Gå til innhold

En finger i toern under sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Både en finger og analsex er helt ok. Selvom jeg liker det foretrekker jeg også et lite head's up, og ser på det som normal sengefolkeskikk, spesielt om det er en fersk partner der vi ikke kjenner hverandre seksuelt enda. Med mindre jeg får tydelige hint eller klar beskjed lar jeg også være å kjøre noe opp i fyren.

Anonymous poster hash: 1667c...ba0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære vene godtfolk.

Dere har nylig begynt å date. Hvordan i all verden skulle si ifra på forhånd fungere?

Etter en bedre middag: "Takk for en hyggelig kveld!" "Åh, ja, det glemte jeg nesten, en liten heads-up, jeg kommer til å stikke fingeren min i rumpa di når vi har sex etterpå!"

Jeg gjør dette ofte, selv på totalt fremmede. Det handler om å nærme seg forsiktig, og da får man de signalene man trenger for å vite om det er go eller NO go.



Anonymous poster hash: 38cec...7b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En finger i 2-eren? Når jeg suger en type, tar jeg ene hånden rundt ballene.

Etter en liten stund stikker jeg en klissvåt finger opp i analen.

Kun 1 har nektet, men det var bare for å ikke virke "homo". Lot fingeren skli opp likevel.

Han rev ikke vekk hånden. Ikke når 2 fingre kom inn heller.

Gutta blir stivere. Og når de kommer, kommer mer og de kommer kraftigere.

"Bæsj på fingeren" Ikke noe problem, når du bare stikker fingeren inn.

Skal ha kjøre 15-16 cm inn i meg driter jeg selvsagt først. Og fyller rumperenseren min med lunkent vann,

og spyler det inn. Presser det ut over toalettet. Gjentar 2-3 ganger. Trivelig rumpesex uten gugge.



Anonymous poster hash: 73dcf...d6a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han sa ingenting. Det var ikke fort og brutalt heller, men jeg ble så overrasket at jeg ikke fikk sagt noe. Syns ikke det var helt å forakte, men det er altså bare det med hygiene...

Anonymous poster hash: 5ae6a...af1

Det er da virkelig null problem med normalt ren rumpe. Man tar bare en håndvask etterpå, så det er liten grunn til å bli hysterisk. Bakterier osv. er det overalt, så med en frisk person er det overhodet ikke farlig. Du har flere bakterier på hendene og i ansiktet enn hva du har langs rumpesprekken.

Alt i alt handler det om hvor uptight man er VS nytelseaspektet. Personlig hadde jeg dumpet en dame tvert om hun var av den hysteriske typen.

Anonymous poster hash: 6fccb...9e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...