Gjest Raindrops Skrevet 29. september 2013 #41 Skrevet 29. september 2013 og Hugh Jackman. Ikke bare på grunn av Wolverine. Jeg lover.
Gjest Arbeider Skrevet 29. september 2013 #42 Skrevet 29. september 2013 (endret) hugh laurie/dr house Stephen Fry Ed Harris. Pierce Brosnan Endret 29. september 2013 av Arbeider
Silfen Skrevet 29. september 2013 #43 Skrevet 29. september 2013 men i filmene? Det er vel der mange av kjekkasene drar poeng gjennom rollene sine? Så kunne du pult Lincoln? Eventuelt han i There Will Be Blood eller Gangs of New York? Jeg vet bare at jeg har sett han i Lincoln. Der var jo han ikke spesielt kjekk. Men helt klart så faller jeg jo for karakterer. Jeg hadde min første skuespillercrush i voksen alder og da av The Doctor i form av David Tennant. For ikke å snakke om Captn Jack spilt av John Barrowman. Som forøvrig er gay. Men altså, disse, spesielt Barrowman, er jo puleverdige i karakteren jeg digger.
drue Skrevet 29. september 2013 #44 Skrevet 29. september 2013 Bruce Willis i Die Hard 3 Tja, aldri si aldri. George Clooney er ganske sexy også! Han hadde jeg lett tatt. Derimot er Tom Cruise, Brad Pitt og Johnny Depp HELT uinteressante. Spesielt Tom Cruise, æsj! 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #45 Skrevet 29. september 2013 Glemte Johnny Depp! Han kunne jeg tatt lett! Men bare om han kledde seg som Jack Sparrow:p Jack Sparrow kler seg som om han virkelig stinker fyll og svette! Anonymous poster hash: f8e08...0e9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #46 Skrevet 29. september 2013 Hva med Daniel Day Lewis? Han er jo kjekk, men jeg tenkte på rollen hans som Lincoln, den er jo ikke en kjekkasrolle, men han er jo fortsatt kul(i mine øyne). Får man nok poeng om man er kul* selv om man er gammel? Daniel er jo egentlig kul i alle rollene sine, så de andre rollene hvor han er gammel og ikke fremstilles som kjekkas teller også. Hadde jeg vært jente tror jeg at jeg kunne tatt han i alle tre oscarrollene. *Ikke kul som depp-roller, men mye autoritet. Daniel Day Lewis anytime! Han er jo bare himmelsk. Har ikke sett ham som Lincoln, men mannen er en gud. Anonymous poster hash: f8e08...0e9 1
wolfpotion Skrevet 29. september 2013 #47 Skrevet 29. september 2013 Bruce Willis er litt i eldste laget (og det begynner å synes). Tom Cruise er bare ekkel. Pitt og Depp - kunne nok ikke sagt nei hvis sjansen bydde seg 1
Gjest crazycatlady Skrevet 29. september 2013 #48 Skrevet 29. september 2013 Ja takk til både Willis, Pitt, Depp, Clooney og ikke minst Michael Stipe! <3 Han er heitere enn de andre 4 tilsammen! Cruise derimot, iiiiik! Han er lav, gal og skummel.
Gjest Arbeider Skrevet 29. september 2013 #50 Skrevet 29. september 2013 DiCaprio for alt i verden !!!!!! Han er "bare" 38 da.
Mb26 Skrevet 30. september 2013 #51 Skrevet 30. september 2013 Han er "bare" 38 da. Ja, sant... Han er utrolig deilig da, åhåh :)
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #52 Skrevet 30. september 2013 Ja takk til både Willis, Pitt, Depp, Clooney og ikke minst Michael Stipe! <3 Han er heitere enn de andre 4 tilsammen! Cruise derimot, iiiiik! Han er lav, gal og skummel. PItt, Depp, Clooney og Day-Lewis - ja takk!!! Anonymous poster hash: f8e08...0e9
Gjest Arbeider Skrevet 30. september 2013 #54 Skrevet 30. september 2013 Hvorfor lurer du? jeg bare lurer, mange som sier at depp er kjekk så lurte på om unge jenter faktisk ville ligget med han. De fleste her er vel i slutten av tenårene eller i tyveårene så det er jo snakk om å ha sex med en som kunne vært pappaen deres.
Gjest JakeGreen Skrevet 30. september 2013 #55 Skrevet 30. september 2013 jeg bare lurer, mange som sier at depp er kjekk så lurte på om unge jenter faktisk ville ligget med han. De fleste her er vel i slutten av tenårene eller i tyveårene så det er jo snakk om å ha sex med en som kunne vært pappaen deres. Er ikke det mer interessant om kvinner har lyst å ligge med deg? Eller Ben Bernanke?
Gjest Arbeider Skrevet 30. september 2013 #56 Skrevet 30. september 2013 Er ikke det mer interessant om kvinner har lyst å ligge med deg? Eller Ben Bernanke? Nei, egentlig ikke.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #57 Skrevet 30. september 2013 hugh laurie/dr house Stephen Fry Ed Harris. Pierce Brosnan (Jeg er 40.) Hugh Laurie: Herre Gud, ja takk. Stephen Fry: Humor og intelligens er en sexy kombinasjon. LItt usikker på dagens utgave, men en litt yngre Fry hadde jeg nok ikke sagt nei takk til. Men du hadde dessverre hatt bedre sjans enn meg her. Ed Harris og Pierce Brosnan: Tror nok ikke det, nei. Angående de andre som har blitt nevnt: Cruise har jeg aldri hatt sansen for, Willis er tøff og kul men har aldri satt blodet i kok på den måten. Brad Pitt og Johnny Depp; liker de godt men har sjelden eller aldri tenkt på dem på den måten. Hugh Jackman og George Clooney er yummy. Bortsett fra det: Clint Eastwood var fremdeles sexy i mine øyne når han var 70. Da var jeg 27. Og han har fremdeles en viss tiltrekningskraft ... Men så er det bare Clint Eastwood som er Clint Eastwood, da. Ellers er faktisk mine ferskeste sikleobjekter 50. Anonymous poster hash: 372b6...6a3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #58 Skrevet 30. september 2013 Det morsomme her er at svært få ville vurdert å hoppe til køys med hverken Gerhard Helskog, Arne Hjeltnes eller Christian Tybring-Gjedde. Selv om alle tre er født samme år som Johnny Depp. Anonymous poster hash: cdca8...040
Gjest Wanderlust Skrevet 30. september 2013 #59 Skrevet 30. september 2013 Gi meg Hugh Jackman og Christian Bale samtidig heller. Brad Pitt og Johnny Depp hadde jeg ikke sagt nei til. Bruce Willis er asshole og Tom Cruise latterlig.
Gjest JakeGreen Skrevet 30. september 2013 #60 Skrevet 30. september 2013 (endret) Gi meg Hugh Jackman og Christian Bale samtidig heller. Med eller uten motorsag? http://starchive.files.wordpress.com/2010/02/christian-bale.jpg Endret 1. oktober 2013 av ninuska_
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå