Gå til innhold

Facefucking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er en type som har en pulejente på 25 år (hun er rett nede på butikken akkurat nå).

Tenkte jeg skulle prøve ut å facefucke henne. Digger tanken på å kjøre kuken hardt ned i den våte munnfitta hennes. - Ønsker feedback. Noen jenter her som liker dette? Hvordan liker det best at det utføres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spar grisepratet til damen din når du foreslår det.

Anonymous poster hash: 097d5...5d8
  • Liker 7
Skrevet

Spar grisepratet til damen din når du foreslår det.

Hvis du ikke liker, så back off.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke liker, så back off.

Du får sikkert bedre svar fra andre hvis du spør på en normal måte.

• Liker 10
Skrevet

Du får sikkert bedre svar fra andre hvis du spør på en normal måte.

Hva som er normalt og ikke normalt i disse unormale tider er ikke en A4 person som deg den rette til å besvare.

Skrevet

Hva som er normalt og ikke normalt i disse unormale tider er ikke en A4 person som deg den rette til å besvare.

Oki…

Du spør hvordan andre jenter liker best at det utføres. Hva med å heller spørre hun du vil facefucke hvordan hun liker det?

• Liker 7
Skrevet

Hei.

Jeg er en type som har en pulejente på 25 år (hun er rett nede på butikken akkurat nå).

Tenkte jeg skulle prøve ut å facefucke henne. Digger tanken på å kjøre kuken hardt ned i den våte munnfitta hennes. - Ønsker feedback. Noen jenter her som liker dette? Hvordan liker det best at det utføres?

Gjøres det for hardt og voldsomt...BITER jeg! Hardt og voldsomt.

Anonymous poster hash: 194cd...d98

• Liker 7
Skrevet

Du gjør nok lurest i å spørre henne.

• Liker 12
Skrevet

Nå ønsket jeg rett og slett litt feedback fra noen damer her. Hvordan liker dere at det utføres? Halsen full av spytt, kuken full av spytt. Hva mer? Går greit å presse kuken lenge ned i halsen?

Skrevet

Nå ønsket jeg rett og slett litt feedback fra noen damer her. Hvordan liker dere at det utføres? Halsen full av spytt, kuken full av spytt. Hva mer? Går greit å presse kuken lenge ned i halsen?

Men hva skal du med den informasjonen? Hva vi liker har ingenting med hva hun liker.

• Liker 3
Skrevet

Men hva skal du med den informasjonen? Hva vi liker har ingenting med hva hun liker.

Visst f...har det vel det? En munnfitte er en munnfitte? N´est pas?

Skrevet

Jeg liker å bli tatt hardt i munnen, har et signal som han skal stoppe med en gang om jeg gjør, og et annet signal som betyr at nå må du snart slippe meg ut.

Liker også å bli holdt hardt nede til jeg gipser etter luft. Dette er noe jeg tenner veldig på, MEN jeg hadde ikke villet gjort dette med hvem som helst. Kjæresten min er jeg 100% sikker på og vi prøvde oss litt frem sakte men sikkert. Var først jeg som ymtet frempå at han kunne holde meg i håret mens jeg sugde han, osv.

Det lurerste er nok ¨å snakke med henne om hun kunne tenke seg å prøve det, og uansett ikke starte kjempehardt på første gangen selv om hun sier at hun vil prøve. I starten kan det være litt vanskelig å kontrollere brekninsrefleksen også.

Anonymous poster hash: 4500b...8f0
  • Liker 2
Skrevet

Jeg liker å bli tatt hardt i munnen, har et signal som han skal stoppe med en gang om jeg gjør, og et annet signal som betyr at nå må du snart slippe meg ut.

Liker også å bli holdt hardt nede til jeg gipser etter luft. Dette er noe jeg tenner veldig på, MEN jeg hadde ikke villet gjort dette med hvem som helst. Kjæresten min er jeg 100% sikker på og vi prøvde oss litt frem sakte men sikkert. Var først jeg som ymtet frempå at han kunne holde meg i håret mens jeg sugde han, osv.

Det lurerste er nok ¨å snakke med henne om hun kunne tenke seg å prøve det, og uansett ikke starte kjempehardt på første gangen selv om hun sier at hun vil prøve. I starten kan det være litt vanskelig å kontrollere brekninsrefleksen også.

Ja, nå kommer hun om 5 min. her. Vi får se om hun vil ha en stor stake ned i munnefitta si.

• Liker 1
Skrevet

Ja, nå kommer hun om 5 min. her. Vi får se om hun vil ha en stor stake ned i munnefitta si.

:S

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Begynn forsiktig. Snakk med jenta. hvis hun er redd for at du kommer for langt inn sånn at hun brekker seg så kan hun holde deg på magen/lenger ned og "stoppe" deg. (med mindre hun tenner på å brekke seg) Bare prøv dere frem :)

Skrevet

Nå er hun her. Langt lyst blondt hår. Mye sminke og høye hæler med store fordeler og en smekker bakdel. Kan det bli bedre? - Nå skal denne fitta f...meg få smake på hard pikk...Hehehehe....

Skrevet

Nå er hun her. Langt lyst blondt hår. Mye sminke og høye hæler med store fordeler og en smekker bakdel. Kan det bli bedre? - Nå skal denne fitta f...meg få smake på hard pikk...Hehehehe....

Kan bli litt vanskelig å facefucke mens du skriver runketråder. :rolleyes:

• Liker 10
Skrevet

Hahahah noe sier meg at TS sitter alene i kveld. Dette ble for overdrevet, det kan da ikke finnes menn som sier "munnfitte"

Anonymous poster hash: f9fa8...1cd
  • Liker 7
Skrevet

Hahahah noe sier meg at TS sitter alene i kveld. Dette ble for overdrevet, det kan da ikke finnes menn som sier "munnfitte"

Anonymous poster hash: f9fa8...1cd

Ikke som har en "pulejente" iallfall :fnise:

Anonymous poster hash: 02850...2d4

• Liker 3
Skrevet

munnfitte hahahahhaha made my day

Anonymous poster hash: 58b7f...028
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...