Othelia Skrevet 7. september 2013 #81 Skrevet 7. september 2013 Kan jeg stille ett spørsmål? Når vil jeg møte kjærligheten igjen?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #82 Skrevet 7. september 2013 Kommer jeg til å stå på oppkjøringen?? Anonymous poster hash: 48cdc...dd4 Du må spørre med nick.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. september 2013 #83 Skrevet 7. september 2013 Bør eg gå tilbake eller sjå meg om etter noko nytt?
Lady Skrevet 7. september 2013 #84 Skrevet 7. september 2013 Så hva er spørsmålet ladies. Kommer jeg til å klare å gi slipp på en tidligere forelskelse?
Severus Skrevet 7. september 2013 #85 Skrevet 7. september 2013 Kommer han til å stikke om han oppdager at jeg liker han?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #86 Skrevet 7. september 2013 Mitt spørsmål: Hvordan vil kjærlighetslivet mitt bli i nærmeste fremtid? 4/mynter. Virker som at du tviholder på noe som egentlig ikke er helt reelt, spørs om du bare bør slippe taket og gi mer fanden.
Alja Skrevet 7. september 2013 #87 Skrevet 7. september 2013 Er det opp til meg om forholdet skal vare da? Vil han være tro og ærlig med meg?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #88 Skrevet 7. september 2013 What!?? Takk for at du gadd! Skrev jeg noe galt?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. september 2013 #89 Skrevet 7. september 2013 Skrev jeg noe galt? neida. eg vart berre overraska over svaret...skjønte det eigentleg ikkje. Men som sagt, Takk!!
Gjest Armule Skrevet 7. september 2013 #90 Skrevet 7. september 2013 Slenger inn et spørsmål, om du har tid. Vil jeg få en fast jobb jeg trives i, i nærmeste fremtid?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #91 Skrevet 7. september 2013 Kommer jeg til å klare å gi slipp på en tidligere forelskelse? Layouten er slik. ......1...... 2..........3 4...........5 1. Hvem er han/henne? 6/Mynter. 2. Hvilke intensjoner har vedkommende? 5/Beger. 3. Gode råd/hva trenger jeg å være klar over?Empress. 5. Resultat. Rettferdigheten. Det håper jeg du klarer fordi den her fyren virker ikke god. Han er av typen som skal ha milimeterrettferdighet hele veien, med mindre urettferdigheten er i hans favør (6/Mynter), han driter i hvordan folk i rundt seg har det, så fremt hans behov er dekket (5/Beger), det er antageligvis en dame gravid med hans barn et steds hen, som han er ekkel imot (Keiserinnen). Det beste for deg er å ta alle dårlige erfaringer til etteretning og hold deg langt unna!! (Rettferdigheten) Det her ble nok ikke det du ville lese, beklager det, men det er greit å vite ting og tang også.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #92 Skrevet 7. september 2013 neida. eg vart berre overraska over svaret...skjønte det eigentleg ikkje. Men som sagt, Takk!! Vel, hvis noen har vært et rasshol mot deg, så skal du bare slappe av og håpe på at karma tar dem.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #93 Skrevet 7. september 2013 Mitt spørsmål: Hvordan vil kjærlighetslivet mitt bli i nærmeste fremtid? 6/Sverd Du blir nødt til å komme deg bort fra der du er nu for å treffe noen. Reise med båt antageligvis. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #95 Skrevet 7. september 2013 Vet ikke om du har tid, men jeg spør ihvertfall. Kommer det til å være verdt å satse på fyren jeg liker, selv om han bor et stykke unna? Elskerne. Vel, du har et valg og ta og det er bare opp til deg selv å ta det.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. september 2013 #96 Skrevet 7. september 2013 Vel, hvis noen har vært et rasshol mot deg, så skal du bare slappe av og håpe på at karma tar dem. I like it a lot!!
2ne2 Skrevet 7. september 2013 #97 Skrevet 7. september 2013 Okei! Kommer jeg til å stå oppkjøringen?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #98 Skrevet 7. september 2013 Møter jeg Mannen i høst? 5/sverd. Jepp, ser slik ut ja. Slutten av oktober.
Silfen Skrevet 7. september 2013 #99 Skrevet 7. september 2013 Hva faen, gjestemor, skal du ikke ligge med meg?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #100 Skrevet 7. september 2013 Stole på at verden gjør alt for seg? Uten å gjøre noe selv? Fornuftig. Anonymous poster hash: 89f1b...e25 Poenget ditt er?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå