Gå til innhold

Linn Malen og Thomas


Solstrålen

Anbefalte innlegg

Sitter her i senga på gjesterommet og sturer litt... Denne uken har vært ganske tung med mange tanker i hodet... Er så red for at bestefar ikke kommer til å klare å dra oppover og være med oss i bryllupet... Blir så trist! :cry: Føler meg skikkelig råtten som har begynt å tenke alternative løsninger, hvis han ikke kommer.. Prøver bare å være litt forberedt...

Jaja.. Idag har jeg sagt opp jobben min.. Så nå må jeg begynne på den lange veien igjen.. "Finne-ny-jobb-veien" Har bare 3 ukers oppsigelsestid, og den siste av de tre ukene, har jeg hjemmeeksamen fra mandag til fredag så da har jeg fri. Så da er jeg ferdig med jobben rett inn i juni, og kan bruke de siste 3 ukene der til å tenke BARE bryllup :hoppe:

Idag har jeg faktisk vært litt effektiv! Har skrevet sang til min kjære OG velkomstsang! Må innrømme at den siste er meeeeget kopiert fra et eksempel jeg fant på en sånn "Jeg-skriver-sanger-til-deg-for-penger"-sted. Brukte det ene verset og diktet 2 nye. Ble veldig bra! Er veeeeldig fornøyd! ER forresten diktet på "Per Spelemann". Sangen til min kjære er skrevet på "Kjærlighetsvisa", og den er og flott synes jeg. Den er ikke helt ferdig enda, skal bare la den ligge noen dager føre jg tar den opp igjen. Ser seg ofte blind på rimet når man har holdt på lenge! 7 vers.. ER nok i lengste laget, men føler at min sang er den som har lov å være lang! :Nikke:

Skal få begynt på layout'en på kirkeprogrammet og festprogrammet. Vi har litt peiling på hvordan vi vil ha det. Vi trenger bare et par fine bilder av oss... Lillesøss tok endel når hun var her, før Thomas dro til Oslo.. Så jeg håper de blir bra! *krysser fingre* Har fått kontakt med presten vår, så vi har begynt å sende litt ting frem og tilbake. Han er jo en venn av svigerfamilien min, så det er litt moro for han å få vie Thomas. Var egentlig morfaren hans som skulle gjøre det, men han er så gammel og skrøpelig, at det ser litt dårlig ut for at han kommer i det hele tatt... Utrolig trist!

Idag har jeg vært å kjøpt meg garn! Skal strikke genser til tantebarnet :roll: Håper det går bra! Er ikke URflink til å strikke, men det går nok bra! Er i lyselilla og hvitt, med hvitt pusegarn på kantene.. Har strikket en før, til en av brudepikene våre sin bursdag.. Og nå skal Isabell få en "tantegenser"

Det slo meg her tidligere, når jeg snakket med 14062003 på msn, hvor lite tid som er igjen!! DET ER BARE 44 DAGER IGJEN :o Hjelpe meg! TENK på alt som skal skje før den tid!!!!!! Men trøster meg med at jeg nå ikke har en jobb fra 11-20 hver dag de siste ukene som jeg har lagt inn i planene..

Skal få i box endel ting disse neste ukene. Har vært å kjøpt roseblader (falske) som skal være på bordet. Tenkte jeg kanskje skulle legge tyll eller chiffon midt på bordet, så det ble litt "bølgete". Ikke sånne høye hauger, bare sånn litt.. Sette blomster og lys (kubbelys) oppå, og strø rosebladene rundt sammen med litt hjerter langs kanten kanskje? Må synke inn litt til! Har fått tak i 3 forskjellige rosebladfarger! Det er de 3 fargene som er i bukettene, så det var så gøy! Creme, lilla og mørklilla/vinrødt....

Thomas har vært så herlig med meg disse to dagene her. Jeg har vært litt nede pga dette med far.. Han har kost og vært ordentlig kjærlig og god. Har slått meg hvor UTROLIG heldig jeg har vært :hjerte: Han er rett og slett et utrolig vakkert menneske! Kunne ikke bedt om å få noe bedre (selvom vi alle ønsker oss en uten nykker, og som alltid kommer hjem i rett tid og som ikke hiver sokker på kjøkkengulvet og som bare er omtenksom mot en HELE tiden..)

Men jeg har tenkt på hvor utrolig forelsket jeg er! :hjerter: Har kjent han i 7 år, og det blir bare bedre og bedre. Han lar meg finne nye sider ved meg selv og lar meg ta del i hans utforskning.. Vi vokser liksom sammen, på en måte.. Vi ønsker oss de samme tingene og vi hjelper hverandre til å nå nye høyder og overvinne hindringer, både i og utenfor oss selv.... Det er helt fantastisk hvordan livet blir når man har funnet kjærligheten. Hvor deilig det er å kjenne trykket av armen hans rundt meg og et varmt kinn mot mitt når dagen har vært tung.. Hvor deilig det er å være kjempeglad når jeg forteller gode nyheter, fordi jeg forteller de til Han. Hvor godt det er å vite at jeg kan få dagen hans til å bli litt mindre grå, bare ved å smile og si "jeg elsker deg"..

Jaja.. nå skal jeg i seng! Drømme om bryllup og den herlige mannen jeg sammen med skal utforske den veien Gud har lagt for oss..

Takk Gud, for den gaven du har gitt meg i Thomas....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

nå har jeg ikke snakket med deg i dag, så jeg regner med at det går greit med operasjonen til far.

jeg har ikke så mye tid nå, men vi snakkes i løpet av helgen!!

ps, den ene bikkja til mamma og de har fått valper nå. kjempeherlig!! jaja, måtte bare få det med..:)

glaaaa i deg!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare få samlet litt tanker, og få skrevet ned en "hva-har-vi-gjort-liste". Igår var det 6 uker til dagen vår, og jeg begynner å kjenne panikken!!!!

FERDIGE TING:

*Kirke + prest

*Lokale

*Fotograf

*Frisør + sminkør

*Kjole + slør + sko til brud

*Invitasjoner er ute

*Blomstene er bestilt

*Kokk, servitør og mat er sammen med lokalet, men meny er ikke bestemt

*Brudebilen (bilen til svigers)

*Solosanger, solist og pianist til kirken

*Forlovere

*Toastmaster

*Velkommen sang, og sang til min kjære

*Ønskeliste ute på Tilbords + hos foreldrene våres

*Bryllupssuite

*Tekstlesere i kirken (1dikt og en tekst fra bibelen)

*Gjestealbum

*Brudepiker

HALVFERDIGE TING:

*Bordkortene er påbegynt

*Festprogrammet er påbegynt

*Kirkeprogrammet er påbegynt

*Morgengaven hans

*Klærne hans.. Har funnet en sjakett, men skal se på en annen.

*Inn og utgangsmarsjer

*Alle skjema som skal sendes (sendes denne uken)

*Gifteringene er ferdige, men ikke gravert (blir gjort på tirsdag)

*Svigermor har fått ansvar med kakene( dele ut til familie og venner)

*Salmene (1 i box, en uviss)

*Dikt til kirken (har 3-4 kandidater. Blir avgjort denne uken)

*Borddekoren (sånn nesten i box...)

*Pyntingen av kirken

*Serviettringer

IKKE FERDIGE TING:

*Bordplasseringene

*Små-hjelpere

*Bryllupskaken!!!!

*Gavene til hjelperne

*Kjøpe undertøy og tiara

*Kjøpe sko til brudgommen

*Laste ned mp3-filer, og brenne over på cd'er

*Kaffesang

*Kjøreplan for dagen

*Fotograf til dagen (ikke brudebildene, men en som spesielt går rundt og tar bilder på dagen. I kirken osv)

*En som filmer

*Kjøpe servietter, lys, speil og tyll/organsa

*Solarium (begynne neste uke?)

*Lysdekor

*Engangskamera

*Pynting av lokalet

*Blomster til brudepikene (buketter eller strø roseblader?)

*Transport av gjester fra kirken til lokalet

Hm.. Dette var vel det jeg kom på i farten nå... Ser at jeg/vi har vanvittig mye å gjøre de neste dagene og ukene... Får rett og slett begynne med en gang jeg :enig: Blir ikke gjort noe hvis man ikke setter igang! Får ta meg en omgang på bordkortene og litt sånn...

Er det noe jeg har glemt?? Dere andre vordende bruder der ute?? :roll:

Føler at jeg ikke har helt kontrollen over dette nå.. Blir så stort, liksom..

41 dager igjen dere! DET er ikke mye du!

