Gå til innhold

Det virker så koselig å være kristen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Du har ganske rett altså :) Jeg bruker å si at man ser godt på en kristen hvilket testament de lever mest etter. Disse hyggelige glad-kristne har stort sett ett fokus på NT, mens disse dommedags- og fordømmelse-kristne er gjerne mer opptatt av GT ;)

ja så om Ts vil ha den koselige siden så sier det seg selv hva hun bør velge, men then again. Leser hun GT så innser hun gjerne at kristendommen ikke er så koselig og uskyldig som hun tror

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var tidligere med i en "sekt". Veldig koselig å være sammen om et felles mål, og ha felles tro osv. Og alle var innmari glade! Ikke sånn fake, men ekte glad!
Var ikke redd for å legge igjen ting i et rom med 350 andre mennesker. Ingen stjal, og det var aldri no tull blant medlemmene. Alle var bare kjempehyggelige og ønsket hverandre det aller beste. Men etterhvert ble det et voldsomt fokus på penger, og det ble bare snakk om dugnad osv. Ingen hadde tid til slike koselig samfunnskvelder som det ofte var før. Så jeg meldte meg ut! :) Men kjempekoselig å være med der, og jeg har mange gode minner derfra!



Anonymous poster hash: 4a3f0...7d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...