er jo skurkene som er kulest. de sliter mer med alderen.

Endret av Arbeider
  • 1 år senere...
Skrevet

Hva med Rick Perry? 64 år gammel politiker.

rick_perry.jpg

Skrevet

Ts, Du har glemt jean claude van damme, sylvester stallone og de andre i den alderen.

Hadde tatt dem alle, nom nom..

Haha... :P

Skrevet

Alle fire er uaktuelle, om enn av forskjellige grunner.

Brad Pitt er (var?) kjekk, men ikke min type.

Tom Cruise har utseendet med seg, men den scientologigreia gjør ham uaktuelt for alt annet enn filmlerret, og egentlig har jeg aldri vært fan av filmene hans en gang.

Bruce Willis og Johnny Depp har jeg aldri skjønt greia med, så de ville ikke kommet nær soverommet mitt en gang.

Skrevet

Alle fire er uaktuelle, om enn av forskjellige grunner.

Brad Pitt er (var?) kjekk, men ikke min type.

Tom Cruise har utseendet med seg, men den scientologigreia gjør ham uaktuelt for alt annet enn filmlerret, og egentlig har jeg aldri vært fan av filmene hans en gang.

Bruce Willis og Johnny Depp har jeg aldri skjønt greia med, så de ville ikke kommet nær soverommet mitt en gang.

Hva om Herr Cruise var muslim da?

Anonymous poster hash: a413d...84d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...