AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #61 Skrevet 5. september 2013 Jeg syns det er trist at noen behandler kvinner på denne måten. Er vel lite som tyder på at dette er en historie fra det virkelige liv. Anonymous poster hash: c924c...0d6 1
Gjest bråkar Skrevet 5. september 2013 #62 Skrevet 5. september 2013 hvis du ikke vil ha innspill fra andre så får du la vær å melde deg da. Hvis du ikke liker, så back off. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #63 Skrevet 5. september 2013 kan det være uttrykk for at noe er i veien med deg? Fordi jeg liker det slik. Anonymous poster hash: d4f18...c4f 1
mats50001 Skrevet 6. september 2013 Forfatter #64 Skrevet 6. september 2013 hvis du ikke vil ha innspill fra andre så får du la vær å melde deg da. Jeg er interessert i tilbakemeldinger fra jenter som kan like - i den rette settingen- å bli ydmyket ved feks. å bli kalt for fittetrynet, munnfitte og lignende. Det er jo hver sin smak her livet. Hvis du ikke liker pizza, så er det vel greit for deg at andre har en annen smak enn deg. Hvorfor skal det ikke være lov til å ha ulik smak når det gjelder sex?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #65 Skrevet 6. september 2013 Hva nøyaktig er det du vil vite, da? Hvorvidt de eksisterer? Svaret på det, har du jo allerede fått. Du er nok ute etter å enten provosere, eller å skaffe deg litt runkemateriale, regner jeg med. Luringen! Anonymous poster hash: 1c906...a36
mats50001 Skrevet 6. september 2013 Forfatter #66 Skrevet 6. september 2013 Vi får se om jeg får svar noen jenter som kan like å bli ydmyket på dette viset.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #67 Skrevet 6. september 2013 Vi får se om jeg får svar noen jenter som kan like å bli ydmyket på dette viset. De som evt. liker slikt i denne tråden, kommer nok dessverre ikke til å knulle deg uansett. Du har ødelagt sjansene for å bli tatt seriøst, både som motdebatant og som potensiell knullevenn, for lenge siden. Anonymous poster hash: 1c906...a36
mats50001 Skrevet 6. september 2013 Forfatter #68 Skrevet 6. september 2013 De som evt. liker slikt i denne tråden, kommer nok dessverre ikke til å knulle deg uansett. Du har ødelagt sjansene for å bli tatt seriøst, både som motdebatant og som potensiell knullevenn, for lenge siden. Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 1c906c 5dbbe7222d2a118087d907fa36"] 1c906...a36 [/acronyT Takker.
Gjest Eurodice Skrevet 6. september 2013 #69 Skrevet 6. september 2013 (endret) Vi får se om jeg får svar noen jenter som kan like å bli ydmyket på dette viset. Hva tenker du om å se det fra motsatt side? Jeg tenner på å ydmyke mannen, sette stiletthælen i magen på ham med såpass styrke at det virkelig kjennes, raljere med størrelsen på penisen hans, bruke den som det faller meg inn, bruke mannen kun til min egen tilfredsstillelse, litt pisking og sånt, og så hive ham vekk som en sur sokk. Er du med på det? Bare tull, selvsagt Endret 6. september 2013 av Arabella
Gjest bråkar Skrevet 6. september 2013 #70 Skrevet 6. september 2013 Du må gjerne like eller si høyt at du liker det ene eller det andre. Men så lenge du sier det høyt må du også regne med at andre kommenterer det. Jeg er interessert i tilbakemeldinger fra jenter som kan like - i den rette settingen- å bli ydmyket ved feks. å bli kalt for fittetrynet, munnfitte og lignende. Det er jo hver sin smak her livet. Hvis du ikke liker pizza, så er det vel greit for deg at andre har en annen smak enn deg. Hvorfor skal det ikke være lov til å ha ulik smak når det gjelder sex?
Gjest bråkar Skrevet 6. september 2013 #71 Skrevet 6. september 2013 Det finnes jenter som liker "facefucking", men det er noe med måten du beskriver det på, krenkbarheten din og reaksjonene dine som gjør at jeg tipper terskelen er høy for å leke "ydmykelse" med deg. Du virker ikke ha perspektiv på sakene. Da er det risikabelt å gå inn i en slik type sårbar situasjon med deg. Tipper jeg at kvinner tenker. Skal du flørte med primitive sider må du være ganske så moden. Vi får se om jeg får svar noen jenter som kan like å bli ydmyket på dette viset.
mats50001 Skrevet 6. september 2013 Forfatter #72 Skrevet 6. september 2013 Hva tenker du om å se det fra motsatt side? Jeg tenner på å ydmyke mannen, sette stiletthælen i magen på ham med såpass styrke at det virkelig kjennes, raljere med størrelsen på penisen hans, bruke den som det faller meg inn, bruke mannen kun til min egen tilfredsstillelse, litt pisking og sånt, og så hive ham vekk som en sur sokk. Er du med på det? Bare tull, selvsagt Hehehehe....selv er jeg ikke med på det, men om en finnes en mansling som kicker på slik så er jo det bare bra. Er det ikke?
Gjest Eurodice Skrevet 6. september 2013 #73 Skrevet 6. september 2013 (endret) Hehehehe....selv er jeg ikke med på det, men om en finnes en mansling som kicker på slik så er jo det bare bra. Er det ikke? Hvorfor er du ikke med på det? Like så vel må vel du tåle ydmykelse som du forventer og forlanger at damen skal det. Endret 6. september 2013 av Arabella
mats50001 Skrevet 6. september 2013 Forfatter #74 Skrevet 6. september 2013 Hvorfor er du ikke med på det? Like så vel må vel du tåle ydmykelse som du forventer og forlanger at damen skal det. Hvorfor må jeg det hvis jeg ikke liker det? Om det finnes menn som liker å underkaste seg damer så har jeg bare en ting å si: Bon voyage!
Gjest Lille-pus Skrevet 6. september 2013 #75 Skrevet 6. september 2013 Hvorfor må jeg det hvis jeg ikke liker det? Om det finnes menn som liker å underkaste seg damer så har jeg bare en ting å si: Bon voyage! Den har jeg hørt noen ganger gitt... De har byttet mening.... alle som en... alle som en.. Men, det har alt med denne kvinnens mentale energi og omsorg som Dom å gjøre :-)
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #76 Skrevet 6. september 2013 Ts høres ut som en skikkelig kvinnehater. Ingen ordentlig mann ville brukt slike ord. Anonymous poster hash: da27e...1f9
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #77 Skrevet 6. september 2013 Ting henger ikke helt på greip her. Litt tosidig personlighet virker det som. En 100% underdanig, men det neste en som vil dominere og pule kjeften hennes. Kanskje daske henne litt rundt og få satt makten på plass igjen. Hyggelige folk ja. Så.. Hvor mange erfaringer har DU med noen type personligheter? Anonymous poster hash: 85b5e...6ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå