Gå til innhold

Salg, rabatter og andre julegavesparetips!


Bonbona

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig kjøpt meg et Enjoy-kort fra den lokale turnforeningen. Det koster 250 kroner, men det regner jeg med å spare inn ganske fort når jeg kommer ordentlig i gang med julegavene! Der er mange skikkelig gode tilbud, og siden det varer til og med september neste år, får man mange muligheter til å få brukt de ulike rabattene :)

Da har vi allerede spart inn de 250 og vel så det! Min far lånte kortet da han skulle kjøpe ny dress på Dressmann i helga. På en dress, ytterjakke og tre skjorter endte han opp med å spare 1400 kroner. Meget fornøyd med det! :biggrin: Har også lagt planer for julegavehandelen, så det blir litt penger spart der også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har Mastercard fra DNB, er det 20% i Expertbutikkene i morgen og fredag. Rabatten trekkes fra på regningen (alle varer, men max ett appleprodukt per kunde).

Ellers: hvis du bor i nærheten av Enebakk er Havaristen vel verdt et besøk. I tillegg til at de alltid har masse billig snop ( :fnise: ), har de nesten alltid noe annet spennende også. Merkeklær og sko til nesten ingen penger, feks. Akkurat nå har de masse sko til 99kr, blant annet duckfeet (!! Bare små størrelser. .)

Farlig butikk :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar 25 % på alle leker* i TOYS"R"US . I TOYS"R"US-butikk eller online i dag – lørdag 2. november 2013.

*Tilbudet gjelder ikke konsoller, nettbrett og gavekort.

Endret av Tussilago_2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som bor i Bergensområdet har Glass Thomsen tilbud på sett med 6 whiskyglass + karaffel til 499. Førpris 999. Gavetips til kjæreste eller far? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 % på alle spill på Ark!

Takk forresten, du som tipset om Expert! Ble vist ny tørketrommel på meg :D

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 % på alle spill på Ark!

Takk forresten, du som tipset om Expert! Ble vist ny tørketrommel på meg :D

Grattis! :) vi håpet på ny TV, men de hadde ikke den vi ville ha. Jaja, penger spart osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 % på alle spill på Ark!

Takk forresten, du som tipset om Expert! Ble vist ny tørketrommel på meg :D

Hvor lenge gjelder det tilbudet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge gjelder det tilbudet? :)

Ut desember :) Men gjelder først fra mandag av.

Anonymous poster hash: f68ef...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar 25 % på alle leker* i TOYS"R"US . I TOYS"R"US-butikk eller online i dag – lørdag 2. november 2013.

*Tilbudet gjelder ikke konsoller, nettbrett og gavekort.

Trenger man rabattkode??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Billig ull hos ulltoy.no. Fri frakt hvis du bestiller for over 800,-

Anonymous poster hash: f74b9...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis noen kjenner en Chelsea-fan (fotball), så selger de veldig billige trøyer på sportsdirect.com nå, ut uken tror jeg. Jeg kjøpte en drakt til kjæresten min der nå, og den kostet bare 200 kr inkl frakt. i stedet for 5-600 kr :)http://www.sportsdirect.com/av/av20



Anonymous poster hash: b9650...9cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig kjøpt meg et Enjoy-kort fra den lokale turnforeningen. Det koster 250 kroner, men det regner jeg med å spare inn ganske fort når jeg kommer ordentlig i gang med julegavene! Der er mange skikkelig gode tilbud, og siden det varer til og med september neste år, får man mange muligheter til å få brukt de ulike rabattene :)

Det korte virka genialt! men hvordan får jeg tak i det? var inne på nettsiden og jeg synes ikke jeg så noe om det der. jeg aner ikke om noen idretts foreninger her som driver med å selge de kortene. og et annet spørsmål er det et plast kort eller bare papir?

Anonymous poster hash: a3979...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det korte virka genialt! men hvordan får jeg tak i det? var inne på nettsiden og jeg synes ikke jeg så noe om det der. jeg aner ikke om noen idretts foreninger her som driver med å selge de kortene. og et annet spørsmål er det et plast kort eller bare papir?

Anonymous poster hash: a3979...497

glem det spørsmålet om hvordan jeg får tak i det. fant det ut ,måtte bare bruke øynene mine:)

Anonymous poster hash: a3979...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...