Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #121 Skrevet 7. september 2013 Takk for svar! Du er snill! Takk for det.
Leonaen Skrevet 7. september 2013 #123 Skrevet 7. september 2013 Vil du ta meg denne gangen også? dukker han opp i nærmeste fremtid?
Gjest pilldorf Skrevet 7. september 2013 #129 Skrevet 7. september 2013 Da var vi ferdig her ja. Hyggelig. Også gjør vi det på nytt i morgen dere.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #130 Skrevet 7. september 2013 Da var vi ferdig her ja. Hyggelig. Også gjør vi det på nytt i morgen dere. Niks, en gang i neste mnd.
Gjest pilldorf Skrevet 7. september 2013 #131 Skrevet 7. september 2013 (endret) Niks, en gang i neste mnd. Nesh. Nå snakker du piss som vanlig. Eller, kanskje du improviserer en til i neste måned uansett. Men det er forsåvidt irrelevant. Vi tar det forfra i morgen vi! ^^ Endret 7. september 2013 av pilldorf
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #132 Skrevet 7. september 2013 Nesh. Nå snakker du piss som vanlig. Eller, kanskje du improviserer en til i neste måned uansett. Men det er forsåvidt irrelevant. Vi tar det forfra i morgen vi! ^^ Gjør det, de.
Gjest pilldorf Skrevet 7. september 2013 #133 Skrevet 7. september 2013 Gjør det, de. Men.. Når det uansett er en slik holdning uten at en får gjort noe med det. Hvor mange ganger er det vits å ta det forfra igjen? Komme i mål liksom. Nytter ikke å ha et mål hvis man aldri kommer seg dit, fordi man derimot begynner på nytt hver gang. Ny dag ! Nye nederlag! Liksom. Jeg blir bekymret for hvorfor det blir lagt så mye verdi, tid og energi i noe sånt.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #134 Skrevet 7. september 2013 Men.. Når det uansett er en slik holdning uten at en får gjort noe med det. Hvor mange ganger er det vits å ta det forfra igjen? Komme i mål liksom. Nytter ikke å ha et mål hvis man aldri kommer seg dit, fordi man derimot begynner på nytt hver gang. Ny dag ! Nye nederlag! Liksom. Jeg blir bekymret for hvorfor det blir lagt så mye verdi, tid og energi i noe sånt. Er ikke sikkert folk gir det så mye verdi.
Molte Skrevet 7. september 2013 #135 Skrevet 7. september 2013 Jeg synes tarot er spennende Har kort selv Måtte lese igjennom tråden
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #136 Skrevet 7. september 2013 Jeg synes tarot er spennende Har kort selv Måtte lese igjennom tråden Det var trivelig ja. 1
Gjest pilldorf Skrevet 7. september 2013 #137 Skrevet 7. september 2013 Er ikke sikkert folk gir det så mye verdi. He. He. He. He. He. Da hadde det ikke blitt brukt så mye tid på det heller.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #138 Skrevet 7. september 2013 He. He. He. He. He. Da hadde det ikke blitt brukt så mye tid på det heller. Tja, vi brukte en time sammenlagt, kanskje mer.
Gjest pilldorf Skrevet 7. september 2013 #139 Skrevet 7. september 2013 Tja, vi brukte en time sammenlagt, kanskje mer. Joda. Jeg tenkte mer på det større bilde jeg da.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #140 Skrevet 7. september 2013 Joda. Jeg tenkte mer på det større bilde jeg da. Som blir?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå