Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #181 Skrevet 7. september 2013 Tine har jo monopol på den så Stewie kommer ikke unna.
Gjest pilldorf Skrevet 7. september 2013 #182 Skrevet 7. september 2013 Forstod vel egentlig at du var en Synnøve Finden mann. Sier du det? Sitter du med et inntrykk av at du har forstått mye av hvordan jeg er ? Men ja, jeg er forsåvidt ikke så glad i den slags selskaper. Og ikke sparebanken heller forsåvidt.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #183 Skrevet 7. september 2013 Sier du det? Sitter du med et inntrykk av at du har forstått mye av hvordan jeg er ? Men ja, jeg er forsåvidt ikke så glad i den slags selskaper. Og ikke sparebanken heller forsåvidt. Huff da.
Gjest pilldorf Skrevet 7. september 2013 #185 Skrevet 7. september 2013 Huff da. Nei, det går fint det altså. Jeg finner alltid alternativer og surrogater jeg. Må tenke litt utenfor boksen noen ganger. Og blir jeg misfornøyd over en lengre tid, så blir jeg ikke så veldig grinete heller, før jeg bare går videre.
Severus Skrevet 7. september 2013 #186 Skrevet 7. september 2013 Stewie tror han er så kul, at når han kommer inn i et rom så spiller de Rocky Balboa sangen.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #187 Skrevet 7. september 2013 Stewie tror han er så kul, at når han kommer inn i et rom så spiller de Rocky Balboa sangen. De spiller nok heller Twist n Shout.
Gjest pilldorf Skrevet 8. september 2013 #188 Skrevet 8. september 2013 Stewie tror han er så kul, at når han kommer inn i et rom så spiller de Rocky Balboa sangen. Du høres veldig misunnelig, bitter og kjedelig ut nå. Går det bra med deg for tiden?
Severus Skrevet 8. september 2013 #189 Skrevet 8. september 2013 Jada kjempebra, klokka er liksom 2 om natta. Burde ikke små barn legge seg?
Gjest pilldorf Skrevet 8. september 2013 #190 Skrevet 8. september 2013 Og vedrørende hvilken musikk som spilles når selveste jeg kommer inn i rommet varierer jo. Men hvis det er en stemning som tilsier at det er en fest. Så må det bli noe ala dette. http://www.youtube.com/watch?v=0e2JwQMs13g
Gjest pilldorf Skrevet 8. september 2013 #192 Skrevet 8. september 2013 Hehe. Vel. Det er vel artig å trene litt i blant, men steroider er unødvendig da. Så lenge en har de andre, mer riktige, godsakene på plass.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #193 Skrevet 8. september 2013 Hehe. Vel. Det er vel artig å trene litt i blant, men steroider er unødvendig da. Så lenge en har de andre, mer riktige, godsakene på plass. Har du ikke lagt deg enda?
Gjest pilldorf Skrevet 8. september 2013 #195 Skrevet 8. september 2013 Stakkars lille Stewie Du trenger ikke å bekymre deg over meg altså. Mentalt sett, er jeg sannsynligvis over dobbelt så gammel og erfaren som deg.
Severus Skrevet 8. september 2013 #196 Skrevet 8. september 2013 Du trenger ikke å bekymre deg over meg altså. Mentalt sett, er jeg sannsynligvis over dobbelt så gammel og erfaren som deg. Å prøver du å tøffe deg nå? Hva vet vel du om det
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #197 Skrevet 8. september 2013 Du trenger ikke å bekymre deg over meg altså. Mentalt sett, er jeg sannsynligvis over dobbelt så gammel og erfaren som deg. Du var ikke akkurat en nydelig nyfødt. Beklager Stewie.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2013 #199 Skrevet 8. september 2013 Hva er det dere driver med? snakker med en tvstjerne fra USA. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå