Gjest Arbeider Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 (endret) Bruce willis er vel snart 60, tom cruice, brad pitt og depp er rundt 50. Kunne dere hatt sex med dem. Eller er de bare kjekke på en ikkesexuel måte? Skriv gjerne deres egen alder også. Endret 12. september 2013 av Arbeider
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Tom Cruise og Brad Pitt har aldri vært helt min greie, men Bruce Willis og Johnny Depp tar jeg mer enn gjerne en runde med! Anonymous poster hash: 824c6...0e1 8
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Tom Cruise er puke, Bruce er faktisk ikke min type, så da blir det Johnny og Brad på meg da Yum!!! Anonymous poster hash: f8e08...0e9
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Bruce Willis- JA! Tom Cruice- ALDRI! Brad pitt- ja okei da,han er jo ganske kjekk. Johnny depp- ja. jeg er 23 Anonymous poster hash: 5ca84...c3d
Silfen Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Depp er innenfor aldersrekkevidde, samme med pitt, så de hadde jeg tatt. Cruise også, men han liker jeg ikke. Willis er utenfor aldersrekkevidde, like gammel som min mor. Hadde ikke pult han. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #6 Skrevet 12. september 2013 Depp er innenfor aldersrekkevidde, samme med pitt, så de hadde jeg tatt. Cruise også, men han liker jeg ikke. Willis er utenfor aldersrekkevidde, like gammel som min mor. Hadde ikke pult han. Jeg hadde gjerne blitt pult av Pitt og Depp også! Er mann selv men allikevel..... Anonymous poster hash: 782de...b5d 3
Gjest Gunfreak Skrevet 12. september 2013 #7 Skrevet 12. september 2013 Kunne ikke pult Bruce willis, han ligner for mye på broren min! 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #8 Skrevet 13. september 2013 Er ikke begeistret for noen av dem, bortsett fra Depp, og til tross for at han er eldre enn foreldra mine hadde jeg ikke takket nei til den mannen altså. Er 25...Anonymous poster hash: 806c3...d23
Omnivore Skrevet 13. september 2013 #9 Skrevet 13. september 2013 Nei til Cruice og Pitt, et noe fornuftig nei til Willis og. Tror jeg kunne hatt sex med han og likt det, men det ville i så fall kun vært fordi han er Bruce Willis. Kunne aldri hatt sex med en 60 år gammel mann på gaten. JAJAJA til Depp.
Gjest Arbeider Skrevet 13. september 2013 #10 Skrevet 13. september 2013 Synes ingen tom cruise er kjekk? Er dette sånn personlighetsgreie eller er kun fysisk? selv synes jeg han er kul i alle filmrollene han har.
Silfen Skrevet 13. september 2013 #11 Skrevet 13. september 2013 Synes ingen tom cruise er kjekk? Er dette sånn personlighetsgreie eller er kun fysisk? selv synes jeg han er kul i alle filmrollene han har. Personlighetsgreie. Han er scientolog og gal. 7
Gjest Arbeider Skrevet 13. september 2013 #12 Skrevet 13. september 2013 (endret) Personlighetsgreie. Han er scientolog og gal.Lurer på hvor mange kvinnelige sexsymboler vi ville hatt om menn også ble avtent av det inni hodet på dama. Men ingen som synes det er rart at en som er i 50 årene som depp har så vannvittig draget på unge jenter? De fleste ville vel ment at andre menn var ekkelt. Og hva med de som synes gahr støre er kjekk ville noen ligget med ham. Flere navn på menn over 50 som er seksuelt attraktive? Endret 13. september 2013 av Arbeider
frøkna Skrevet 13. september 2013 #13 Skrevet 13. september 2013 Bruce willis var kjekkere ung, han har begynt å se ordentlig gammel ut.. Tom cruise har jeg aldri hatt heøt sansen for. Johnny depp og brad pitt derimot kunne jeg lett hatt en runde med! Er 23..
Gjest Raindrops Skrevet 13. september 2013 #14 Skrevet 13. september 2013 Bruce Willis er sexy, og jeg har fantaserer om han før, men IRL tror jeg nok han hadde blitt litt gammel. Fin fyr da. De andre to også, forsåvidt. Tom Cruise er bare skummel. 2
Silfen Skrevet 13. september 2013 #15 Skrevet 13. september 2013 Lurer på hvor mange kvinnelige sexsymboler vi ville hatt om menn også ble avtent av det inni hodet på dama. Men ingen som synes det er rart at en som er i 50 årene som depp har så vannvittig draget på unge jenter? De fleste ville vel ment at andre menn var ekkelt. Og hva med de som synes gahr støre er kjekk ville noen ligget med ham. Flere navn på menn over 50 som er seksuelt attraktive? Nei, det er jo ikke mer rart det enn at menn tenner på sexy kvinner opp i årene. Depp ser jo ikke ut som om han er 50+ i de rollene han gjør. Han virker dessuten veldig skikkelig ut fra det man får høre om han privat. Pitt virker også skikkelig, familie i fokus. Så jeg tror alderen, for mange, blir slått vekk av stjernestatusen OG at de er kjekk OG at de virker skikkelige.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2013 #16 Skrevet 13. september 2013 Tom Cruise er scientolog, gal og lav. Bruce Willis er bare ikke min type. Nå er jeg 40 selv, så verken Depp eller Pitt er så altfor mye eldre enn meg, men jeg tror det har mye å si at de ble kjente da de var unge, så man ser gjerne de unge mennene i dem. Selv ville jeg aldri ha blitt tiltrukket av Pitt da han spilte i Thelma og Louise, han var jo bare en tynn guttevalp, men Legends of the Fall. OMG... Han fikk forøvrig en rolle som i utgangspunktet var påtenkt Depp. Dåååån. Depp beskytter privatlivet relativt bra, så akkurat hvordan han er som person har ikke så mye å si. Men sexy er han. Jeg har ikke sans for Angelina i det hele tatt og fatter ikke hva Brad egentlig holder på med bortsett fra at han åpenbart var verpesjuk som faen da han var med Jennifer og da traff en hottie med en skokk med unger allerede. Han virker lykkelig, og han virker som en grei kar sånn privat også, så Brad er nok favoritten min blant de fire. Da jeg gikk på videregående hadde alle vi jentene crush på gamlekara, skuespillere som Sverre Anker Ausdal, Sven Nordin som er dødskjekk ennå osv. Og selvsagt på mattelæreren. Datteren hans gikk i parallellklassen, men det var jo ingen hindring. Alder har lite å si sånn sett. Jeg bare lurer på om det i det hele tatt finnes streite kvinner som ikke finner George Clooney sexy? Anonymous poster hash: f8e08...0e9 1
tøydokka Skrevet 13. september 2013 #17 Skrevet 13. september 2013 Bruce Willis e hot! Han hadde lurt meg.. Lett! Tom Cruice hadde fått nei takk. Brad pitt: kanskje.. Johnny depp; også kanskje.. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 13. september 2013 #18 Skrevet 13. september 2013 jeg hadde lett latt Tom Cruise få plukke blomsten min, så lenge jeg hadde fått sitere replikkene til Goose mens vi fifflet og fofflet. meg: "no no, Mav, this is not a good idea!" tom: "sorry, Goose, but it is time to buzz the tower!" feks.
Gjest Moirai Skrevet 13. september 2013 #19 Skrevet 13. september 2013 Jeg bare lurer på om det i det hele tatt finnes streite kvinner som ikke finner George Clooney sexy? Anonymous poster hash: f8e08...0e9 Jeg ser at han er en kjekk mann, men han er bare ikke min type. Samme med Bruce Willis, for min del. Tom Cruise var aldri min type han heller, og i tillegg er han rablende gal, så han utgår. Johnny Depp og Brad Pitt hadde jeg gjerne takket ja til. Samtidig. Og jeg synes begge er kjekkere nå enn for 20 år siden. (Jeg er i midten av tredveåra.) 2
Silfen Skrevet 13. september 2013 #20 Skrevet 13. september 2013 Alle de der mannfolkene har jo blitt kjekkere med alderen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå