Gå til innhold

Hvorfor i all verden skal ikke vi menn tjene mer enn kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest FuturePrimitive

Det som er det vittigste av alt er at det er han som er normal/ litt tettbygd, veier 92 kg og jeg er tynn (søyleformet i følge tv2.no. Siden du virker å være så opptatt av former) og veier 58 kg.

Kan du da, du som er et biologisk vidunder (typen din også for den saks skyld) forklare oss som er interessert i biologi, hvordan dette skulle fungere? Venter spent!

Hvordan kan en som veier 92kg spise mindre enn ei som veier 58kg over tid, og likevel veie mer? WOW!

Jada, vi har alle litt forskjellig forbrenning, men med mindre han har en alvorlig metabolsk sykdom, så er ikke forskjellene så store.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Amber Rose

Det der tror du ikke på selv engang :)

Dersom han veier mer enn deg, så spiser han mer enn deg. Veldig enkel biokjemi. Med mindre typen din er ei lita flis da. Du har ikke kontroll på hvor mye han spiser, selv om du tror det selv. ;)

Har jeg vel. Ser han hele dagen så jeg vet nøyaktig hva han spiser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amber Rose

Kan du da, du som er et biologisk vidunder (typen din også for den saks skyld) forklare oss som er interessert i biologi, hvordan dette skulle fungere? Venter spent!

Hvordan kan en som veier 92kg spise mindre enn ei som veier 58kg over tid, og likevel veie mer? WOW!

Jada, vi har alle litt forskjellig forbrenning, men med mindre han har en alvorlig metabolsk sykdom, så er ikke forskjellene så store.

Biologisk vidunder kan du være selv, du som påstår at du vet noe som er langt fra tilfellet. Jeg sier at jeg spiser mer enn kjæresten min selv om jeg er mindre. Sånn er det bare. Jeg har sikkert høyere forbrenning.

Jeg ammer forøvrig, men jeg spiser ikke noe mer nå enn jeg spiste før, så kan ikke se hvorfor det skal ha noe å si egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du tror ikke det går noen ekstra kalorier for mennene som må løpe fra dere og huset under samme perdiode da? Hvorfor antas det at den tyngste byrden av menstrasjonen bæres av kvinner?

Anonymous poster hash: 9040c...8fc

fordi kvinner ligger og gråter med menssmerter og blod rennende ut av dåsa i en hel uke hver jævla måned.

Ryddet for angrep.

Niennas, mod.

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, vi spiser ikke så mye som menn, men

Det er forventet at vi skal være fin på håret. Frisørbesøk koster. At du har lite hår og drar maskinen hjemme koster nada.

Skal vi selskap så kjøper du evne ny skjorte og slips. Dress og sko varer en sesong eller to. Når vi kjøper en kjole så må vi ha sko som passer til og for anledning. sko snakker vi om farge, type og høyde på hel og hva slags hel. Så kommer veske, smykker og noe varmt noe. Dere vil at vi skal se flotte ut. Vet dere hvor mange produkter vi har i ansiktet selv om dere tilsynelatende ikke ser der? jeg sminker meg veldig diskret, men har likevel 4 farver på øyenskyggen. Vet detektiv prisen på disse produktene? Dere ser farge på negler, men skjønner ikke at det er snakk om uunder lakk, neglelakk og overlakk.

Jeg kan fortsette men synes faktisk vi skulle fp ekstra skattefradrag.

Forøvrig vil jeg ha lønn etter i

Kunnskap og innsats.

Anonymous poster hash: 0eac1...c13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, vi spiser ikke så mye som menn, men

Det er forventet at vi skal være fin på håret. Frisørbesøk koster. At du har lite hår og drar maskinen hjemme koster nada.

Skal vi selskap så kjøper du evne ny skjorte og slips. Dress og sko varer en sesong eller to. Når vi kjøper en kjole så må vi ha sko som passer til og for anledning. sko snakker vi om farge, type og høyde på hel og hva slags hel. Så kommer veske, smykker og noe varmt noe. Dere vil at vi skal se flotte ut. Vet dere hvor mange produkter vi har i ansiktet selv om dere tilsynelatende ikke ser der? jeg sminker meg veldig diskret, men har likevel 4 farver på øyenskyggen. Vet detektiv prisen på disse produktene? Dere ser farge på negler, men skjønner ikke at det er snakk om uunder lakk, neglelakk og overlakk.

Jeg kan fortsette men synes faktisk vi skulle fp ekstra skattefradrag.

Forøvrig vil jeg ha lønn etter i

Kunnskap og innsats.

Anonymous poster hash: 0eac1...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster dessuten mye mer å leve som mann. En mann trenger nesten dobbelt kalorinivå for å livnære seg og enda mer om han skal ha en kropp som kvinner finner attraktiv nok.

Anonymous poster hash: 9040c...8fc

Ja, dere har det tungt der. Det er jammen bra ingen bryr seg om hvordan kvinner ser ut, og at vi bruker null tid og penger på ting som har med utseende å gjøre.

Anonymous poster hash: 3a1d4...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ekstra utgifter hver måned under menstruasjonen og jeg spiser mer enn mannen min selv om jeg er mindre enn han.

Anonymous poster hash: 75e20...41f

dette synes jeg er ett særdeles godt argument og ta opp med din sjef ved neste forhandling om lønn :)

kanskje du får bedre lønn hver 3 uke! må huske og gi beskjed om mensturasjons perioden forandrer seg slik at du får rett lønn, til rett tid!

Endret av erik.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg har mer i lønn fordi en frisørtime for meg koster mye mer enn en frisørtime for menn. For alle vet jo at ingen menn vil etablere seg med en dame som ikke ser ut på hue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor godt arbeid man gjør defineres ikke av X- eller Y-kromosom.

Jeg vil mye heller ansette en dyktig kvinne enn en lat, sutrete mann. Personlige kostnader underordnet. Man kan spise billig og ingen må ha dyre klær.

En arbeidstager er verdt den jobben som gjøres. Det har ingen ting med kjønn å gjøre.

Jeg er lei av sutrete menn som føler seg utilstrekkelige. Jeg er en godt voksen mann som er særdeles lite imponert av den sytete massen av unge menn som føler seg forbigått. Hvis man vil lykkes med noe, får man jobbe for det, ikke sutre og klage. Prestasjoner er ikke avhengige av kjønn. Man har ikke krav på noen ekstra fordeler, hverken økonomisk eller strategisk fordi man tilhører et bestemt kjønn.

Resultater er et produkt av hardt arbeide, og ikke av kjønn. Dette er helt ufravikelig. Kutt ut sutringen!

Anonymous poster hash: 28b79...650

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...