Gå til innhold

En finger i toern under sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde sex med en jeg begynte å date for en stund siden for første gang her om dagen. Fantastisk var det, men en ting reagerte jeg på - han tok nemlig en finger i toern på meg mens han tok meg bakfra.

Det eneste jeg klarte å tenke på var at det var skikkelig uhygienisk og at jeg var lite forberedt på det. Kanskje hadde jeg tenkt noe annet hadde jeg visst om dette på forhånd.

Hva syns dere? Er dette noe dere kan like? Hvis ja, liker dere analsex også?

Jeg vil nemlig ikke ha analsex, og føler at dette hinter til at han veldig gjerne vil det.



Anonymous poster hash: 5ae6a...af1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han sa ingenting heller før han gjorde det?

Og personlig synes jeg ikke så mye om fingre i analen. Ikke min kopp te akkurat.



Anonymous poster hash: 3c390...407
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten man liker analsex/lek eller ikke så er det særdeles ufint å dytte fingeren opp i ræva på noen helt ut av det blå. Jeg er overhodet ikke interessert i det, og hadde mistet all tenning. Selv blant de som liker det er det ganske vanlig at man ønsker å være forberedt.

Det er nå én ting å prøve seg frem litt forsiktig slik at man får tid til å avverge/godkjenne det, men det er ganske drøyt om man automatisk tror analsex er noe alle synes er ok. Det er i alle fall ikke noe man bør overraske med, med mindre man på forhånd vet at partneren tenner på det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han sa ingenting. Det var ikke fort og brutalt heller, men jeg ble så overrasket at jeg ikke fikk sagt noe. Syns ikke det var helt å forakte, men det er altså bare det med hygiene...



Anonymous poster hash: 5ae6a...af1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skånsom massering av 2ern underveis er alltid en turn-on.

for deg kanskje ja

Anonymous poster hash: 359e1...2bd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel mer vanlig det tror jeg.

Enn å stappe alt mulig oppi der.



Smak og behag.



Anonymous poster hash: 3c390...407
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JegHeterIngenting

Kjenner en som har opplevd det samme. Hun ble relativt sjokkert, visstnok.

Personlig så hadde jeg ikke satt pris på det hvis det ikke var avtalt på forhånd.. I det minste. Vet ikke om jeg hadde satt så stor pris på det uansett.

Endret av JegHeterIngenting
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært med på det, ble helt satt ut så fikk ikke sagt noe. Var ikke helt min greie, og ikke noe jeg foretrekker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufint. I verste fall er jo ikke kvinnen forbredt og har ikke tømt seg på en stund, og da kan det ligge en kabel å snuse i analåpningen, og fingeren vil bli full av avføring.

Analsex eller finger opp i ræva krever forberedelse, og en av de viktigste forberedelsene er tømming av tarmen før akten.



Anonymous poster hash: 57592...fbd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette skjedde med meg og en gang, i 69. Men jeg syns faktisk det var så direkte vondt at jeg tror han skjønte det ganske fort. En annen gang spurte han om han fikk lov, men da rynket jeg bare på nesen og sa "eh nei". Trodde da han hadde husket reaksjonen min fra sist gang i det minste...

Anonymous poster hash: 8ee6b...6c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Opplevde at dama gjorde det, ble litt paff, men fikk til slutt superorgasne

:-). Hørt at gutter har g-punkt i tiden:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heartbeat

Mange menn som liker en finger, eller tunge der, også under sex :) Har selv opplevd det, men jeg er alltid ren der uansett. Så jeg liker det :)

Men du bør si til han at han ikke skal gjøre det om du ikke liker det!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for deg kanskje ja

Anonymous poster hash: 359e1...2bd

Man kan ikke nekte for at det er et følsomt sted, og de aller fleste vil like det hvis de prøvde. En finger er ikke digg, men å bli tatt på der i doggy f.eks. er fantastisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hyggelig å spørre først hvertfall ;) Jeg syns det er helt ok med en finger i rompa, men anal er no-go.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på det som helt normalt... Flere gutter som har gjort det og de "spør" ikke først heller, jeg tror nesten jeg ville sett på det som rart om man om tillatelse til noe basic.

Nå vil det ikke nødvendigvis si langt inne, men å stimulere området er en vanlig del av sex for meg, likt oralsex osv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...