Jaja, frem med bryllupstingene og la timene renne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

ting ordner seg snart skal du se. du vet, ting har en tendens med ordne seg for snille jenter..hehhe!!!

jeg syntes du er skikkelig flink jeg!! selv om det ikke er så mange som klapper deg på skuldren og sier det, så vet du jeg syntes det. pg det hjelper kanskje ikke så mye, men jeg tar det via tlf og nett. men du vet jeg er kjempstolt av deg og jeg syntes du er utrolig god!!!

kjempeglad i deg!!!!!!!!!!!!

tiden går, søsterskap består!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen min!

ÅÅÅÅ, du er så god du!

Er så snill mot meg og trøster og gjør meg så glad!

Jeg er kjempe glad i deg vennen min!

Det går litt bedre med meg nå, begynner å komme seg llitt iallefall! Har bare vært så trist og lei i det siste, ingenting er blitt ordna så deppa som jeg har vært...

Men nå tror jeg solen skinner mot meg på ny!! JIPPI! Merker gleden begynner å komme tilbake igjen!

Går det bra med deg da?

Takk for 17. mai meld, det var koselig!

Her nede var det helt forferdelig vær, blåste og dusk regnet, var iskaldt!!!

SÅ vi var bare ute ca 1 time, så gikk vi hjem igjen og spiste kake og slappet av.

Jeg og en venninne var ute på kvelden da, var sjåfør for noen folk, og det var kjempe koselig!

Har følt meg skikkelig ensom en stund nå, for jeg har ikke så mange venner her nede, de fleste er i Lillesand og hun jeg går med her nede bor i Lyngdal , så hun er bare hjemme av og til. Så når KJell ivar er med kamerater sitter jeg som oftest hjemme alene, og det tærer på en skal jeg si! Det var så godt å kome ut å treffe folk og gamle venner. (Gikk sammen med bare masse gutter før jeg ble sammen med Kjell ivar, slutta med det når vi ble sammen, så det var koselig å treffe dem igjen!)

SÅ nå er jeg i bedre humør!

Hun venninna mi kommer hjem ogjen til helga, og da skal vi og ut! Gleder meg!!

Må stikke!

Hør ifra deg snart da!

STOOOR Klem fra Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Takk for hilsen Go'vennen min :kyss: Håper du føler deg ENDA litt bedre idag, og at operasjonen idag gikk bra! Har sendt deg en mail, og skal sende bilder i neste uke!

Igår ble vi ferdige med ønskelisten, vi fikk bestemt dikt til kirken og den siste salmen, kjøpte servietter og ikveld er det vals på menyen!

Gleder meg!

Ønskelisten vår ser sånn ut:

Liste på tilbords med:

  • servise

hardanger bestikk

glass

wok

brødboks

glassboller

vase

I tillegg:

  • Fotoapparat, APS med zoom

Trille-koffert-sett i hars plast

Trådløs isdn telefon

Lenestoler

Overmadrass til sengen

Sonefri DVD-spiller

Gavekort; IKEA, Skeidar og TIlbords

Kjøpmannsdisk i tre med 2-3 dører +skuffer

Bokhylle i tre med rygg

Høye leselamper (som skal stå på gulvet)

Saccosekker :ler:

Støvsuger

Brødrister

Stavmikser

Kokebøker

Skittentøysdunker fra Skeidar

Austin-figurer

Beaver-lux håndklær fra Jysk. mørkelilla og cremefargede.

Trivial Pursuit, familieutgave

Ja, det var det... Grei nok liste.. Vi har liksom så mye stæsj.. Det er mue dyrt vi trenger.. Får håpe tantene og endel av vennene slår seg sammen.. Er jo ikke så viktig da, men er jo greit å få noe av det man ønsker seg! Må innrømme at jeg er litt spent på hva vi får av svigers og morfaren til Thomas.. Er myyyye spekulasjoner ute å går i hele familien... Ellers så gleder jeg meg veldig til å se den gaven forloveren min har laget.. Vet hva det er, og det gleder jeg meg masse til!

Jaja, skulle nå bare oppdatere litt :roll:

I kveld er det privattimer i vals kl 21.00!! :hoppe:

Ønsk oss lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare MÅ jo fortelle om timen vi hadde med vals igår :Nikke:

Thomas hadde gruet seg noe veldig, for han er ikke akkurat rytmens mester, for å si det sånn :ler: Da vi kom inn på dansesenteret, traff vi hon som skulle lære oss, og hun var veldig søt og grei. Jeg var litt redd for at vi skulle havne hos en gammel, sur dame som hakket og pirket på alt vi gjorde! Da hadde han nok mistet motet med en gang... Så det var bra!

Vi bestemte oss(Les: Thomas bestemte :ler2: ) for å danse engelsk vals, og satte igang. Og jeg må si at jeg er imponert!! Ikke det at det gikk bra, men det gikk mye mindre katastrofalt enn det kunne ha gått, hehe. Det eneste problemet nå er jo at de fine, hvite brudeskoene mine ikke er så hvite lengre :wink: Kanskje ikke den beste ideen og danse i de?

Men hovedsaken var at Thomas koste seg masse! Han var blid og fornøyd og synes det var kjempemorro! Det var så utrolig lettende og godt å se, for det kunne ha blitt helt katastrofe!

Og et nytt problem som melder seg nå, er jo at salen vi skal danse vals i er 5 kantet (blir jo rundt i dansingen) :roll: Hm.. Vet ikke helt hvordan det kommer til å gå! Får nok øve masse på stuegulvet!

Vi har ikke helt bestemt hva musikk vi skal danse til, har 3 som ligger der! Thomas skulle velge det...

jaja, måtte bare fortelle hvor gøy vi hadde det der. Vi lo og tøyset og telte 1-2-3 til vi ble grønn! Kan anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg!!!

hvordan går det??? Nå næermer det seg masse ja :D

om 2 uker er jeg blitt fru...og du noen uker etter meg igjen..thi....så gøy!!!

føler ting begynner å falle på plass nå...mangler ikke mye heldigvis...skal gjøre ferdig sangheftet og kirkeheftet....

håper å høre fra deg snart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

kult at dere likte dere på valskurs da! ikke minst at thomas kom seg gjennom det uten at beina dine ble ødelagt.. :ler: gleder meg til å se den ja. men jeg tenker jo mitt når jeg leser at dere skal øve i stuen deres.. :blunke:

nå er jeg kommet ned til krsand. her skal jeg være til i morgen. da skal jeg til skien og dømme i drilliaden . et er altså et uoffisielv nm i drilldans. så det gleder jeg meg til. det eneste jeg ikke gleder meg til er at vi må kjøre herfra seeeinest kl 0400 i natt... og jeg kom akkurat med toget i fra jæren og er ikke akkurat uthvilt.. men det tar vi som det kommer... :lol:

jeg trodde jo vi hadde fått nett hjemme nå og at alt var ok. men der tok jeg feil... så larsen og naboen holder på å fikse så godt de kan. så det skal visst være ok til jeg kommer hjem igjen i morgen. håper jeg... :P

jeg har sendt brev til deg i dag forressten!! så det får du sikkert til mandag. måtte bare få sendt det. gadd ikke vente helt til vi kommer opp i bryllupet.

må løpe. skal spise middag. men vi snakkes!!

love you!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANN!

Som kanskje mange allerede har fått meg seg, så har jo svigers leid inn en trompetist til å spilleunder vielsen vår... uten at vi har hørt noe om det... På en side, så var det jo helt supert, for vi hadde snakket om det for lenge siden, men av økonomiske grunner slo vi det fra oss.. MEN på den andre siden, så føler jeg meg litt overkjørt.. Tror nok kanskje jeg hadde reagert litt liksom.. Dørene åpner seg og DER jomer det trompetspill!! Hadde jo trodd jeg var kommet feil!! Skal jo ikke ha verken linser eller briller på den dagen, så jeg hadde nok begynt å lure litt.. Klarer jo ikke å se helt fram til alteret ordentlig :ler: ER det riktig brudgom her oppe, mon tro???

Idag har jeg vært og "ordnet" morgengaven til Thomas!!! Det er VEEELDIG hemmelig hva det er, og ingen får vite noenting!! det er dessuten ingen som hadde trodd meg om jeg hadde sagt hva det var, hehe!

Ellers så har svigermor vært å "slengt" med leppa da... "Du KAN jo ikke gå alene inn i kirken!!! TENK hva folk kommer til å tenke da!" Spiller DET og noen rolle da??? Det er sikkert bare henne som tenker: (som hun selv sa) se, så stusselig den bruden ser ut da... Er det virkelig noen som tenker sånn, så får de vel bare gjøre det da!

Og en annen kommentar: "det er jo bare en realitet at de fleste kommer for å se på Thomas" Ehm.. HALLO??? Hva med meg da?? BRUDEN!! Jaja, får bare bite det i meg, som jeg pleier!

