Gå til innhold

Salg, rabatter og andre julegavesparetips!


Bonbona

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke denne til å fungere. Er tilbudet over?

Jeg tror dessverre at det ble avsluttet igår. Evt kl 10 i dag tidlig. Husker ikke hvor lenge det var gyldig, men jeg oppdaterer innlegget mitt slik at andre får sett det også. Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Makeup Mekka har bl.a. tilbud på brush settene sine (de er bra, jeg har 12 pieces settet, og har kjøpt det til alle kvinner i min familie til lavere tilbudspris enn nå), og tilbud på mappen til 12-delers settet.

Lip glossen deres er forøvrig veldig fin (jeg bruker den fordi jeg liker den), den er her sammen med tilbud på litt andre varer.

John Smedley har en litt godt gjemt outlet hvor de legger ut nye varer en gang i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dessverre at det ble avsluttet igår. Evt kl 10 i dag tidlig. Husker ikke hvor lenge det var gyldig, men jeg oppdaterer innlegget mitt slik at andre får sett det også.

Så faktisk nå at de fortsatt reklamerer for tilbudet på siden. Men har forsøkt flere ganger nå å plotte inn koden uten at jeg ser noen forskjell på totalsummen. Og så tør jeg ikke gå videre uten å se at koden har blitt registrert. Det er meningen at du skal kunne se at totalsummen forandrer seg før du betaler vel? Eller er det sånn at det ikke er før du har kommet til betalingssiden at riktig sum dukker opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dessverre at det ble avsluttet igår. Evt kl 10 i dag tidlig. Husker ikke hvor lenge det var gyldig, men jeg oppdaterer innlegget mitt slik at andre får sett det også.

Sorry at jeg spammer denne tråden, men tenkte i hvert fall jeg skulle si at nå funka det plutselig! Så tilbudet med Essie-neglelakkene gjelder fortsatt! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :hoppe:

Syns det var et bra tilbud og de kom veldig fort - jeg bestilte mine på søndag kveld og de var i posten i dag! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ark.no har lagertømming med opptil 85% rabatt. Jeg har kjøpt inn 3 julegaver og to bøker til meg selv (7 bøker totalt) for 373 kr. Jeg sparte 1570 kr! Julegavene jeg kjøpte var bøker fra Barndom-serien. Tror det er veldig fine julegaver, og for en rabatt! De finnes fra 40-tallet og opp til 90-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ark.no har lagertømming med opptil 85% rabatt. Jeg har kjøpt inn 3 julegaver og to bøker til meg selv (7 bøker totalt) for 373 kr. Jeg sparte 1570 kr! Julegavene jeg kjøpte var bøker fra Barndom-serien. Tror det er veldig fine julegaver, og for en rabatt! De finnes fra 40-tallet og opp til 90-tallet.

Har de originalt kostet SÅ mye? :sjokkert: Vi solgte de der ifjor på jobben min til 49 kroner pr. stykk! Godt de er på tilbud igjen da :) Fin julegave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de originalt kostet SÅ mye? :sjokkert: Vi solgte de der ifjor på jobben min til 49 kroner pr. stykk! Godt de er på tilbud igjen da :) Fin julegave.

Ja, håper da ikke Ark har lurt meg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske typisk at kjedene gjør sånn da... Bøkene kosta sikkert masse når de kom ut for mange år siden, men den har sikkert kosta 49,- det siste året, de prøver bare å få solgt det ut ved å "lure" kunder til å tro de gjør et kjempekupp ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokklubbene har jo gavekort på 1000,- ved innmelding: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?dokId=509881 (det er ikke vervelink)

Det kan du bruke på 3 bøker og ellers masse fint. Kjøpte meg en treningsbag og noen drikkeflasker + bøker der nettopp. Masse fint til julegaver. 159,- i porto, men det er jo billig for det du får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bokklubbene har jo gavekort på 1000,- ved innmelding: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?dokId=509881 (det er ikke vervelink)

Det kan du bruke på 3 bøker og ellers masse fint. Kjøpte meg en treningsbag og noen drikkeflasker + bøker der nettopp. Masse fint til julegaver. 159,- i porto, men det er jo billig for det du får.

Oi, det høres jo helt fantastisk ut - men hva innebærer det egentlig å være medlem? Får man tilsendt noe hver måned som man må betale for eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne barndom-serien synes jeg hørtes kjempekoselig ut! Hvem tenker dere dette kunne passet til? Jeg tenker mest på mamma og pappa, men det ville vært så koselig å kunne gi det til besteforeldre feks. Fram til de lager en fra tidligere tiår vil jo ikke det fungere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne barndom-serien synes jeg hørtes kjempekoselig ut! Hvem tenker dere dette kunne passet til? Jeg tenker mest på mamma og pappa, men det ville vært så koselig å kunne gi det til besteforeldre feks. Fram til de lager en fra tidligere tiår vil jo ikke det fungere da.

Mener de finnes for både 30-, 40- og 50-tallet.

Anonymous poster hash: 9f6d2...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne barndom-serien synes jeg hørtes kjempekoselig ut! Hvem tenker dere dette kunne passet til? Jeg tenker mest på mamma og pappa, men det ville vært så koselig å kunne gi det til besteforeldre feks. Fram til de lager en fra tidligere tiår vil jo ikke det fungere da.

Besteforeldrene mine får den om 40-tallet og den om 50-tallet. Bestefaren min ble 8 år og bestemor ble 2 år i 1950, så følte de passet best. Jeg har kanskje unge besteforeldre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det høres jo helt fantastisk ut - men hva innebærer det egentlig å være medlem? Får man tilsendt noe hver måned som man må betale for eller?

Man må være medlem i et år, hvis jeg ikke tar feil. Månedens bok blir tilsendt hver måned, men den kan du selvfølgelig avbestille. Så dette er så absolutt et godt tips, så lenge du husker på å avbestille, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske typisk at kjedene gjør sånn da... Bøkene kosta sikkert masse når de kom ut for mange år siden, men den har sikkert kosta 49,- det siste året, de prøver bare å få solgt det ut ved å "lure" kunder til å tro de gjør et kjempekupp ;)

Jobber i en annen bokkjede og vi har solgt de til 79 kr i over et år nå :P

Anonymous poster hash: ea791...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obs har ganske billigt baby-ulltøy fra Smårollinger. 99 kroner for hver del (body, stilongs). Ull til barna er i hvert fall noe jeg alltid setter pris på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...