Gå til innhold

"Visste" du at du var gravid før positiv test?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Første gangen skjønte mannen min det før jeg gjorde.

Andre gangen visste jeg, gikk og ventet på at jeg skulle komme så langt at jeg kunne teste, og syntes pengene til testen var så bortkastet som det gikk an. Var bombesikker, men husker ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som mest sannsynlig var "festesmerter" tolket jeg som matforgiftning eller hold fra treninga

Hvordan var "festesmerte"?

Smerter i magen? Diare?

Jeg fikk for ca en uke siden veldig vondt i magen og diare i ca to timer. Vet ikke om jeg er gravid og har egentlig ikke tenkt over det dom festesmerte, var det noe lignende sånn du opplevde?

Anonymous poster hash: c404a...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg visste det jo basert på dette tegnet, og visste at testene kom til å bli positive.

De som svarer at de visste det her har jo hatt en grunn til at de tenker at de visste det, være seg om brystene stakk eller om de følte seg svimle. Jeg tolket ikke trådtittelen som om det handlet om at "visste du bare at du var gravid helt utav det blå". Beklager, skulle ikke svart.

Anonymous poster hash: 1897d...0af

Jeg er "fullt" opplyst om "klammetegn", men det vil ikke "si" at du ikke kan svare som "du" gjorde altså :fnise:;)

Jeg tenkte i utgangspunktet på de som bare hadde en sterk følelse, men det er veldig gøy å høre fra de som hadde symptomer før IKM, som gjorde dem sikre på graviditet.

Så takk for svar! :)

Anonymous poster hash: 914ef...efd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke! Jeg har lest om at mange visste det med engang, og forventet også å føle noe spesielt. Vi har prøvd lenge, og denne gangen var akkurat som alle andre ganger, ingenting annerledes for meg. Jeg fikk litt rosa utflod akkurat rundt når jeg skulle ha mens og trodde da at nå kommer den. Satt inn mensekopp og alt, var jo så sikker. Men mensen kom aldri, og etter tre dager med venting tok jeg ut mensekoppen og tok en graviditetstest istedenfor. Den viste en veldig svak strek.. Først da merket jeg at jeg har jo kanskje måtte tisse litt oftere i det siste? Og det var den eneste symptomen. :)

Anonymous poster hash: 7255c...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurt noen ganger før, men denne gangen hadde jeg en mye sterkere mistanke. Var derimot sikker på at mensen kom til å komme da jeg fikk menssmerter og spotting. Ingen mens IKM, positiv test. Fortsatt i sjokk over at jeg ble gravid i første PP.



Anonymous poster hash: ecf01...6d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet ikke før flere dager etter IKM, "visste" ikke at jeg var gravid men ble ikke overrasket over positiv test.

Fortate det til mannen senere samme dag og han sa han hadde skjønt det alt, siden jeg hadde vært så trøtt og sovet så mye de siste dagene.

Så her visste mannen det før jeg gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...