Gå til innhold

Kan jobben kreve at jeg legger ut for dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, dette er ikke ok. Det hadde vært noe annet om avdelingsleder hadde sendt ut en fellesmelding om noen er villige til å gjøre det.

Har dere en tillitsvalgt på arbeidsplassen? Jeg ville ha tatt det opp med vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde brukt kredittkort til slikt. Har kredittkort i forbinnelse med reiseutgifter o.l. i arbeidssamanheng. Kredittkortet brukes kun i forbinnelse med jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg ikke brukt fritiden min på. Å legge ut - neppe. Det er slikt evt. avdelingsleder får gjøre. Hos oss har vi et kredittkort kun til slikt bruk, og det er en av oppgavene til sekretær å ordne, da alltid med god tidsfrist og i arbeidstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det kan ikke kreves av deg, de visste om det bryllupet for en god stund siden og har kunnet fikse det før,

og de kan ikke kreve av deg som er hjemme med sykt barn, at du skal ta med barnet ut og fikse dette for de

om avdelingsleder ikke har tid til å fikse det selv, så må denne få en annens sekretær til å fikse det, eller ringe butikken denne mener gavekortet skal være fra og la butikken fikse det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...