Gå til innhold

The Voice - 2013

Ike

Anbefalte innlegg

Lene er for maste og desperat når de skal velge. "Du bare må velge meg. Vær så sniiiiil" Føler også at mane av mannfolka velger Lene.

Synes ikke han som sang sist var SÅ himmla god.

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lene er for maste og desperat når de skal velge. "Du bare må velge meg. Vær så sniiiiil" Føler også at mane av mannfolka velger Lene.

Synes ikke han som sang sist var SÅ himmla god.

Enig. H*n som synger må jo føle at det på en måte blir tvang når hun er sånn.

Anonymous poster hash: 616b1...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hun der vært med på X-faktor sammen med søstra si? Tror de gikk ganske langt også..

Veeeldig mange som er med på the voice som har vært med på idol osv. tidligere ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho! Han syns jeg var driitkul :tommelsmil:

Det var synd ingen snudde seg. De er ute etter en "stemme" mens mange av de artistene som de snur seg på blir jeg ofte overrasket over.

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i helvete var det ingen som snudde seg for han som sang Tom Waits?? :O Herregud han var flink, elska ham. Med en gang jeg hørte stemmen hans fikk jeg også så mange ideer om hvilke type sanger han kunne sunget og hva man kunne gjort med ham, så synes det er rart hvis ingen av de fire musikerene som sitter der gjør det samme..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i helvete var det ingen som snudde seg for han som sang Tom Waits?? :O Herregud han var flink, elska ham. Med en gang jeg hørte stemmen hans fikk jeg også så mange ideer om hvilke type sanger han kunne sunget og hva man kunne gjort med ham, så synes det er rart hvis ingen av de fire musikerene som sitter der gjør det samme..

Kanskje han ble for bra for de? De turte vel ikke jobbe med en som har en så spesiell stemme.

Anonymous poster hash: 86905...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Helt enig. Rett og slett sjokkerende. Jeg hadde snudd meg med en gang!

Jeg synes nesten Lene blir too much noen ganger, Noen av de må jo føle seg presset til å velge henne når hun maser så mye på de.

Endret av Sunshine23
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hun som sang Bjørk gjør seg til på en så spesiell måte, akkurat sånn som hun Monika i fjor. Synes det blir for påtatt, de prøver liksom for hardt til at det blir fint..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som sang Bjørk gjør seg til på en så spesiell måte, akkurat sånn som hun Monika i fjor. Synes det blir for påtatt, de prøver liksom for hardt til at det blir fint..

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Bare jeg som får vondt av Tommy? Ingen velger han. Han får kun de som MÅ være på laget hans. Altså når ingen av de andre snur seg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som får vondt av Tommy? Ingen velger han. Han får kun de som MÅ være på laget hans. Altså når ingen av de andre snur seg

Har tenkt på det samme jeg og. Stakkars :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...