mats50001 Skrevet 4. september 2013 Forfatter #41 Skrevet 4. september 2013 Gnukkemunnen? Det høres jo mer koselig ut enn vulgært da. Anonymous poster hash: 097d5...5d8 Hehehehe....Gnukkemunnen...."Se der kommer "Old Gnukken" lizzm....jejejeheyheyhey...;-)
mats50001 Skrevet 4. september 2013 Forfatter #42 Skrevet 4. september 2013 Hehehehe....Gnukkemunnen...."Se der kommer "Old Gnukken" lizzm....jejejeheyheyhey...;-)
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #43 Skrevet 4. september 2013 Det var ikke det som var poenget. Poenget er at dere er kjedelige og sarte. Dessuten kan ikke en mus gjøre så mye vulgært mot noen annet enn å ta imotAnonymous poster hash: b32ae...0c4 Du får en finne en annen mann å facefucke/bli facefucket av (whatever floats your boat) som ikke er så skjør og kjedelig, da. Anonymous poster hash: 097d5...5d8 1
mats50001 Skrevet 4. september 2013 Forfatter #44 Skrevet 4. september 2013 Mitt spørsmål var om det er jenter her inne som kan like tanken på 1) Å bli kalt for "fittetrynet" ---> Logisk forklaring: Trynet ditt knulles som en fitte. Ergo er du et fittetryne. 2) At munnen din blir kalt for en "munnfitte" ---> Logisk forklaring: Munnen din knulles og brukes som en fitte. Ergo er den en "munnfitte". Setter pris å høre fra jenter som kan like dette. Ikke de som IKKE liker det. På forhånd takk.
Vasilisa Skrevet 4. september 2013 #45 Skrevet 4. september 2013 Mitt spørsmål var om det er jenter her inne som kan like tanken på 1) Å bli kalt for "fittetrynet" ---> Logisk forklaring: Trynet ditt knulles som en fitte. Ergo er du et fittetryne. 2) At munnen din blir kalt for en "munnfitte" ---> Logisk forklaring: Munnen din knulles og brukes som en fitte. Ergo er den en "munnfitte". Setter pris å høre fra jenter som kan like dette. Ikke de som IKKE liker det. På forhånd takk. Jeg kan godt si med en gang at det ikke er noen jenter som liker å bli kalt det
mats50001 Skrevet 4. september 2013 Forfatter #46 Skrevet 4. september 2013 Jeg kan godt si med en gang at det ikke er noen jenter som liker å bli kalt det Hvordan kan du være så sikker på at alle er lik deg selv?
Vasilisa Skrevet 4. september 2013 #47 Skrevet 4. september 2013 Hvordan kan du være så sikker på at alle er lik deg selv? Du kan godt bla opp over og se hva de andre har svart. Er det noen som er på din sid" angående disse ordene? Og hvorfor i det hele tatt bruke de? Hvorfor ikke bare kalle det "munn" og "oralsex!
mats50001 Skrevet 4. september 2013 Forfatter #48 Skrevet 4. september 2013 Du kan godt bla opp over og se hva de andre har svart. Er det noen som er på din sid" angående disse ordene? Og hvorfor i det hele tatt bruke de? Hvorfor ikke bare kalle det "munn" og "oralsex! Fordi jeg liker det slik.
mats50001 Skrevet 4. september 2013 Forfatter #50 Skrevet 4. september 2013 You wish Tror du liker noe her, eller så hadde du ikke vært så aktiv i tråden?
Vasilisa Skrevet 4. september 2013 #51 Skrevet 4. september 2013 Tror du liker noe her, eller så hadde du ikke vært så aktiv i tråden? Jeg kjeder meg noe grenseløst, men nå ble jeg trøtt. Så gnight
Gjest Blubberella Skrevet 4. september 2013 #52 Skrevet 4. september 2013 Ser det er flere her som kicker på ordet "munnfitte". Hva synes dere jenter? Jeg kjører kuken ned i munnen til denne dama og knuller henne hardt i trynet. Jeg bruker trynet og munnen hennes som en fitte. Er det ikke greit da at jeg kaller en spade for en spade og bruker ord som "munnfitte" eller "fittetrynet"? Jeg synes du høres oppmerksomhetssøkende ut. Tenker du har spekulert lenge for å komme opp med disse fine synonymene for munn og kjønnsorgan, og føler deg skikkelig storkar nå 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #53 Skrevet 4. september 2013 Ser det er flere her som kicker på ordet "munnfitte". Hva synes dere jenter? Jeg kjører kuken ned i munnen til denne dama og knuller henne hardt i trynet. Jeg bruker trynet og munnen hennes som en fitte. Er det ikke greit da at jeg kaller en spade for en spade og bruker ord som "munnfitte" eller "fittetrynet"? Jeg liker å bli kalt fittetryne like bra som du liker å bli kalt "kuktryne" eller "pikktryne". Regner med at du kanskje ikke tenner på disse kallenavnene.... Og nei, dette har ingenting med oralsex å gjøre, disse ordene er bare vanvittig "turn off" Anonymous poster hash: 6d91b...d3f 1
mats50001 Skrevet 4. september 2013 Forfatter #54 Skrevet 4. september 2013 Jeg synes du høres oppmerksomhetssøkende ut. Tenker du har spekulert lenge for å komme opp med disse fine synonymene for munn og kjønnsorgan, og føler deg skikkelig storkar nå Ja, jeg er oppmerksomhetssøkende og har spekulert lenge i dette .....hehhehehe
mats50001 Skrevet 4. september 2013 Forfatter #55 Skrevet 4. september 2013 Faktum er at jenter liker det i den rette settingen.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #56 Skrevet 4. september 2013 Faktum er at jenter liker det i den rette settingen. Hvorfor spør du om det da hvis du allerede har foretatt undersøkelser? Anonymous poster hash: 097d5...5d8 1
estrella Skrevet 5. september 2013 #57 Skrevet 5. september 2013 Tråden er ryddet for avsporinger, spekulasjoner og personangrep. Estrella, mod.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #58 Skrevet 5. september 2013 Faktum er at jenter liker det i den rette settingen. Jeg er kjempefan av at kjæresten min kaller meg ting (nedsettende) under sex, men altså.. hadde han sagt munnfitte, hadde jeg begynt å le så mye at jeg ikke hadde greid å fortsette:P Anonymous poster hash: f9fa8...1cd 1
Sophie-Ann Skrevet 5. september 2013 #59 Skrevet 5. september 2013 Jeg syns det er trist at noen behandler kvinner på denne måten.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #60 Skrevet 5. september 2013 Jeg er kjempefan av at kjæresten min kaller meg ting (nedsettende) under sex, men altså.. hadde han sagt munnfitte, hadde jeg begynt å le så mye at jeg ikke hadde greid å fortsette:P Anonymous poster hash: f9fa8...1cd ^ This. Skjellsord og facefucking osv, kan fungere på folk som liker å bli dominert. Dette kan være både menn og kvinner, så om du generelt ikke er fan av kvinner, finnes det like mange menn der ute, TS, som kan nyte slikt. I en setting for man ikke er tent, eller for en som ikke tenner på å bli dominert, så vil jo dette åpenbart bare være komisk, i beste fall. I verste fall vil personen ta deg seriøst, og dumpe deg. Litt sosiale antenner er påkrevd, dersom man ønsker å leke dominanse/underdanig-leken. Og kommunikasjon, ikke minst. Noen liker sånt, andre ikke. Du må ikke være redd for å spørre denne dama, selv om hun kanskje bare finnes inne i hodet ditt! Anonymous poster hash: 1c906...a36 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå