Gå til innhold

Facefucking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ahh, drømmemannen, hvorfor oppdaterer ikke alle menn på kvinneguiden mens de har seg med puledama? :blomst:

Anonymous poster hash: c924c...0d6
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Hei.

Jeg er en type som har en pulejente på 25 år (hun er rett nede på butikken akkurat nå).

Tenkte jeg skulle prøve ut å facefucke henne. Digger tanken på å kjøre kuken hardt ned i den våte munnfitta hennes. - Ønsker feedback. Noen jenter her som liker dette? Hvordan liker det best at det utføres?

Skrevet i dag, 18:39

Arabella, on 02 Sept 2013 - 18:12, said:snapback.png

Den setningen jeg har uthevet, tar jeg med en stor klype salt. Du skal nok få meg til å tro at mannen vil det beste, men ikke for jenta. Menn vil ha analsex først og fremst for sin egen del, fordi det etter deres egne utsagn er så mye trangere og deiligere enn å ha penis i vagina. Hvorfor fortsetter mange å mase om dette hvis det ikke er derfor, til tross for at jenta/kvinnen ikke vil? Hvorfor dette maset om å prøve, for kanskje hun finner ut at hun liker dette allikevel. Hvorfor ikke respektere et "nei"?

Dette er faktisk grovt og generaliserende og jeg fikk med dette bekreftet at du har et uakseptabelt mannssyn. Det du egentlig antyder ar jo at menn ikke har tanker for kvinnens nytelse hvis det skulle være slik at analsex er en del av hans tenningsmønster. Håpløst!

Anonymous poster hash: 2b797...5ea

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nå vil jeg gjerne ha ditt syn på dette, du ovenstående AB som sjikanerte meg i ditt innlegg ovenfor. Ville du ha latt noen "facefucke" deg slik som Mats50001 beskriver? For deg må vel det være høyst normalt og noe som alle jenter må stille seg til rådighet for?

Endret av Arabella
Skrevet

Jess. Da var det gjort. Full hjemmeseier for å si det slik.

Ingenting som en dyp honningkrukke å putte labben sin inn i! Diggdigg. - Anbefales.

Hun var våt og god i munn og hals. Var mye mer vant med dette enn jeg hadde trodd.

Hehehehe......

• Liker 1
Skrevet

"Munnfitte" :kvalm:

Faen, venstredelen av hjernen min vrir seg i smerte :sur:

• Liker 3
Skrevet

Hehehehe.....kaller du meg et troll? Da er du en overmoden XXXXXX.......

Å, NÅ sensurerer du deg selv? :fnise:

Anonymous poster hash: 097d5...5d8

• Liker 5
Skrevet

"Munnfitte" :kvalm:

Faen, venstredelen av hjernen min vrir seg i smerte :sur:

Hva er galt med munnfitte?

Skrevet

Ingen fan av å bli knullet i "munnfitta" mi, nope.

Skrevet

Å, NÅ sensurerer du deg selv? :fnise:

Siviliserte storsinnede Menn sensuerer alltid seg selv.

Skrevet

Skal sies at ja, selvsagt finnes det jenter som tenner på dette! Elsker det når kjæresten holder fast hodet mitt og presser grensene mine mer enn jeg tror jeg tåler. Men en forutsetning for å like det, er at jeg vet at han egentlig respekterer meg, og at han viser meg det hele tida når vi ikke har sex - og sånn som du skriver, TS, så virker det ikke som du har et snev av respekt for denne (fiktive?) jenten. Da hadde jeg aldri latt deg komme i nærheten av meg en gang (bokstavelig talt)

Anonymous poster hash: f9fa8...1cd
  • Liker 2
Skrevet

Nå ønsket jeg rett og slett litt feedback fra noen damer her. Hvordan liker dere at det utføres? Halsen full av spytt, kuken full av spytt. Hva mer? Går greit å presse kuken lenge ned i halsen?

Penis skal inn i kvinnens vagina.

Anonymous poster hash: 20a6e...333

• Liker 2
Skrevet

Nå ønsket jeg rett og slett litt feedback fra noen damer her. Hvordan liker dere at det utføres? Halsen full av spytt, kuken full av spytt. Hva mer? Går greit å presse kuken lenge ned i halsen?

Nei

Skrevet

Hva som er normalt og ikke normalt i disse unormale tider er ikke en A4 person som deg den rette til å besvare.

Det er ikke normalt å snakke om å "facefucke" en "munnfitte", uavhengig av hva man selv gjør i sengen. Sorry. Her har nok AB sitt på det tørre.

• Liker 2
Skrevet

lol

Anonymous poster hash: 1c906...a36
Skrevet

Fitta mi snurpet seg nettopp sammen... Takk skal du faen meg ha!

Anonymous poster hash: 02850...2d4
Skrevet

Ser det er flere her som kicker på ordet "munnfitte". Hva synes dere jenter? Jeg kjører kuken ned i munnen til denne dama og knuller henne hardt i trynet. Jeg bruker trynet og munnen hennes som en fitte. Er det ikke greit da at jeg kaller en spade for en spade og bruker ord som "munnfitte" eller "fittetrynet"?

Skrevet

Ser det er flere her som kicker på ordet "munnfitte". Hva synes dere jenter? Jeg kjører kuken ned i munnen til denne dama og knuller henne hardt i trynet. Jeg bruker trynet og munnen hennes som en fitte. Er det ikke greit da at jeg kaller en spade for en spade og bruker ord som "munnfitte" eller "fittetrynet"?

Ja, å kalle dama for fittetryne må være lov.

Bare husk at de fleste damer er sensitive for slike uttrykk.

Anonymous poster hash: 5a200...715

• Liker 2
Skrevet

Ja, å kalle dama for fittetryne må være lov.

Bare husk at de fleste damer er sensitive for slike uttrykk.

Anonymous poster hash: 5a200...715

Er det noen jenter her som kan like tanken på å bli kalt for "fittetrynet" eller "munnfitte" ?

Skrevet

Jenter er noen så sarte, kjedelige, rosa vesen som ikke går an å prate voksent til. Mange menn hadde elsket å blitt kalt gnukkemunnen eller noe annet som henviser til at han er et oral redskap, men kvinner er for umodne til å være med på leken. Anonymous poster hash: b32ae...0c4

• Liker 3
Skrevet

Jenter er noen så sarte, kjedelige, rosa vesen som ikke går an å prate voksent til. Mange menn hadde elsket å blitt kalt gnukkemunnen eller noe annet som henviser til at han er et oral redskap, men kvinner er for umodne til å være med på leken.

Anonymous poster hash: b32ae...0c4

Gnukkemunnen? Det høres jo mer koselig ut enn vulgært da. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Gnukkemunnen? Det høres jo mer koselig ut enn vulgært da. :fnise:

Det var ikke det som var poenget. Poenget er at dere er kjedelige og sarte. Dessuten kan ikke en mus gjøre så mye vulgært mot noen annet enn å ta imot

Anonymous poster hash: b32ae...0c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...