mats50001 Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Hei. Jeg er en type som har en pulejente på 25 år (hun er rett nede på butikken akkurat nå). Tenkte jeg skulle prøve ut å facefucke henne. Digger tanken på å kjøre kuken hardt ned i den våte munnfitta hennes. - Ønsker feedback. Noen jenter her som liker dette? Hvordan liker det best at det utføres?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Spar grisepratet til damen din når du foreslår det. Anonymous poster hash: 097d5...5d8 7
mats50001 Skrevet 2. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2013 Spar grisepratet til damen din når du foreslår det. Anonymous poster hash: 097d5...5d8 Hvis du ikke liker, så back off. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Hvis du ikke liker, så back off. Du får sikkert bedre svar fra andre hvis du spør på en normal måte. Anonymous poster hash: 097d5...5d8 10
mats50001 Skrevet 2. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2013 Du får sikkert bedre svar fra andre hvis du spør på en normal måte. Anonymous poster hash: 097d5...5d8 Hva som er normalt og ikke normalt i disse unormale tider er ikke en A4 person som deg den rette til å besvare.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #6 Skrevet 2. september 2013 Hva som er normalt og ikke normalt i disse unormale tider er ikke en A4 person som deg den rette til å besvare. Oki… Du spør hvordan andre jenter liker best at det utføres. Hva med å heller spørre hun du vil facefucke hvordan hun liker det? Anonymous poster hash: 097d5...5d8 7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #7 Skrevet 2. september 2013 Hei. Jeg er en type som har en pulejente på 25 år (hun er rett nede på butikken akkurat nå). Tenkte jeg skulle prøve ut å facefucke henne. Digger tanken på å kjøre kuken hardt ned i den våte munnfitta hennes. - Ønsker feedback. Noen jenter her som liker dette? Hvordan liker det best at det utføres? Gjøres det for hardt og voldsomt...BITER jeg! Hardt og voldsomt. Anonymous poster hash: 194cd...d98 7
LillaGorilla Skrevet 2. september 2013 #8 Skrevet 2. september 2013 Du gjør nok lurest i å spørre henne. 12
mats50001 Skrevet 2. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2013 Nå ønsket jeg rett og slett litt feedback fra noen damer her. Hvordan liker dere at det utføres? Halsen full av spytt, kuken full av spytt. Hva mer? Går greit å presse kuken lenge ned i halsen?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #10 Skrevet 2. september 2013 Nå ønsket jeg rett og slett litt feedback fra noen damer her. Hvordan liker dere at det utføres? Halsen full av spytt, kuken full av spytt. Hva mer? Går greit å presse kuken lenge ned i halsen? Men hva skal du med den informasjonen? Hva vi liker har ingenting med hva hun liker. Anonymous poster hash: 097d5...5d8 3
mats50001 Skrevet 2. september 2013 Forfatter #11 Skrevet 2. september 2013 Men hva skal du med den informasjonen? Hva vi liker har ingenting med hva hun liker. Anonymous poster hash: 097d5...5d8 Visst f...har det vel det? En munnfitte er en munnfitte? N´est pas?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #12 Skrevet 2. september 2013 Jeg liker å bli tatt hardt i munnen, har et signal som han skal stoppe med en gang om jeg gjør, og et annet signal som betyr at nå må du snart slippe meg ut. Liker også å bli holdt hardt nede til jeg gipser etter luft. Dette er noe jeg tenner veldig på, MEN jeg hadde ikke villet gjort dette med hvem som helst. Kjæresten min er jeg 100% sikker på og vi prøvde oss litt frem sakte men sikkert. Var først jeg som ymtet frempå at han kunne holde meg i håret mens jeg sugde han, osv. Det lurerste er nok ¨å snakke med henne om hun kunne tenke seg å prøve det, og uansett ikke starte kjempehardt på første gangen selv om hun sier at hun vil prøve. I starten kan det være litt vanskelig å kontrollere brekninsrefleksen også. Anonymous poster hash: 4500b...8f0 2
mats50001 Skrevet 2. september 2013 Forfatter #13 Skrevet 2. september 2013 Jeg liker å bli tatt hardt i munnen, har et signal som han skal stoppe med en gang om jeg gjør, og et annet signal som betyr at nå må du snart slippe meg ut. Liker også å bli holdt hardt nede til jeg gipser etter luft. Dette er noe jeg tenner veldig på, MEN jeg hadde ikke villet gjort dette med hvem som helst. Kjæresten min er jeg 100% sikker på og vi prøvde oss litt frem sakte men sikkert. Var først jeg som ymtet frempå at han kunne holde meg i håret mens jeg sugde han, osv. Det lurerste er nok ¨å snakke med henne om hun kunne tenke seg å prøve det, og uansett ikke starte kjempehardt på første gangen selv om hun sier at hun vil prøve. I starten kan det være litt vanskelig å kontrollere brekninsrefleksen også. Anonymous poster hash: 4500b...8f0 Ja, nå kommer hun om 5 min. her. Vi får se om hun vil ha en stor stake ned i munnefitta si. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #14 Skrevet 2. september 2013 Ja, nå kommer hun om 5 min. her. Vi får se om hun vil ha en stor stake ned i munnefitta si. :S Anonymous poster hash: 4500b...8f0 1
Gjest badeand1 Skrevet 2. september 2013 #15 Skrevet 2. september 2013 Begynn forsiktig. Snakk med jenta. hvis hun er redd for at du kommer for langt inn sånn at hun brekker seg så kan hun holde deg på magen/lenger ned og "stoppe" deg. (med mindre hun tenner på å brekke seg) Bare prøv dere frem
mats50001 Skrevet 2. september 2013 Forfatter #16 Skrevet 2. september 2013 Nå er hun her. Langt lyst blondt hår. Mye sminke og høye hæler med store fordeler og en smekker bakdel. Kan det bli bedre? - Nå skal denne fitta f...meg få smake på hard pikk...Hehehehe....
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #17 Skrevet 2. september 2013 Nå er hun her. Langt lyst blondt hår. Mye sminke og høye hæler med store fordeler og en smekker bakdel. Kan det bli bedre? - Nå skal denne fitta f...meg få smake på hard pikk...Hehehehe.... Kan bli litt vanskelig å facefucke mens du skriver runketråder. Anonymous poster hash: 097d5...5d8 10
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #18 Skrevet 2. september 2013 Hahahah noe sier meg at TS sitter alene i kveld. Dette ble for overdrevet, det kan da ikke finnes menn som sier "munnfitte" Anonymous poster hash: f9fa8...1cd 7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #19 Skrevet 2. september 2013 Hahahah noe sier meg at TS sitter alene i kveld. Dette ble for overdrevet, det kan da ikke finnes menn som sier "munnfitte" Anonymous poster hash: f9fa8...1cd Ikke som har en "pulejente" iallfall Anonymous poster hash: 02850...2d4 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #20 Skrevet 2. september 2013 munnfitte hahahahhaha made my day Anonymous poster hash: 58b7f...028 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå