Gå til innhold

Salg, rabatter og andre julegavesparetips!


Bonbona

Anbefalte innlegg

Om du melder deg inn i kundeklubben til bokkilden.no får du gratis frakt :) Er stort sett alltid der det er billigst bøker (så lenge de andre ikke har salg). Har alltid fått bøkene kjapt og greit, og så har de gode bytteordninger for julegaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du melder deg inn i kundeklubben til bokkilden.no får du gratis frakt :) Er stort sett alltid der det er billigst bøker (så lenge de andre ikke har salg). Har alltid fått bøkene kjapt og greit, og så har de gode bytteordninger for julegaver.

Jeg gjorde nylig dette og ville bestille en bok,men så fant jeg ut at en annen side hadde billigere bok selv med frakt i tillegg.

Mitt tips er å ikke bite på alt som heter "tilbud",men anbefaler prisjakt og prisguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde nylig dette og ville bestille en bok,men så fant jeg ut at en annen side hadde billigere bok selv med frakt i tillegg.

Mitt tips er å ikke bite på alt som heter "tilbud",men anbefaler prisjakt og prisguiden.

Hvilken side da? :) Har lett en del, men bare på de kjente butikkene riktignok. Har lett hver gang, bet ikke på tilbud ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handlet litt på Polarn o Pyret på mandag, da var det 50% rabatt på en del varer, bl.a. kjeledresser og fleecejakker, samt litt "vanlige" klær. Aner ikke hvor lenge det tilbudet skulle vare, dog...



Anonymous poster hash: dd22c...e69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cafepress (http://www.cafepress.co.uk) har rabattkode HOLLY15 som gir deg 15% rabatt på det du bestiller fra nettsiden. Jeg som har bestilt noe fra dem før fikk også tilsendt en kode som ga meg 40% rabatt da jeg bestilte masse igår, dere kan jo prøve om den fortsatt funker - VETERANS40. Jeg liker Cafepress veldig godt, du kan kjøpe morsomme tskjorter og lage dine egne tskjorter og kopper/mugger også. Jeg fant gaver til pappa og brødrene mine her, de som er så vanskelige å finne gaver til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger en nettbutikk som heter Småungene på facebook, og de la akkurat ut en rabattkode som gir 20% frem til søndag.. koden er "facebook". Er vel greit at jeg deler den her...hehe. Bestilte akkurat en del ulltøy til barn i familien..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger en nettbutikk som heter Småungene på facebook, og de la akkurat ut en rabattkode som gir 20% frem til søndag.. koden er "facebook". Er vel greit at jeg deler den her...hehe. Bestilte akkurat en del ulltøy til barn i familien..

Jeg fikk den ikke til å virke :/

Anonymous poster hash: a5d70...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den ikke til å virke :/

Anonymous poster hash: a5d70...a41

Jeg fikk ikke de til først jeg heller, så ikke at man måtte trykke på en "legg til kode" greie... men så gikk det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cafepress (http://www.cafepress.co.uk) har rabattkode HOLLY15 som gir deg 15% rabatt på det du bestiller fra nettsiden. Jeg som har bestilt noe fra dem før fikk også tilsendt en kode som ga meg 40% rabatt da jeg bestilte masse igår, dere kan jo prøve om den fortsatt funker - VETERANS40. Jeg liker Cafepress veldig godt, du kan kjøpe morsomme tskjorter og lage dine egne tskjorter og kopper/mugger også. Jeg fant gaver til pappa og brødrene mine her, de som er så vanskelige å finne gaver til :)

Den gikk ut på mandag 11.november som var veterans day ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren at jeg er for sen- Polarn og Pyret har hatt 30% rabatt på alt av yttertøy i dag... Jeg kjøpte vinterjakke, luer og votter samt ulltøy som også var på tilbud!På butikken på Storo storsenter hadde de timesalg med 50% på hele butikken i dag også- der kunne man gjort unna julehandelen!!

Jeg brukte rabattkoden Stellamor kom med.. Kjøpte Molo Rainbow dress og fikk 20%- helt ok!

Endret av Bollemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren at jeg er for sen- Polarn og Pyret har hatt 30% rabatt på alt av yttertøy i dag... Jeg kjøpte vinterjakke, luer og votter samt ulltøy som også var på tilbud!På butikken på Storo storsenter hadde de timesalg med 50% på hele butikken i dag også- der kunne man gjort unna julehandelen!!

Ellers følger jeg småungene på facebook, og de har 20% på hele butikken i helgen. (Det står det er for facebookfølgere, men det er sikkert ikke noen tvang til det! koden er ihvertfall "facebook"..

Ellers så jeg at barneriket har tilbud

Før i tiden var det mest vanlig med tilbud ETTER jul, nå er det tilbud både før og etter jul tydeligvis!

Takk for mange gode tips over!

Oi, ser Stellamor nettopp har skrevet det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk ikke de til først jeg heller, så ikke at man måtte trykke på en "legg til kode" greie... men så gikk det..

Synd de har igjen så få vinterdresser! Skulle hatt en til til eldstemann, men de har ikke igjen str..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gikk ut på mandag 11.november som var veterans day ;)

Tenkte kanskje det, men da kan dere jo bruke den andre koden jeg nevner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...