Gjest Gjest Skrevet 13. september 2013 #21 Skrevet 13. september 2013 Bruce willis er vel snart 60, tom cruice, brad pitt og depp er rundt 50. Kunne dere hatt sex med dem. Eller er de bare kjekke på en ikkesexuel måte? Skriv gjerne deres egen alder også. Hvorfor spør du om det?
Gjest Arbeider Skrevet 13. september 2013 #22 Skrevet 13. september 2013 Hvorfor spør du om det? Fordi jeg er hollywoodkjekkas i 50 årene. 2
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2013 #23 Skrevet 13. september 2013 Fordi jeg er hollywoodkjekkas i 50 årene. Ja, ja.
Gjest Gunfreak Skrevet 13. september 2013 #24 Skrevet 13. september 2013 Lurer på hvor mange kvinnelige sexsymboler vi ville hatt om menn også ble avtent av det inni hodet på dama. Men ingen som synes det er rart at en som er i 50 årene som depp har så vannvittig draget på unge jenter? De fleste ville vel ment at andre menn var ekkelt. Og hva med de som synes gahr støre er kjekk ville noen ligget med ham. Flere navn på menn over 50 som er seksuelt attraktive? Jeg blir med en gang avtent av kvinnelige Scientologister. Er flere av de som er pene, så lærer jeg at de er scietologister og da bare tenker jeg stakkars dem. også låser jeg dem inne i "ikke sexy boksen" jeg har i hode.
TheHairyToothfairy Skrevet 13. september 2013 #25 Skrevet 13. september 2013 Jeg blir med en gang avtent av kvinnelige Scientologister. Er flere av de som er pene, så lærer jeg at de er scietologister og da bare tenker jeg stakkars dem. også låser jeg dem inne i "ikke sexy boksen" jeg har i hode. akkurat som du hadde lagt deg på bakken med spark og gestikulering, med gråt i halsen, om en av dem hadde tilbydt seg vasjinaen sin.
Gjest Gunfreak Skrevet 13. september 2013 #26 Skrevet 13. september 2013 akkurat som du hadde lagt deg på bakken med spark og gestikulering, med gråt i halsen, om en av dem hadde tilbydt seg vasjinaen sin. Vel fordelen er at disse kvinnene hadde ikke likt meg uansett så det er en problemstilling jeg aldri trenger å ta, så jeg slipper å sjekke om jeg har dobbel moral eller ikke når det kommer til det der. Men jeg ser på jo dem som litt tilbakestående, og jeg kan jo ikke ha sex med noen som er tilbakestående, det ville være overgrep. 2
Ms.Mx Skrevet 13. september 2013 #27 Skrevet 13. september 2013 Yipikaye father fucker! Men seriøst, jeg kan ikke helt si jeg har lyst til å ha sex med en kjendis igjen. Gjorde det en gang og endte opp med å bli voldtatt, også er det noe med det å se dem som vanlige mennesker, ustelte, med tåfislukt og det hele.
Gjest Gunfreak Skrevet 14. september 2013 #28 Skrevet 14. september 2013 Kan forresten nevne at jeg og Bruce har bursdag på samme dag! Så å ha sex med meg er på en måte en kosmisk måte å ha sex med Bruce willis på! 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. september 2013 #29 Skrevet 14. september 2013 Tom Cruise er kjekk og jeg liker han som skuespiller, men privat er han visstnok spik spenna gærn og vil derfor ikke ha sex med han. Bruce er blitt for gammel, selv om han holder seg uforskammet godt. Og Pitt? Tror ikke det.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. september 2013 #30 Skrevet 14. september 2013 Glemte Johnny Depp! Han kunne jeg tatt lett! Men bare om han kledde seg som Jack Sparrow:p 1
Gjest Gunfreak Skrevet 14. september 2013 #31 Skrevet 14. september 2013 Det er interesant Bruce willis virker mest populær her inne, noe som kanskje er oppmuntrende for menn, Bruce ser jo ganske normal ut, ikke six pack, ikke noe hår lengre, men en sterk og maskulin mann. Så er tydlig at damer her inne i hvertfall har ganske anderledes smak enn blader som nominerer Pitt som sexieste mann i verden rett som det er.
Gjest Arbeider Skrevet 14. september 2013 #32 Skrevet 14. september 2013 (endret) Gunfreak bruce ser ikke ganske normal ut. Ja han har mistet håret men thats it. Han er både veldig trent og har et fint ansikt. Men det syke er selvsagt alderen. Endret 14. september 2013 av Arbeider
Gjest Arbeider Skrevet 29. september 2013 #33 Skrevet 29. september 2013 (endret) Hva med Daniel Day Lewis? Han er jo kjekk, men jeg tenkte på rollen hans som Lincoln, den er jo ikke en kjekkasrolle, men han er jo fortsatt kul(i mine øyne). Får man nok poeng om man er kul* selv om man er gammel? Daniel er jo egentlig kul i alle rollene sine, så de andre rollene hvor han er gammel og ikke fremstilles som kjekkas teller også. Hadde jeg vært jente tror jeg at jeg kunne tatt han i alle tre oscarrollene. *Ikke kul som depp-roller, men mye autoritet. Endret 29. september 2013 av Arbeider
makkapakka Skrevet 29. september 2013 #34 Skrevet 29. september 2013 hadde ikke vært vanskelig i det heletatt å ha sex med alle på engang.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2013 #36 Skrevet 29. september 2013 Nei, men george clooney derimot, nam Anonymous poster hash: 2997a...c47
Cathrine88 Skrevet 29. september 2013 #37 Skrevet 29. september 2013 Nei takk. Men Johnny Depp er pen å se på.
Silfen Skrevet 29. september 2013 #38 Skrevet 29. september 2013 Måtte google Lewis. Not my cup of tea.
Gjest Arbeider Skrevet 29. september 2013 #39 Skrevet 29. september 2013 Måtte google Lewis. Not my cup of tea. men i filmene? Det er vel der mange av kjekkasene drar poeng gjennom rollene sine? Så kunne du pult Lincoln? Eventuelt han i There Will Be Blood eller Gangs of New York?
bella_ Skrevet 29. september 2013 #40 Skrevet 29. september 2013 (endret) Ikke Bruce Wills eller Tom Cruise, nei. Men Johnny Depp - ja takk! Jeg har også en liten crush på Christoph Waltz fra Tarantino-filmene, er jeg helt alene??? Aner ikke hvorfor, men er nok en fascinasjon for Depps og Waltz' skuespillerevner og væremåte... Jeg er 20 år. Endret 29. september 2013 av bella_
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå