Gå til innhold

Hvorfor er det galt å bruke jenter for sex?


tom1986

Anbefalte innlegg

så helt utrolig saklig og objektivt å trekke inn Friends eller på stå at jeg er en mannfolkhater uten å argumentere for påstanden. :icon_lol:

Friends er jo humor basert på mulige dagligdagse hendelser. Men jeg nevnte det for å få sett på dette med humoristiske øyne. Jeg står fortsatt fast på at begge parter bruker hverandre like mye. Unntaket om en jente har siktet alt for høyt og har sex med en attraktiv gutt. Da er ofte intensjonene hans uforpliktende sex(ONS).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Friends er jo humor basert på mulige dagligdagse hendelser. Men jeg nevnte det for å få sett på dette med humoristiske øyne. Jeg står fortsatt fast på at begge parter bruker hverandre like mye. Unntaket om en jente har siktet alt for høyt og har sex med en attraktiv gutt. Da er ofte intensjonene hans uforpliktende sex(ONS).

Bla, bla. Du er så utrolig dum å lese.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bla, bla. Du er så utrolig dum å lese.

Grunnen til at du er en mannehater er fordi du alltid kommer med personangrep og hersketeknikk mot menn, og det er ikke bare i denne tråden. Forklar meg hva du mener ligger i ordet sex og hvorfor jenter og kvinner alltid er offer for gutter som trodde det var andre intensjoner bak sex. Tror du gutter for nytelse av å såre jenter? Tror du gutter får en slags selvtillitsboost av å dumpe jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke galt så lenge du gir klar beskjed om at du kun vil ha sex. Men du skal vite at dersom du holder på med noen kun for sex, så er sjansen der for at en av partene kan få følelser. En gang er det deg som får følelser, og da skjønner du nok hvorfor bare sex kan være litt "farlig" :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at du er en mannehater er fordi du alltid kommer med personangrep og hersketeknikk mot menn, og det er ikke bare i denne tråden. Forklar meg hva du mener ligger i ordet sex og hvorfor jenter og kvinner alltid er offer for gutter som trodde det var andre intensjoner bak sex. Tror du gutter for nytelse av å såre jenter? Tror du gutter får en slags selvtillitsboost av å dumpe jenter?

Ler og ler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg ikke lyver eller gir falske forhåpninger til de. De er jo voksne mennesker som selv velger å ha sex med meg.

Jeg spør fordi jeg ser flere tråder her der gutter som bruker jenter kun for sex blir sett på som drittsekker. Men på andre siden ser jeg flere tråder der kvinner skriver at de ser på menn som enten kun et enkelt ligg der og da eller som potensielt noe mer, noe langsiktig.

Hva er forskjellen? Hvorfor er det greit at kvinner bruker menn for sex, men ikke greit at menn bruker kvinner for sex?

Hvis man erærlig om det så bruker man ikke den andre,og den andre kan ikke klage,men er du uærlig derimot...

Si meg,hvid morra di lover deg en ny bil hvis du gjør det bra på prøven. Du fullfører prøven,står med glans men ingen bil,hadde du ikke blitt skuffet? Hadde hun derimot vært ærlig og sagt at du får ikke en bil selvom du gjør det bra på prøven,så kan du jo ikke bli skuffet heller.

Personlig så har jeg ikke ons, er som regel ganske dårlig fylleknull,tror aldri jeg har opplevd den deree fantastiske en natta knulley med den deilige mannen så det frister meg lite, og møter jeg på en fyr, har jeg ikke sex etter å ha kjent han en gang,men kanskje den 2-3gangen....blir jeg dumpet da går det bra for har ikke knyttet meg følelsesmessig til han, men venter man i flere mnd og blir dumpa så er det mer sårt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at du er en mannehater er fordi du alltid kommer med personangrep og hersketeknikk mot menn, og det er ikke bare i denne tråden. Forklar meg hva du mener ligger i ordet sex og hvorfor jenter og kvinner alltid er offer for gutter som trodde det var andre intensjoner bak sex. Tror du gutter for nytelse av å såre jenter? Tror du gutter får en slags selvtillitsboost av å dumpe jenter?

Ja jeg tror mange menn nyter det. Å se kvinner gråte og være såret. Å kun følge sitt eget lille ego og tenke med pikken.etterpå vil dere ha sympati fordi ingen damer vil være i nærheten av dere.

Menn er enkle og onde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man erærlig om det så bruker man ikke den andre,og den andre kan ikke klage,men er du uærlig derimot...

Si meg,hvid morra di lover deg en ny bil hvis du gjør det bra på prøven. Du fullfører prøven,står med glans men ingen bil,hadde du ikke blitt skuffet? Hadde hun derimot vært ærlig og sagt at du får ikke en bil selvom du gjør det bra på prøven,så kan du jo ikke bli skuffet heller.

Personlig så har jeg ikke ons, er som regel ganske dårlig fylleknull,tror aldri jeg har opplevd den deree fantastiske en natta knulley med den deilige mannen så det frister meg lite, og møter jeg på en fyr, har jeg ikke sex etter å ha kjent han en gang,men kanskje den 2-3gangen....blir jeg dumpet da går det bra for har ikke knyttet meg følelsesmessig til han, men venter man i flere mnd og blir dumpa så er det mer sårt....

Sammenligner du sex med det å ta en prøve er det faen ikke rart de rømmer. SÅ sex for deg er en prøve du vil bestå for å få en fin bil? Whatever.

Anonymous poster hash: d61af...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror mange menn nyter det. Å se kvinner gråte og være såret. Å kun følge sitt eget lille ego og tenke med pikken.etterpå vil dere ha sympati fordi ingen damer vil være i nærheten av dere.

Menn er enkle og onde.

Jepp,menn er drittsekker. 0 empati. Fins kanskje 10 menn i hele verden som ikke er sånn. Og det er litt trist.

Anonymous poster hash: 9b1bf...b2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg ikke lyver eller gir falske forhåpninger til de. De er jo voksne mennesker som selv velger å ha sex med meg.

Jeg spør fordi jeg ser flere tråder her der gutter som bruker jenter kun for sex blir sett på som drittsekker. Men på andre siden ser jeg flere tråder der kvinner skriver at de ser på menn som enten kun et enkelt ligg der og da eller som potensielt noe mer, noe langsiktig.

Hva er forskjellen? Hvorfor er det greit at kvinner bruker menn for sex, men ikke greit at menn bruker kvinner for sex?

Som regel bruker kvinner menn for å få penger.

Syns du det er greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenligner du sex med det å ta en prøve er det faen ikke rart de rømmer. SÅ sex for deg er en prøve du vil bestå for å få en fin bil? Whatever.Anonymous poster hash: d61af...4e8

Ehhhh enten er du dum eller så kan jeg opplyse om at det var en banalt eksempel...jeeeeez...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,menn er drittsekker. 0 empati. Fins kanskje 10 menn i hele verden som ikke er sånn. Og det er litt trist. Anonymous poster hash: 9b1bf...b2f

Mange menn,ikke alle. Tror de som har litt mellom ørene ikke er sånn,men de fleste tenker med pikken ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...