Gå til innhold

Salg, rabatter og andre julegavesparetips!


Bonbona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg slet med å finne norske, småbarnsbøker.. Fant ingen..! Har en gutt på 2.5 og det hadde vært moro med noen bøker man kan lese nå, som ikke er så altfor lange.. :klo:

Nei, adlibris sin side er ikke så lett å lete etter aldersbestemte bøker - prøv ark.no istedet, der er de mer sortert :)

Men Fiat og farmor kunne kanskje være noe? http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=8202240778

Anonymous poster hash: 33197...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får man 50% rabatt på en valgfri jakke på Stormberg. Gjelder alle fullprisjakker. Gyldig frem til 15.09.2013! Kode: allværFB :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var det bare 203 dager til jul...

Det har hendt at jeg har kjøpt gaver på ferier som jeg har vært på i god tid før jul. Men da pleier gavene som regel å være til nære familemedlemmer eller venner. Og det er kun hvis jeg kommer over noe som jeg vet de liker, trenger, eller passer til. Også er det jo gøy å få noe litt spesielt fra utlandet, og ikke de "vanlige" butikkene her i Norge :)

hvordan i all verden får du det til å bli 203 dager til jul? :P

Det er i dag 84 dager til jeg har bursdag, altså 3. desember .Og sist jeg sjekka så er det ikke over 100 dager i resten av desember :P

Anonymous poster hash: 360c3...792

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Extra leker på Slependen har opphørssalg, nå er alle varene til 30 %.



Anonymous poster hash: 2167d...ab1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salg på nettsiden til Panduro!

Der ble jeg 600 kr fattigere gitt....

CDON har alltid mye forskjellige tilbud. For eksempel har de tre Disney-klassikere for 249 kr. Den benytter jeg meg av hvert år omtrent :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var det bare 203 dager til jul...

Det har hendt at jeg har kjøpt gaver på ferier som jeg har vært på i god tid før jul. Men da pleier gavene som regel å være til nære familemedlemmer eller venner. Og det er kun hvis jeg kommer over noe som jeg vet de liker, trenger, eller passer til. Også er det jo gøy å få noe litt spesielt fra utlandet, og ikke de "vanlige" butikkene her i Norge :)

Hvor har du lært å telle hen?? 103 dager til jul, i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan i all verden får du det til å bli 203 dager til jul? :P

Det er i dag 84 dager til jeg har bursdag, altså 3. desember .Og sist jeg sjekka så er det ikke over 100 dager i resten av desember :P

Anonymous poster hash: 360c3...792

Og der har vi mattekunnskapene mine igjen...har tappet meg ut i flere tråder :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

norli har 75% på en del barnebøker på nettsida ( i hvertfall) si nå

Edit: 75%

Endret av elvital
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste tips er å skrive liste i en bok år for år . Hva du gir og hva du får. Da er det ikke vanskelig å finne gaver.

Pakk inn gavene i gråpapir/ papirpose og pynt med noe vakkert som er rimelig hos Biltema eller Jula.

Søstrene Grene og TGR (TIGER) har også sånnt rimlig.

de47303c706a4f4a6e08dc07eea33aac.jpg

http://www.pinterest.com/pin/36239971974303028/

e2c903042620c80eb73e16658269c9e9.jpg

http://www.pinterest.com/pin/491736853034749340/

Følg med i ebay tråen her under økonomi. Der er mange tips.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...