Gå til innhold

Linn Malen og Thomas


Solstrålen

Anbefalte innlegg

HEI VENNEN MIN!

Å, så koselig at du har skrevet hilsen i dagboken min :D Blir jo nesten litt rørt, men det er jo bare litt typisk meg, hehe.. Sippesippe burde vært mitt andre mellomnavn :hoho:

(For dere som ikke skjønner så mye nå, så er da Tone min søster og forlover, som har snikt seg inn her til oss!)

Ja, jeg gleder meg også masse masse til å dra nedover snart. Deilig at det ordner seg slik at vi kan lage bryllupstingene sammen. Hadde ikke blitt helt det samme alene vet du!

Synes det er litt moro at vi har så like kallenavn på nett! Uten at jeg har visst ditt og du har visst mitt.. Jaja.. Var vel kanskje ikke så stor overraskelse da!

Går nå å venter på Panduro pakken nå.. *vente vente* Skal bli så deilig å få gjort unna endel bryllupsting! Gleder meg til å begynne på den delen egentlig! Har gruet meg veldig lenge, men nå begynner jeg å synes at alt er gøy igjen! Gleder meg masse til bryllupet nå.. Kribler i magen når jeg tenker på det.. Snakket med en kamerat av meg som skal gifte seg i sommer med en polsk jente i Polen, og de har 20 000kr i bryllupsbudsjett for en 2 dagers fest.. SKulle ønske det var mer på det nivået her i Norge også, hehe!

Jaja, nå skal jeg legge meg og drømme søtt om bryllupet og min kjære!

Og, lillesøss: Kjempeglad i deg! Takk for hilsen i dagboken min/vår!!

Kos og klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Heisann!

Ny oppdatering her fra vest :D

I helgen ble endelig invitasjonene ferdig! Til Lillesøss: Takk takk :wink: Skulle egentlig ha dratt nedover til forlover/lillesøss på onsdagen og blitt til mandagen, men SÅ HAR SOLSTRÅLEN FÅTT SEG JOBB :hoppe: Fornøyd fornøyd!! Skobutikk.. Helt ok, det viktigste er at pengene kommer og at jeg trives med det. Iallefall, så jeg kunne ikke reise nedover sånn som jeg skulle.. Men vi juksa litt, og jeg fikk meg en liiiiiiiiiten tur nedover.. Bare noen få dager. Da jobbet vi og sto i med invitasjoner, bordkort, serviettringer og pratet løst og fast om bryllupet. Fikk dessverre ikke truffet Anette, eller Anede, og det er leit :grine: Hadde gledet meg til å ENDELIG treffe henne.. Men fikk rett og slett ikke tid! Får ta det igjen snart, vennen min!

Iallefall, invitasjonene er ferdige!! Yippi! Skal sende de i begynnelsen av neste uke (er litt sene, men men!) De ble vanvittig lekre! Kjempefine ble de!! Serviettringene er halvferdige, og lillesøss synes dette var SÅ gøy, at hun ville lage resten alene! *takker og bukker* Bordkortene er ikke helt ferdige, men det er bare litt smått igjen... Svigermor har sagt ja til å skrive på navnene, så da slipper jeg å tenke på det. Har bestemt oss for å gå for kubbelys på bordet, med samme dekor som serviettringene. Ønsker å sette lysene på speilflater og strø roseblader og dekorstener rundt.. Men vi er ikke helt sikre på det enda.. Må tenke litt mer på bordpyntingen..

Ellers så begynner vi å komme litt i mål med endel småting.. Har valgt lys og servietter, har fått solist og pianist til kirken, bestemt solosanger, har fått toastmaster (forhåpendtligvis!!), Har bestemt hvordan vi vil ha sangheftet og litt annet små-pell..

Neste på programmet er å få lagt ut ønskeliste, siden den allerede i lang tid er blitt etterlyst, bestille blomster, finne en bil, bestemme salmer og marsjer og få sendt invitasjonene! Da blir det bra :D

Begynner å nærme seg med stormskritt nå.. Kjolen min kommer om noen uker, kanskje dager, og det blir månedens høydepunkt, hehe.. Har ventet 4 måneder, så jeg begynner å bli utålmodig!! Når den er kommet må jeg få i hus: sko, slør, tiara og undertøy.. Har vel bestemt meg for å droppe smykke, etter å ha trålt alle mulige smykke-butikker i byen utemn å finne noe jeg vil ha.. Kommer til å ha et enkelt armbånd på den ene armen, øredobbene jeg fikk til jul av min kjære og kanskje forlovelsesringen på venstre hånd (har ikke bestemt meg for det enda)

Og, nå er våren på full fart inn. De obligatoriske regnstormene har begynt, buhu.. Men det er finvær også da! Sol og varme sånn av og til..

Hm, det er deilig å leve for tiden :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Hei skjønnasen min! :wink:

Jeg har litt dårlig tid nå, så jeg må være kort. Men jeg ville bare si at det er en stooor ære å vre din forlover og alt arbeidet med bryllupet gjøre jeg meeer enn gjerne!! For deg ville jeg gjort alt vet du!! Nå er jeg snart ferdig med serviettringene :D Det går så fort nå, og jeg har heller ikke vondt i fingeren lengre..hehhe!!!!

Snart kommer jeg opp og jeg gleder meg sååå*rekker ut begge hender* til å se deg igjen, selv om det ikke er lenge siden sist. Men uansett, må løpe. Isabell vet du..

Er utrolig glad i deg!!!! Du er min egen store engel!!

:rosaengel:

De største klemmer, Tone!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen!

Rask skrivepause i påskenedvasken idag:)

Nå har kjolen min kommet!!!! Jeg har bestilt time for å prøve og sy inn den 23.april.. Dette er da også bursdagen min, så jeg la den til den dagen med vilje! Da har jeg noe å glede meg til, siden jeg ikke skal ha noen form for markering i år.. Håper Thomas tar meg med ut å spiser middag eller noe iallefall

ÅH! Jeg gleder meg til å se den igjen og ta på den, hehe.. MIN kjole!! Jeg er så spent på hva Thomas vil synes om den når han får se den på dagen vår! Håper jeg ser så vakker ut i den som jeg føler meg.. Er ikke så nøye hva alle andre synes om den for meg! Jeg føler meg sikkert som en prinsesse uansett.. Bare Thomas synes jeg ser vakker ut.. DET er alt som teller!

Invitasjonene skal sendes imorgen! Skal bli deilig å få de ut.. Slippe å se på de hele tiden :ler: Blir litt stresset av sånn jeg

Ellers så har min mor bestemt seg for å komme oppover en tur i påsken! Det blir koselig! Da kan vi snakke litt om endel ting, som jeg kunne trenge litt hjelp til..

Jeg vil ønske alle lesere av dagboken vår en RIKTIG GOD PÅSKE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Kjempegøy at kjolen var kommet!!! Skulle ønske jeg var der oppe til å se den en gang til!!! Men jeg har jo sett den en gang før,så jeg skal jo egentlig ikke klage, meeen...hhehehe!!! Ja viss du skal sjekke den den 23`dje, så kan jeg ikke tenke meg noen bedre måte å tilbringe dagen på altså :)

Koslig at Lisbeth kommer oppover da! Det er jo en liten stund siden du har sett henne nå og hun er jo nyskjerrig på hvordan planene ligger an.

jeg er i kr,sand nå hos mamma og de. Så glemte jeg jo seff å ta med resten av perletingene.. Tenkte jeg skulle gjøre det i helgen, meeen... Du kjenner til surrehodet meg.. :sjarmor:

Eller, så snakkes vi sikkert på msn i påsken. Så du får hilse thomas og alle andre kjente og kos dere skikkelig i helgen!!

Er sååååååå glad i deg!!!!!!!!!!

Lillesøss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.... Jeg er så lei meg :grine:

Jeg er så utrolig, utrolig fortvilet, at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå... Det ser litt skummelt ut for et juni-bryllup akkurat nå, kan være det ikke blir før til høsten...

Min bestefar som skal følge meg til alters, har ENDELIG fått beskjed om at han skal få den hjerteoperasjonen som han VIRKELIG trenger... MEN.... Den blir sansynligvis samtidig med bryllupet, og han kan verken komme eller følge meg.. Jeg vil ikke gifte meg uten han og bestemor der! De har vært som foreldre for meg.. Jeg er så lei meg.. Hva skal vi gjøre :forvirra:

Vi kommer til å måtte betale en ganske stor sum med penger hvis vi utsetter, og da er det etter all sansynlighet ikke nok penger igjen til å gjennomføre det denne sommeren.. Og vi har ikke så veldig lyst til å gifte oss på senhøsten og vinteren.. Eneste alternativet blir da siste helgen før skolen starter igjen, og hvor gøy er det? gifte seg på lørdag og begynne på skolen igjen på mandag... Vil jo ha litt tid til å nyte hverandre etterpå også.. Nei, vi får ikke ta alle sorgene på forskudd.. Kan være han får operasjonen allerede i midten av mai, og da skulle han være frisk og rask til bryllupet.. Vi får håpe og be om det beste :roll:

Jeg var så deppet på jobb idag at jeg kjøpte 4 par sko, hehe... Et par til min mor som er på påskeferie her, 2 til meg og et til Thomas.. Hjalp litt :Nikke: Blir litt sånn sko-shoppoholiker av å jobbe i skobutikk.. Det har jeg jo skjønt!!

Jaja, får nyte det fantastiske været som er her i Bergen for tiden!! Påskesol og påskevarme :enig_animasjon: Deilig!

Har ikke sendt invitasjonene enda.. vet ikke om jeg skal sende de før jeg vet sikkert når operasjonen blir... Fikk vite det rett over påske.. Tror jeg venter littegranne til jeg...

Lillesøss: Når jeg har sendt invitasjonene, skal jeg også sende deg listen til ut.laget mitt.. Er jo ikke noe vits at du får den enda, når vi ikke helt vet når bryllupet er :sur: Kos deg i påsken med yndlingstantebarnet mitt da, hehe!

Kos og klem til alle sammen fra en litt trist og lei meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

Jeg håper jo ikke operasjonen kommer rett oppi eller før/etter bryllupet.. Stakkar, han tar det vel tungt han og` tenker jeg.. Han har jo gledet seg sååå til å gå opp alteret og hyyylgrine... :wink: men jeg håper jo seff at legene finner ut at han ikke trenger operasjonen i det hele tatt; så det er jo lov å håpe,sant?

Eller så må jeg bare si at du må ikke shoppe deg blakk på sko nå, da vennen..heheh!!! Husk at jeg kommer snart opp og da ser jeg om det er kommet 17 nye par med sko. Og du får ikke skylde på thomas at det er han sine vet du..hehe!!! Og jeg skal jo ha de sølv`e som du snakket om. Kanskje.

Hils de mor kjempemye fra meg og thomas seff!! Og kos dere i påsken alle sammen og ikke ta sorgene på forskudd..? :lol:

Kjempeglad i deg storesøss!!!!!

T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Så kos med hilsen i dagboka mi :D

Håper du har hatt en fin påske, at planleggingen er i rute, og at det går bra med bestefaren din. Får håpe at bryllup og operasjon ikke kræsjer da.

Ha en fin uke!

Kos fra monja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Nå begynner det å nærme seg med stormskritt føler jeg! Ser at bryllupene begynner for fult neste helg, og da kiler det litt ekstra i magen :wink: Gleder meg mer og mer for hver dag som går!

Altså: kjolen min er kommet!! YIPPI! Var å prøvde den på onsdag, som og var bursdagen min.. :bursdag: til meg selv! Og den er jo bare helt nyyyyyyydelig.. Men den er faktisk for stor! Prøvde størrelse 10 på Brudehuset, og de bestilte str 8.. Men den er for stor :sur: Ikke sånn at det gjøre noe egentlig, men den vakre ryggen som de lovet meg med en mindre størrelse, ble rett og slett ikke så vakker som den skulle.. Og jeg kan heeelt sikkert si at jeg ikke har gått ned i vekt, men kan garantere at jeg har gått opp :roll: Jaja, kommer av igjen før bryllupet! Så det var et lite minus da... Skal gå inn til de å høre om det er noe de kan gjøre med det.. Litt småkjipt det der!

Så har vi kjøpt ringer!! ENDA ET YIPPI :ler: VI har letet lenge etter noen ringer vi har "falt for", men vi har sett og sett og sett og sett... Vi har sett i de fleste gullsmeder i Bergen, men har vel følt at det har vært mye det samme vi har sett på. Men altså, på bursdagen min fant vi ringene våre!! Litt sånn overraskende egentlig, for det var ikke noen ringer som de hadde i utstillingen eller som lå sammen med de andre ringene. Jeg/vi var i den lille gullsmed foretningen i nesten en time, hehe. Så og kikket og tittet og ja.. Vi har vært på leiting etter noen ringer som er litt utradisjonelle, men likevel litt tidløse. Så etter litt tid, fant damen i butikken fram en ring som var en kopi av VanBergens spennring i tofarget gull. Den var SÅÅÅ nydelig! De hadde fått laget EN kopi som var litt mindre ruvende og nettere enn VanBergens ring. Jeg falt helt! Jeg var der alene først, men når denne ringen kom opp på disken var det bare å få brudgommen inn dit :Nikke: Inn å godkjenne! Og han synes også at den var nydelig, så da gikk vi for den! Så designet vi hans ring lik min, og nå er vi de eneste som har de ringene der! Ringene er i tofarget gull, en farge på hver side av diamanten (på min ring) Det ser ut som en spennring, men det er en bro under diamanten. Men fra oversiden ser det ut som en spennring. De er litt runde på utsiden, og de er matte.. Vanskelig å forklare, men de er helt nydelige! Helt perfekte og helt oss!!

Og idag har jeg fått bestilt blomster! Endelig! Har lett etter Buketten med stor B, men har ikke funnet noe spess.. Vi har jo gått for lilla som farge, og jeg ønsket å ha blomster som harmonerte med det lilla vi har i papirer, brudepikekjoler + + og ivory-fargen på kjolen min + at kjolen er jo full av perler og krystaller som går mot sølv. jeg har følt at en litt liten bukett med litt heng har vært riktig for min fasong og for kjolen min. Jeg mener seriøst at jeg har vært innom 10-15 ulike blomsterforretninger, og ikke blitt særlig klokere. De har snakket om masse blomster og vist meg farger og former og silkebånd og store perler som jeg virkelig ikke har likt! Men idag, i en liten, "bortgjemt" (sånn du vet er der, men aldri går inn i!) butikk, fant jeg damen med de rette ideene og visjonene for meg, hehe :ler: Hun skjønte med en gang hva jeg var ute etter, og vi satt sammen farger, former og blomster til noe som jeg føler er perfekt! Jeg er overlykkelig!

Buketten er rund med litt heng. Fargene går fra lys lilla mot en lilla/vinrød farge, men innslag av grønt og litt cremefarget. Den spilte virkelig på dette med forskjellige lillatoner, uten å bli bråkete og rotete! Flott! Så var det 6 borddekorasjoner, 3 brystbuketter og 2 brudepikebuketter. Tenkte brudgommen skulle få velge hva blomst av de to hovedblomstene (lilla rose eller mørkilla calla) han ønsker på brystbukettene. Det var en så utrolig deilig følelse å gå ut fra butikken og vite at jeg hadde bestemt meg!! En ting til i box!

Nå skal vi snakke med toasmasteren denne uken og høre litt hva han tenker. Det skal bli spennende. Det er en venn av svigerfamilien, og jeg er veldig spent på hva han har tenkt seg for festen vår. Vi har fått endel tilbakemeldinger på at kaffen vår vil bli kjedelig for vi har for lite program.. Jeg vet ikke helt om det er tilfelle. Vi har nå tenkt litt program, men ikke fullbooke hele kvelden/natten med leker og sketsjer som ingen vil være med på alikevel... Jeg gleder meg til å kunne slappe av og snakke med endel av gjestene som kommer langveisfra, danse litt og bare koooose meg med kaker og venner og min nye ektemann :hoppe: .

Nei, nå får jeg finne fram bøkene mine jeg.. Har eksamen på tirsdag om en uke, og bøkene ligger DESVERRE ganske så nye i en hylle (kjøpte faktisk den ene idag...*skam skam* :oops:

Jaja.. Går nok så bra så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Det var kjempekult at dere fant ringene på bursdagen altså! Jeg ble såååå glad når du ringte og sa det! :ler:

Og blomsterbuketten høres også vannvittig lekker ut! Nå må vi bare finne ny tiara og slør. Eller du` må, rettere sagt. Nå hørtes det jaffal ut om om jeg tar helt over her..hehe!! Men du vet..:) Jeg lever ut mitt brylup via dere jeg vet du...*ler masse*

Vi snakkes i mårra vennen!

Kjeeeempeglad i deg!!!

Lillesøss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen!

Så gøy at du har fått ordnet så masse da!

Buketten hørtes kjempefin ut!

OG GRATULERER MED DAGEN PÅ ETTERSKUDD!!!!

Fikk du noe fint da?

Sorry at jeg ikke svart på meld du sendte, men jeg har ikke penger på mobilen.

I går var jeg på sykehuset i stavanger og operert begge øynene mine, har hatt betennelse i over 6 mnd nå i begge to.

Det er deilig å være ferdig med det, men sinnsykt skummelt.

Jeg knakk jo helt sammen der inne, hyperventilerte og gråt, er livredd leger og sprøyter skjønner du.

Nå sitter jeg her med bandasje over det ene øyet, og kan nesten ikke se på det andre, så du får unnskylde hvis det er skrivefeil!

Håper du har det bra ellers og at bryllupsplanene går etter planen.

Klem Anette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lille vennen min da! Stakkars deg.. Hørtes ikke særlig bra ut det der! *Sender masse gode tenker din vei og en liten nuss :kyss: *

Så koselig at du titter fram i tåken, og skriver her i dagboken da! Jeg har nettopp kommet fra postkontoret, og der har jeg postet alle invitasjonene og BREV TIL DEG! Jess.. Hadde ikke hørt noe særlig til deg i det siste, så jeg sendte deg et brev.. Satt på siste forelesning, og holdt på å døøøøøøøøø av kjedsomhet! Så da tok jeg pennen fatt og skrev brev til deg!

Til bursdagen fikk jeg en NYYYYYYYDELIG Calvin Klein klokke av Thomas. Den var kjempeflott! Hadde sett litt på den, og hintet mot en morgengave, hehe..

Du får iallefall ha god bedring da! Jeg ligger her i sengen med tastaturet.. Er syk jeg og :cry: Jaja, fikk iallefall fri fra jobb og kan lese til eksamen istedenfor :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

håper du er blitt frisk igjen! nå er det ikke lenge igjen til jeg kommer, og vet du hva? nå er perletrådene klare!!! Jeg har jobbet på spreng rett og slett!! men hva gjør jeg ikke fo deg:) heheheh!!

viss jeg ikke får se kjolen en gang til når jeg er der oppe,såååå.. aaahrg!! daaa asså!!!!hehehhe!!!

god bedring vennen!!!!

glaaaaa i dæ!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er da!! Ehem.. eh... Har en liten ting å innrømme ang de perlene da... Det har seg sånn at vi har ombestemt oss ang en sak.. Redd nå???? :sjarmor:

Det har seg sånn, at vi har lyst å gjøre noe annet med bordkortene enn det vi hadde tenkt på først... Husker du det hjertet jeg hadde med opp?? Det i ståltråd og perler på? Sånne skal vi ha på bordkortene rundt et bilde av oss, tenkte vi.. Så på onsdag skal jeg lage hjerter... Puh, gleder meg ikke akkurat da! Men id en sammenheng så tenkte jeg at du kanskje kunne ta noen bilder av oss når du er her??

Hvis jeg får tar i sko før du kommer, så skal vi inn å prøve kjolen igjen! Og så må vi en tur innom blomsterforetningen, så du får se blomstene..

Hm, var det mer da?

Må finne et dikt, tenke ut litt sanger vi skal laste ned og.. var en ting til.. kommer ikke på det nå.. Må vel kanskje hilse på svigers eller noe når du er her?? :tunge1:

Vi får se! Må løpe tilbake til bøkene (som om jeg virkelig egentlig har sett på de idag :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

At du kan skremme meg på den måten asså!!! :evil: Men, perletrådene har jo ikke noe med bordkortene å gjøre? Det er jo serviettringene og lysdekorasjonene som har med det å gjøre? Så enten er det du som suller eller så er det meg som er heeelt på jordet...hehe!! Hadde jo ike vært første gangen heller da,altså, men sånn alikevel.. :blunke:

Meeen, jeg gleder meg sååååå til å se kjolen igjen!! Denne gangen skal jeg ha vannfast mascara,jaffal. Vil ikke ha noe gjenntakelse av sist gang..HEHHEH!!!! :hoho: Og blomstene må jeg jo se..Så fine de høres ut!!

Ja, vi må vel innom svigers..Huff... :pirat: hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for din del nei.. (ang perlene).. JEG må jo da lage 50 hjerter og 50 perletråder (ca halvparten så lange som de vi har til serviettene) og tulle de rundt hjertene... DET blir morro det! Puh, blir sliten bare av å tenke på det..

Nå idag har jeg fått laget meg en ordentlig "SU-liste", som henger på tavla med telefonen i gangen.. Så når telefonen begynner å kime, så krysser vi av på ja eller nei!! MEEEEGET lur er jeg :enig:

Har bare lyst å gjøre bryllupsting for tiden.. Men jeg har en sånn !%/&¤"#"¤¤"¤#%#%¤(/&/%¤&% eksamen på tirsdag, så det ødelegger liksom litt da.. Eller samvittigheten ødelegger for meg.. MÅ liksom lese.. Og nå som jeg må jobbe både imorgen og på lørdag fordi moren til en på jobb hadde dødd, går nesten 2 hele dager bort.. Men, jeg beholder troen på at det går bra likevel! Skal bare holde meg innenfor "stå-karakterene" jeg da.. Satser høøøøøøyt :hoho:

Nei, bøkene kaller.... Eller hørte jeg Big Brother introen på tv, kanskje :roll: ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann vennen min!

Hvordan går det med deg der oppe i Bergen?

Tenker masse på deg vettu (",)

Her går alt topp!

HAdde samlingsmøte i går med foreldrene mine og svigers, kjempe koselig!

Pratet, lo og planla mye!

Og i dag skal je inn å prøve kjolen for første gang etter at den er blitt sydd inn, DET BLIR GØY DET!!!!!

Også holder vi på å få tak i servitører, må vel ha en 6 stk tenker jeg!

Men vi er ikke sikre på hvor mange som kommer enda, har fått endel svar, men har sendt ut 12 invitasjoner til i går, alle m/ følge. så da får vi se hvor mange vi blir.

Alt ordner seg nok vettu!

Gi meg en oppdatering på hva dere har gjort og hva dere har igjen da.

Kjempe glad i deg vennen min!

Klem Anette

Hvor mange blir dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Da er alt pakket og klart til helgen!! Så viss du kommerp å noe mer jeg skal ta med, så er det bare til å ringe. Jeg har ikke laget flere av perletrådene, men det er jo med vilje. Bedre at jge lager de når jeg kommer, for da er vi sikker på at lengden blir ok.

Glad ideg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Nå er en deilig helg over, og hverdagen står på ny for døren.. *Sukk* Synes ikke dagene er noe særlig for tiden, må innrømme det.. Ser at jeg har at SVÆÆÆÆRT problem i livet for tiden, men vet ikke helt hvordan jeg skal gripe fatt i det for å få løst det.. Jeg snakker om jobben min.. På torsdag ble jeg sykemeldt, bare til imorgen så det var ikke noe store greier liksom.. Men jeg har vært KJEMPESLITEN.. Sånn på grensen til deppet og utbrent i en to-ukers periode. Jobbet nesten hver dag.. Jeg er jo seriøs student egentlig da.. Får ALDRI tid til å lese eller gå på seminarer eller noe.. Må jobbe, jobbe, jobbe.. Får ikke fri til å gå på forelesninger eller noe.. Satt å leste til eksamen på nattestid.. Gikk utover søvn, mat og ALT.. Og det har satt seg en skikkelig støkk i meg.. Jeg har vært laaaangt nede før, og har måttet kjempe meg opp igjen, og er jo veldig redd for å havne der nede igjen.. Og jeg vet at jeg må passe på å ikke bli helt utslitt, for da har tunge tanker/minner osv lettere for å trenge seg på..Men hvordan skal jeg få sagt det til sjefen?? Han hører ikke på meg, eller noen av de andre ansatte for den saks skyld!.. Han bare turer fram og setter oss opp på vakter vi ikke har sagt ja til, og blir KNALL-forbanna når vi har andre planer (LES:eksamen, begravelser osv)Har bare jobbet der i ca 2 mnd, så det er jo litt ille, at det er blitt så galt allerede! Alle sier jeg må si opp jobben og finne meg noe nytt, men er jo ikke så lett det heller da! Gikk i 3 måneder før jeg fant denne jobben! Kan jo ikke satse på det en gang til! Uff, det er så vanskelig! Og nå har jeg altså nådd en grense, og blitt syk.. Fått blemmeutslett på magen og lårne fordi jeg er sliten og stresset.. Vondt i nakken og over alt egentlig.. Lite matlyst og sover dårlig osv.. Immunforsvaret mitt er ganske så slitt for tiden, ja.. Så nå var det da kommet en virusinfeksjon, grunnet dette her da.. Morro, morro.. Sjefen var lite glad, for å si det sånn..

Men så kom da forlover/lillesøss/sunshine-t på besøk. Og det var kjempe terapi! Vi STOOOOORkoste oss, og bare slappet av hele helgen. På lørdag spiste vi ost og kjeks og delte en flaske vin, og hadde besøk av Nedi, mannlige-bestisen min (bortsett fra min høyt elskede, da..) Vi lastet ned masse sanger og lagde mimre-cd :ler: MØØØØE dårlige greier der, ass!! NKOTB, Simpsons, Bailando, Hanson... Ja, trenger jeg gå videre, hehe.. Høy fjortis-stemning i heimen på lørdag, ja.

På fredag var vi på Brudehuset og prøvde kjolen min og målte den. Har kjøpt meg sko (YIPPI; endelig!!). Har leitet ganske lenge, men har ikke funnet noe helt 100%. Har smale, små føtter, som må "holdes" fast i skoen, og det har ikke vært lett å finne.. Men nå er de i hus, og jeg har begynt å gå med de, for å bli vant til de. Iallefall.. Kjolen min var jo for stor, og jeg har vært MEEEGET sint :frustrert: Men så hadde det seg sånn at de hadde en som var et nummer mindre, som de skulle sende tilbake. Så da fikk jeg den isteden, og den satt som et skudd! Følte meg som en skikkelig prinsesse når jeg sto der, og lillesøss fikk tårevåte øyne for 2. gang! Hadde jo desverre svigermor med, og det har jo ødelagt litt for meg.. "Ja... den var jo fin den" var da reaksjonen.. Vet ikke helt hva jeg skal si om det.. Orker ikke ta det nå! Får bare synes jeg er så uskikket som livsledsager som hun bare vil! Jeg gidder ikke mer snart! Er SÅÅÅ lei av det mennesket der nå! Merker jeg blir i dårlig humør bare av å være sammen med henne! Men jeg følte meg iallefall kjempevakker! Gleder meg til å bære den på dagen vår! Gleder meg til min kjære ser meg i den :roll:

Vi begynner å få svar på invitasjonene nå.. Hittil ingen nei! Har invitert ca 100 tilsammen. Vi kuttet litt ned, så nå er vi ca 100 igjen..

Nå skal jeg legge meg! Thomas kom nettopp inn døren, og nå er det ENDELIG en kropp ved siden av meg i sengen igjen!! Han har vært i Oslo og spilt kamp denne helgen, så jeg har sovet alene... Så nå skal det bli godt å sovne inntil en varm, deilig kropp!!

Natta alle sammen :Gjesp: !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Takk for en kjempekoselig helg!! skulle ønske den ikke tok slutt. Selv om jeg savnet larsen og isabell og du thomas :lol:

Selv om vi hadde en rolig helg,så fikk vi jo gjort en del. og det viktigste av alt, å prøve kjolen igjen..hehe!!! bildene er sendt, så jeg får de vel om noen dager. tok dobbel kopi, så jeg sender de til deg,så fort jeg får de. håper de blir bra!! og jeg håper du snart sender dine til fremkalling!!! de gleder jeg meg vel mest til. jaffal de siste :hoho: jeg viste bildene vi tok i boxen til larsen. og han syntes jeg så skikkelig stygg ut på flesland-bildet..heheh!!! men det gjør ikke noe.. vi hadde det jo gøy :ler:

tenk, neste gangj eg kommer oppover,så er det i bryllupet... ganske skummelt i grunn!! men alt ordner seg til slutt uansett, ikke tenk på hva elisabeth sier, selv om det er vanskelig. og ikke tenk på ting hun ikke sier.. hun har ikke noe hun skulle sagt alikevel. hun er helt sikkert bare missunnelig :P det er jaffal jeg..;)

snakkes seinere!!

kjempeglad i deg vennen!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...