Ellers så har vi fått gjort litt småting disse dagene også.. Blitt bestemt at det er lillesøsteren til Thomas som skal hente meg og forlover hos frisøren. Det er bestemt at det er svigers som skal pynte kirken (lettest siden de bor nærmest!)

Jeg må løpe å få i meg noe mat jeg! Er helt giret etter dette med morgengaven til Thomas! ER URFORNØYD!!!! Kunne ikke gått bedre!!

Kos og klem fra finværet i Bergen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

det er bare for at hun er missunnelig hun sier det ser stusselig oppover alene. du vet, vi vet alle vet at det ser ikke stusselig ut.. hun er bare teit!

ferdig med den saken;)

gla i dæ!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det 1.juni, og med 27 dager til bryllupet kribler det litt ekstra i magen! Endelig er det måneden vi skal gifte oss i!!

Jeg har hjemmeeksamen fra imorgen, mandag, til fredag, så da går det bort en uke (selvom jeg tviler på at jeg holder meg unna :wink: )Så skal jeg kanskje, kanskje en tur til syden en uke! Min mor som hadde lyst å ta meg med en uke. Thomas synes det var helt genialt for da kunne han jobbe natt nesten en hel uke (sånne 12-timers skift) OG selvfølgelig dra å spille siste bortekampen denne sesongen!!! Greit deal det! Vet ikke helt om det blir noe av, vi skulle avtale et par dager før vi reiste evt. Synes jeg hører smella til Svigermor :fy: "Er det jeg har sagt hele tiden!! Hun er ikke noe å samle på! Tenk å dra bort en helt uke bare 3 uker før bryllupet!" Men vet dere hva folkens; Jeg har virkelig fortjent å dra bort den uken, og jeg innrømmer det så gjerne! Så lenge Themas, helt ærlig, synes det var en god ide, og synes jeg virkelig fortjente å dra bort litt, spiller det INGEN rolle hva de andre sier!

Ellers er jo tragedien et faktum da! Bestefar skal opereres 16.juni, og er ikke i stand til å dra noe som helst sted! Det blir ikke noe bryllup på han, og jeg blir ""far"løs" for en dag! :grine: For en trasig greie! Han har ventet på denne operasjonen i over 10 år, og turte ikke si nei.. Jeg vil ikke at han skal si nei heller! Jeg er kjempelettet over at han ENDELIG har fått den operasjonen! Håper han blir bedre etterpå. Han blir jo bare dårligere og dårligere.. Er så vondt å se på.. Så jeg har veldig blandede følelser for det, men er vel mest glad nå som jeg har fått det litt på avstand! Han ringte meg når han hadde fått vite det, så da satt vi på hver vår kant av landet og gråt på telefonen! Klart det er trist, men hva kan man gjøre! Får gjøre det beste utav det! Vi blir gift og han blir frisk!

Det er da bestemt at min mor skal følge meg opp! Det har virket litt på meg som om hun ikke har hatt så lyst egentlig.. Men det hadde hun likevel, så da blir det sånn. Greit å ha noen å klype i armen oppover der :ler: Vi skal alle tre (meg, forlover og mamma) til frisøren på dagen. Siden jeg bruker en liten frisørsalong (er min faste frisør) ble det litt problemer med plass og tid.. Er bare 1,5 som jobber der. Hun som eier salongen + en i 50%. Så da måtte vi mixe og trixe litt, og har funnet en løsning som er meget ok!

Sånn ser begynnelsen av dagen min ut:

08.45: Blir hentet hjemme og kjørt til byen.

09.00: Frisør

11.00: Sminkør

11.30: Blomstene blir levert

12.20: På med kjolen

12.35: Blir hentet i byen

13.00: Kirken

Vi byttet fotograf på fredag! 29 dager før :o Vi har snakket om det før, for vi har vært litt misfornøyd med pris og måten han ønsket å ta bilder av oss på (kjedelige rett opp og ned bilder) Vi måtte ut med 8000 for bildene og 5000 ekstra for takkekortene (vi må ha mellom 150 og 200 stykk) 12 000kr! :o Jeg synes det ble litt for drøyt, når vi ikke fikk det som vi ville! Så da ringte jeg rundt til 15 forskjellige fotogtrafer... og 2 hadde ledig!!!!!! 2! Så vi gikk til den mest kjente først. Han iv hadde hørt navnet til, liksom.. Men, uff.. Nei, ikke oss i det hele tatt! Kjedelige opp og ned bilder med tragisk bakgrunn for en ikke-så-mye-billigere-penge enn det vi allerede hadde... så gikk vi til den siste, som vi ALDRI hadde hørt om! Folk vi har snakket med de siste dagene har og sagt at de ikke har hørt om de.. Men FOR NOEN BILDER! og FOR EN SERVICE! Kjemien var der med en gang! Hennes ideer og våre ideer var helt på samme bølgelengde, og det føltes SÅ deilig! Så nå får vi de litt utradisjonelle bildene vi ønsker + noen tradisjonelle da selvfølgelig! Skal ta bilder på 4 ulike steder, og regner med å bruke 2 timer. Så utrolig deilig når ting faller sånn på plass :hoppe:

Skal ta å skrive en oppdatert liste i et eget innlegg under, for nå begynner ting å komme seg litt her!

Har fått laget kirkeprogrammet! Men venter på godkjenning fa presten da.. Tar liksom sin tid! Diktlesingen er i boks.. Ja, skal oppdatere listen jeg!

Sånn utenom dette har det vel ikke skjedd så mye!

Idag skal jeg skrive bordplasseringen... DET kan bli morro gitt :Nikke: , og denne uken skal vi ha møte med toastmasteren vår og avklare endel ting der! Begynner å komme seg dette her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FERDIGE TING:

*Kirke + prest

*Lokale

*Fotograf, nettopp byttet

*Frisør

*Sminkør

*Kjole + slør + sko til brud

*Invitasjoner er ute

*Blomstene er bestilt

*Kokk, servitør og mat er sammen med lokalet, men meny er ikke bestemt

*Dessert

*Brudebilen (bilen til svigers)

*Solosanger, solist og pianist til kirken

*Forlovere

*Toastmaster

*Velkommen sang, og sang til min kjære

*Ønskeliste ute på Tilbords + hos foreldrene våres

*Bryllupssuite

*Tekstlesere i kirken (1dikt og en tekst fra bibelen)

*Gjestealbum

*Brudepiker

*Kirkeprogrammet er ferdig

*Svigermor har fått ansvar med kakene (dele ut til familie og venner)

*Dikt til kirken, "Lyset" av Halldis Moren Vesaas.

*Pyntingen av kirken er bestemt (Hvem og hva)

*Blomster til brudepikene

*Salmene

*Gaveopppakkere + hvem som tar med gavene hjem

*Programmutdelere i kirken

*Sjåfør den første delen av dagen

HALVFERDIGE TING:

*Bordkortene er påbegynt

*Festprogrammet er påbegynt

*Morgengaven hans

*Klærne hans.. Har funnet en sjakett, men skal se på en annen.

*Inn og utgangsmarsjer

*Alle skjema som skal sendes (sendes denne uken)

*Gifteringene er ferdige, men ikke gravert (måtte målforandre min ring!! 2 nye uker..)

*Borddekoren (sånn nesten i box...)

*Serviettringer

IKKE FERDIGE TING:

*Bordplasseringene

*Bryllupskaken!!!!

*Gavene til hjelperne

*Kjøpe undertøy og tiara

*Kjøpe sko til brudgommen

*Laste ned mp3-filer, og brenne over på cd'er

*Kaffesang

*Kjøreplan for dagen

*Fotograf til dagen (ikke brudebildene, men en som spesielt går rundt og tar bilder på dagen. I kirken osv)

*En som filmer

*Kjøpe servietter, lys, speil og tyll/organsa

*Solarium (begynne neste uke?)

*Lysdekor

*Engangskamera

*Pynting av lokalet

*Transport av gjester fra kirken til lokalet

*Forrett og hovedrett

*Hvem rydder kirken for blomster??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

fy fillen du er god!!! du burde seriøst ta fatt på drømmen din å jobbe med dette på heltid asså!!!! seriøst!! jeg vet hvor mye du har lagt ned i dette bryllupet og jeg vet du tenker på alle detaljer og jeg syntes du er vannvittig dyktig!!

nå er det ikke lenge igjen til vi treffes!!! gleder meg såååå mye!! både jeg og larsen kommer opp på fredagen på dagen. fikk han til å få fri den dagen, så slipper det å bli stress.

jeg har ligget på plenen i dag. vi var alle ute i det fine været og hadde naboungene på besøk. og smarte meg, gnidde meg i øynene i tillegg til å ligge på plenen som larsen slo i går.. *har jo ikke allergi jeg da..* så jeg måtte jo bare gå inn en stund så øynene kunne ese ned til normal størrelse. :o sånn var de, bare hoven utgave.. ja, du vet hvordan jeg ser ut i det tillfelle :blunke:

men jeg må komme meg videre på kg, så vi snakkes om 2 min.. :ler:

gla i deg!!!!!!!!

T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅÅ bare få sagt at jeg nå er ferdig med bordplasseringen!! Og at det ble veeeldig bra! Meeeget fornøyd! Jepp, jeg er bare flink :Nikke:

Etter 4 timer med tenking, vurdering og irritasjon, gikk det opp, og det er bra.. følte meg litt :forvirra: en periode!

Vi har gjort det slik:

IKKE splittet par, utenom forloverne.

Satt alle i nærheten av noen de kjenner og noen de ikke kjenner (så godt det lot seg gjøre da!)

Ikke tenkt: Det er så flott å få noen nye venner denne dagen! Greit å ha noen i nærheten som du kjenner fra før!

Men det er nok sikkert noen som blir misfornøyd likevel :roll: Er ALLTID noen som ikke blir fornøyd!!!

Da var det gjort! Nå må jeg bare få skrevet det opp på et stort ark og satt det i ramme!

*Smiler bredt og er veeeldig fornøyd med dagens arbeid*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sunshine-t

heisann ja!!

for å ta det siste først, jo da, jeg kan lage flere tråder jeg. ikke noe problem. bare send over materialet jeg trenger for jeg leverte jo alt til deg når jeg var der oppe sist gang vet du. send det du vil uavhengi av hva det er. du vet jeg gjør det.

ja, lenge leve fotballen.hehe!! jeg er bare glad for at ikke brann spiller så tidlig at det forstyrrer frokosten.*ler masse, som om jeg spiser frokost* heheh!!! ok, men bare når larsen lager om søndagene, sånn en sjelden gang innimellom.

heh!! jeg er på chatten nå og blir sjekket opp av en 14 åring..heheh!!! jeg` syntes jaffal det er morsomt, men så har ikke alle samme humor som oss heller..hehe!!! men det er likegreit det, egentlig!!

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

kom på en morsom ting som skjedde meg på fredag.

jeg er jo ferdig med å amme, og da henger ikke ting like høyt som de en gang gjorde...*kremtkremt* så i og med at jeg skulle ut på fredagskvelden, så fant jeg ut at jeg skulle koste på meg en ny BH. Og det var jo greit nok. så kom jeg inn i et prøverom og hadde med meg en greit hvit Bh. og det var en som jeg kunne ta av stroppene på* litt viktig til bryllupet, for da kan jeg ikke ha stroppeBH under kjolen*

men uansett, jeg prøve den ene etter den andre. og tilslutt fant jeg en som passet. litt for liten, men det var den eneste de hadde og jeg MÅTTE ha en.. plutselig åpnet en heeelt nye verden seg for meg! puppene min hang på plass...!! ok, dette høres helt teit ut, men det var ganske så svært for meg. så jeg følte jo at jeg var overfylt med silikon..hehe!!! og at masse folk så rart på meg...

folk jeg ikke hadde sett på lenge spurte t.o.m om jeg hadde algt inn noe..hheeh!! men neida. det er bare at de henger der de skal og at de ser gaaanske så flotte ut..hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du delte den flotte puppe opplevelsen med oss her i bryllupsdagboken min :hoho:

Gubban, du er tidig kosekosen min!!

Ler meg i hjel noen ganger!

Jeg sender perlemøkka til deg idag (er hun ikke snill???) Har "tilbydt" seg å lage ferdig serviettringene som jeg ikke klarer å få ferdig selv i alt stresset nå!!

Nå er eksamen igang! Skal inn på biblioteket å lese.. Oppgaven virket ok, men det gjør jo alle helt til man setter seg ned for å løse de! Skal være inne fredag kl 13.00.. Må jobe jobbe jobbe nå!!

Hadet! Wish me luck!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

velvel.. du rekker jo ikke å gjøre alt og da tar jeg det jeg kan få. det er samme systemet som sist gang,sant?

tenkte jeg måtte dele puppehistorien med deg nå. du trenger å trekke på smilebåndet midt oppi alle xamenene :ler:

lov ya a looot!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...