Gjest Anastasia Skrevet 7. september 2013 #41 Skrevet 7. september 2013 Spørsmål: kommer jeg over kjærlighetssorgen snart og vil jeg bli sammen med en ny mann?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #43 Skrevet 7. september 2013 Uhmm, hva pleier man å spørre om? Har livet noe godt i vente for meg? Kjærlighet? Archeon Tarot som sagt. Layouten er slik. ......1...... 2..........3 4...........5 1. Hvem er han/henne? Begerdronningen. 2. Hvilke intensjoner har vedkommende? 2/beger. 3. Gode råd/hva trenger jeg å være klar over? Fool. 5. Resultat. Solen. Det her er en mild og snill fyr (Begerdronningen), som er ute etter et forhold (2/beger), men pga han har barn fra før (Fool) så tar han det meget sakte. Du vil lure på om han er egentlig seriøst, men han er det og det vil vises utover nyåret (Solen). Lykke til. 1
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #44 Skrevet 7. september 2013 Spørsmål: kommer jeg over kjærlighetssorgen snart og vil jeg bli sammen med en ny mann? Layouten er slik. ......1...... 2..........3 4...........5 1. Hvem er han/henne? 2/Sverd. 2. Hvilke intensjoner har vedkommende? High Priestess 3. Gode råd/hva trenger jeg å være klar over? Myntesset 5. Resultat. Stavkongen. Vel, du er der at du er egentlig ikke helt klar for et nytt forhold (2/Sverd), men så vil du så gjerne alikevel da, fordi du føler du behersker verden bedre når du er del av et par (High Priestess), så når det nu ganske snart kommer en sjanse til noe nytt og spennende, så skal du hoppe på uansett hva det er (myntesset) og der vil du treffe Mannen i ditt liv med de deiligste hendene Gud noensinne gav en mann (Stavkongen). Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #45 Skrevet 7. september 2013 Da venter jeg på ladys spørsmål og tar noen andre imens.
Gjest pilldorf Skrevet 7. september 2013 #46 Skrevet 7. september 2013 Mitt spørsmål. Hvis det ikke finnes et mål, kan det lages ett?
Santflows Skrevet 7. september 2013 #47 Skrevet 7. september 2013 (endret) Kan jeg spørre: Møter jeg noen dette - eller det kommende året? Endret 7. september 2013 av Santflows
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #48 Skrevet 7. september 2013 Mitt spørsmål. Hvis det ikke finnes et mål, kan det lages ett? Elskerne. Jepp, du har et valg om å skape deg et mål og du tar det valget.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #49 Skrevet 7. september 2013 Kan jeg spørre: Møter jeg noen dette - eller det kommende året? 3/Mynter. Jepp, i student/jobbsammenheng.
Gjest pilldorf Skrevet 7. september 2013 #50 Skrevet 7. september 2013 Jeg tenkte ikke på det spørsmålet for min del altså.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #51 Skrevet 7. september 2013 Jeg tenkte ikke på det spørsmålet for min del altså. Vel, det er jo ditt problem hvis du driver og stiller spørmål for andre. 1
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #52 Skrevet 7. september 2013 Åh, Gjest! Jeg har veldig gjerne lyst!! Hva er spørsmålet da?
Hapa Skrevet 7. september 2013 #53 Skrevet 7. september 2013 (endret) Kan jeg spørre? 8 måneder siden siste forhold gikk føyken. Har jeg mulighet til å treffe en passende kvinne for meg i nærmeste framtid? Endret 7. september 2013 av Hapa
Santflows Skrevet 7. september 2013 #54 Skrevet 7. september 2013 3/Mynter. Jepp, i student/jobbsammenheng. Er det mulig å "utdype" det litt mer, slik som du gjorde hos de over?
Gjest pilldorf Skrevet 7. september 2013 #55 Skrevet 7. september 2013 Nytt spørsmål. Hva er å ta et valg ? Og hva er å ikke ?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #56 Skrevet 7. september 2013 Er det mulig å "utdype" det litt mer, slik som du gjorde hos de over? Beklager, du ble ikke av de tre som fikk legg.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #58 Skrevet 7. september 2013 Kan jeg spørre? 8 måneder siden siste forhold gikk føyken. Har jeg mulighet til å treffe en passende kvinne for meg i nærmeste framtid? 2/Beger. Jo da, hvis du liker mørke kvinner så kommer det ei helt rett for deg innen 90 dager.
Santflows Skrevet 7. september 2013 #59 Skrevet 7. september 2013 (endret) Beklager, du ble ikke av de tre som fikk legg. Åja, daså "/ Takk anyway Endret 7. september 2013 av Santflows
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2013 #60 Skrevet 7. september 2013 Jeg kan være med, var moro sist. spørsmål=?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå